36. pregnancy 2/2 ✔

949 62 9
                                    

S Anne jsme donesli všechno jídlo, které bude potřeba. Anne s Robinem se ujali grilování masa a cukety. Já jsem dodělal zeleninu a pečivo, které jsem nanosil na zahradu na stůl a pak jsem hned běžel na záchod, jelikož můj močový měchýř volal o uvolnění. Když jsem už byl v domě, tak jsem vyběhl do Harryho pokoje, jelikož jsem si tady minule nechal mikinu. Jelikož jsem na sobě měl jenom tričko s kabátem, tak jsem si vzal ještě mikinu a běžel zpět na zahradu.

„Kdepak si byl?" zašvitořil mi Harry do ruky.

„Na záchodě." zasmál jsem se a skrčil si pod sebe nohy, jelikož mi byla zima.

LouisTomlinson

97,710 likesLouisTomlinson Congrats @gemmastyles @michalmlynowski 🥳🥳

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

97,710 likes
LouisTomlinson Congrats @gemmastyles @michalmlynowski 🥳🥳

7,920 comments
kimberlyx gratuluji!!💗

nickloner ❤❤

gemmastyles děkujeme.😘💕 Těš se, až vám ho budeme dávat na víkendy, abychom si odpočinuli😂🤌🏼
HarryStyles @gemmastyles mě to vadit nebude😊🤌🏼🥰 Ale, to musí rozhodnout Loui
LouisTomlinson @gemnastyles @HarryStyles mě to vadit taky nebude.🥰🤌🏼 A hlavně my s Harrym budeme rádi. Stejně jsem vždy chtěl svoje miminko, i když to v mé situaci jaksi nejde no...
michalmlynowski @gemmastyles @HarryStyles @LouisTomlinson neboj, toho našeho si užiješ dost!😂 Přece jenom, budete strejda se strejdou

lottietom gratuluji @gemmastyles @michalmlynowski za námi musíte taky jezdit. Chci si pochovat malou/malého Mlynowskiho 🥰🥰

„V sedm pak pojedeme domů, ano?" otočil na mě Harry svůj pohled.

„Dobře." usměju se a nahnu se přes opěradlo, abych mohl Harryho políbit.

„Večer si dáme společnou vanu jo." zašeptal mi do rtů, tak, aby nás nikdo neslyšel. Jen jsem přikývnul. Harry se začal bavit s Gemm a Mikem, takže jsem šel za Anne a Robinem.

„Co ty tady?" jako prvního si mě všimne Robin.

„Ale, Harry si povídá s Gemm a Mikem, tak jsem přišel za vámi." uchechtl jsem se. Anne mě obejmula kolem ramen.

„Těšíš se, až vypadneš ze školy?" drcne do mě Anne.

„Popravdě jo. Už se těším, až budu dělat plány domů." na tu školu jsem šel víceméně jenom proto, protože jsem chtěl dělat strašně moc plány domů.

„Jo, to Harry taky říkal." řekne Robin zatímco předělává maso na velký talíř.

„Panejo, vy jste spolu už rok že?" zamyslí se Anne. Jenom jemně kyvnu a přitom zčervenám, když si vzpomenu, jak probíhalo naše výročí.

„Bože, ten čas tak rychle utíká. Víš, že jsme vlastně ráda, že je Harry gay." zasměje se Anne. Robin nad ní jenom pokrucujs hlavou.

„Proč?" nechápavě se na ni podívám.

„Protože, většina holek, co Harry měl, tak to byly strašný nány. Fakt, že jo. Ty jsi jediný, s kým vypadá Harry vážně šťastně." se slzami v očích se na ni podívám.

„To jsem rád. Já, vlastně, jsem bez Harryho jako tělo bez duše." uchechtnu se.

„To i Harry bez tebe." uchechtla se a podívala se na Harryho, který se zrovna s Gemmou a Mikem smál. Vypadal tak strašně nádherně, že jsem si ho musel vyfotit.

LouisTomlinson
Holmes Chapel

91,543 likes LouisTomlinson prettiest when he laughs💞

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

91,543 likes
LouisTomlinson prettiest when he laughs💞

7,829 comments
robintwist 💞💗

annetwist 💖💗

HarryStyles miluju tě ❤💖
LouisTomlinson @HarryStyles taky tě miluji💖❤

us5er 🤢🤮 Bože nenávidím Louise, žere z Harryho jenom peníze

phoebetommo bože, já chci taky takového prince jako je Harry🤤

calleigh.duquesne panebože ten jeho úsměv.🥰🤤 Jediný co mi vadí, že z něj Louis tahá jenom peníze nic víc...🙄🙄

Anne s Robinem mě poslali za Harrym, abych mu dělal společnost. Oni mezitím donesli na stůl maso a cuketu, zbytek tam byl.

„Tak si nabírejte." pokyne nám Anne. Jako první se toho ujme Gemma a Mike. Oba si naberou maso, zeleninu a pečivo.

Harry mi i sobě nabral jídlo, za což jsem mu poděkoval, jelikož to nemusel dělat.

„Vypadáš dneska nějak divně, takže se o tebe budu starat." pohaldil mě po tváři.

„Děkuji." pousmál jsme se unaveně. Měl pravdu, dneska jsem byl nějaký divný. Moje břicho bolelo a chtělo se mi každou chvíli zvracet.

robintwist

719,820 likesrobintwist his baby is not well☹️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

719,820 likes
robintwist his baby is not well☹️

komentáře jsou k tomuto příspěvku vypnuty

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat