Změnila jsem věky holek, takže, ten co to už četl, tak s tím nic neudělá.
__________________________________________________„Harry dělej!" zahučel jsem na něj z garáže. Dneska jedeme navštívit moji rodinu, jsem celkem nervózní, bojím se co mi řeknou na Harryho, a že mi ho třeba zakážou.
„Jsem tady miláčku." usměje se na mě, odemkne auto a já si můžu konečně sednout.
„Lou, napiš do navigace, prosím, adresu vašich." řekl, když jsme vyjeli z města. Je osm hodin ráno, cesta nám trvá dvě hodiny, takže máme čas, na to stihnout dorazit na obě.
Celou cestu, jsme si s Harrym povídali a zpívali písničky, co hráli v rádiu. Když a Harry vjel do naší ulice, ukázal jsem mu náš trochu větší barák. Měl tři patra. V přízemí byla kuchyň, obývák, ložnice rodičů s koupelnou, a jedna velká koupelna, v prvním patře měli pokoj Daisy, Phobe a Fizzy a pár volných pokojů a ve druhém patře jsem pak byl já a Lottie. Harry zastavil na příjezdové cestě, oba jsme vstoupili z auta. Harry si s mojí rukou propletl prsty a já zazvonil na zvonek. Za pár minut se mezi dveřmi objevila moje maminka a za ní sestry.
„Ahoj Boo." usmála se a přitáhla si mě do objetí.
„Dobrý den, já jsem Harry Styles, Louiho přítel." usmál se na mamku Harry, když se ode mne odtáhla.
„Těší mě Harry, já jsem Johannah, Louiho mamka, ale říkej mi Jay prosím. A pojďte, dal, ať nestojíme mezi dveřmi" usmála se na něj nazpět a obejmula ho. Harry ji objetí s velikou radostí věnoval.
„Harry, tohle jsou moje sestry." uchechtl jsem se společně s mamkou a Harrym, když už jsme seděli v obýváku, zatímco se vařila voda na Harryho kafe a můj čaj. „No, ale tohle jsou dvojčata Daisy a Phoebe je jim 11 let, pak je tady Fizzy, které je 16 let a nakonec Lottie té je 17." každá se k Harrymu nahrnula a pořádně ho obejmula. Chvíli jsme se bavili jen tak, než mamka holky vyhnala pryč do pokojů a my si mohli popovídat o samotě.
„Ehm mami, kde je Daniel?" zeptal jsem se, za celou dobu tady nebyl. Možná je ještě v práci.
„Boo, Daniel musel odjet na služební cestu, takže je na dva týdny pryč." usmála se mamka, já jen pokýval hlavou na znak toho, že rozumím. „A jinak Harry, kolik ti je let?" usmála se na Harryho mamku. Tohohle jsem se bál nejvíc. Co když mi ho mamka zaleze kvůli tomu, že je Harry ode mne starší o 7 let? Proto jsem Harryho chytil pevně za ruku. On mi stisk opětoval a na mamku se usmál.
„Je mi 26 let Jay." usmál se na mamku. Té se najednou rozzářila očka.
„No paní Harry, netipla bych, že ti je tolik, ale co, jestli je s tebou Lou šťastný, tak nic říkat nebudu. A co vlastně děláš?" usmála se na něj znovu. U této otázky jsem Harrymu zmáčkl ruku ještě víc.
„Jsem Louiho profesor na dějiny architektury a tělesnou výchovu. A architekt." mamka zprvu vypadala zaskočeně, ale nakonec se usmála.
„To je hezké Harry, doufám, že Louis dává na hodinách pozor. Jinak, nemáte z toho problém, že spolu chodíte?" mamka zvážněla.
„On o tom nikdo neví, až na tebe a Nialla mami. A hlavně se to nesmí nikdo dozvědět, jinak nás oba vyhodí ze školy." zašeptal jsem a z očí se mi hrnuly slzy. Harry si mně přitáhl blíž je tělu a objal mě.
„Neboj se, budu opatrná." uchechtla se máma a napila se, že svého čaje.
johannahdeakin
1,654 likes
johannahdeakin my son and future son-in-law♥🦋 @LouisTomlinson
227 comments
lottietom they're si cute. I wish them it.
fizzytommotom i agree with you @lottietom I have diabetes from them.markheyne pozdravuj Louise a vyřiď mu, že gratuluju.
LouisTomlinson @markheyne děkuji strejdo. Pozdravuj děti a tetu.wshhs nevěděla jsem, že má Louis přítele, natož, že se bude ženit. Ale tak gratuluji.
johannahdeakin @wshhs Louis se nebude ženit, je to jenom jeho přítel, ale já doufám v to, že někdy bude jeho manžel. Doufám v to @LouisTomlinsonkimberlyx a kdopak je ten pan dokonalý? Proč jste ho neoznačili abych věděla, kdo Louisovi ukradl srdce a sdílí s ním postel? To je to nějaký bezdomovec, že ho nechcete ukázat?
LouisTomlinson @kimberlyx můj přítel není bezdomovec, to zaprvé a zadruhé nemusím ho tu označovat a zatřetí my s mým přítelem máme důvod k tomu, proč to děláme.Mile mě i Harryho překvapil její popisek. Harry se na mě podíval jen s lišáckým úsměvem a dlouze mě políbil. Ještě jsme si povídali asi hodinu, než jsme se rozhodli jít s Harrym na chvíli ke mně do pokoje, než bude oběd.
Můj pokoj, byl takový, pestrobarevný.
„Máš to tu nádherné Lou." zezadu mě obejmul Harry a rozhlížel se po pokoji.
„Děkuji moc." zaklonil jsem hlavu a políbil ho.
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanficSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...