44. Valentine's Day 1/2 ✔

967 56 2
                                    

Ráno mě probudilo štěkání Erona. Odtáhl jsem se od Louise a přetočil se na druhou stranu, kde seděl Eron a vrtěl ocáskem.

„No jo, jdeme se vyčůrat." uchechtnu se. Vezmu jeho i Agnuse do náruče a dojdu s nimi na balkón, kde je položím na zem. Kluci se chvíli rozkoukávali než se rozběhly ke stromkům, kam se vyčítali a vykadili.

„Tak jdeme zase spát." vezmu je znovu do náruče a dojdu s nimi do ložnice. Louisi stále naštěstí spí.

Kluky jsem položil na postel, Agnus si šel okamžitě za Louisem, který ho k sobě přitáhl.

„Už jdu Ero, neboj, taky se budeme mazlit." ze stolu si ještě vezmu počítač, protože vím, že už neusnu, a začnu se aspoň prodírat e-mailem. Začnu si třídit objednávky, které možná za ten rok začnu dělat.

Ještě musím dodělat projekt pro ty manželé M. pak už bude jenom volno.

Příští týden v úterý, takže za tři dny, jdeme za Edem na kontrolu s miminkem.

Lehnul jsem se k Erovi, který na mě hned vyskočil.

Za ten týden, co tu s námi jsou, si každý oblíbil někoho, ale mají nás rádi oba. Hlavně jsou oba vycvičení. Umí jak základní cviky, tak se teď učí, jak nás před někým ochránit. Jako třeba vrčení na cizí osobu, aby upoutali naší pozornost. Povely přestanou dělat až na můj nebo Louiho rozkaz.

Musím říct, že hodnější psi, jak Erona a Agnuse jsem neviděl.

Otevřu první gmail a začnu číst.

__________________________________________________
Od: john.squa67@gmail.com
Předmět: přestavba místností
Datum: 7. 2. 2022 16:33
Komu: harrystyles@gmail.com

Dobrý den pane Stylesi,

Dozvěděl jsme se, že jste architekt a tak trochu i designér. Chtěl bych si u Vás objednat přestavbu koupelny (3×3,5 m) a ložnice (3×5 m).

Tuhle předělávku jsme chtěli udělat už před dvěmi lety, ale nějak nevyšli peníze.

Doufáme, že se nám ozvete.
S pozdravem J. Squadon
__________________________________________________

„Co myslíš Ero, mám tuhle přestavbu udělat. Není toho moc, proto bych to měl brzo hotové." kouknu na psa na svém břiše a podrbu ho po hlavě.

Takovýmhle stylem jsem udělal i dalších pár gmailů, než jsem zaklapl počítač a zkusil ještě spát. Nějak mě ti maily zmohli. Opatrně jsem vzal Erona a položil ho na jeho pelech a to samé udělal s Agnusem. Pak jsem si lehnul k Louisovi a obejmul ho kolem bříška.

Spokojeně se usmál a otočil se ke mě čelem. Obejmul mě kolem krku a hlavu si zavrtal do mé hrudi.

----

„Hazz, vstávej dole je snídaně." druhé probuzení bylo příjemnější a to od mého milovaného přítele.

„Erhm. Teď si ale chvíli lehni ke mně." lehce jsem ho zatahal za ruku.

„Ne, lásko, mě bolí bříško, takže musím stát. Pojď, já budu dole. Jdu zavolat Edovi." zamumlal. Zprvu jsem nepochopili význam oné věty, ale když jsem si ji znovu přehrál v hlavě, prudce jsem se vymrštil z postele, hodil na sebe první kalhoty a běžím dolů za Louisem div se málem nezabiju na schodech.

Jakmile jsem uviděl Louise, jak stojí opřenej o linku, přiběhl jsem k němu a otočil se ho k sobě.

„Co ti je? Jsi v pořádku? Co mimi-" chrlil jsem na něj otázky, než jsem si všiml rohlíku v jeho ruce a puse. Usmíval se jako sluníčko. To je-! Bože, takhle mně vyděsit, vždyť jsem o ně třeba mohl i přijít! Tohle si vyžere!

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat