41. nasty comments ✔

961 59 2
                                    

Je středa, to znamená dva dny od vysvědčení, a já sedím ve škole, v kabince před záchodem a snažím se donutit své břicho, aby se přestalo otáčet.

Naštěstí je přestávka, takže se po mě nikdo shánět nebude. No, možná Niall jelikož jsem mu řekl, že se jdu jen vyčůrat.

Musím říct, že mi dneska dává fazolka zabrat, Nevím, jestli je tohle normální. Asi zavolám Edovi. Opatrně jsem vytáhnul mobil že zadní kapsy kalhot a vytočil Edovo číslo, které mi dal.

„Dobrý den, tady je Louis, jsem Harryho přítel." vydechl jsem do mobilu.

„Oh, dobrý den Louis, co se děje?" mile se zeptal.

„Dobrý den. No, já teď jsme ve škole, a jsme na záchodě a zvracím. A chci se zeptat, jestli je to normální, nebo ne?" zeptám se rozklepaným hlasem.

„Neboj se Louisi, je to úplně v pohodě, ale teď by bylo dobré, kdyby si šel do třídy, v klidu si sednul, napil se a hlavně se najedl. Miminko potřebuje nějaké jídlo a pití." mluvil v klidu. Pomalu jsem se zvednul, spláchnul jsem záchod, u umyvadla jsem si opláchl obličej a vypláchl si ústa.

Pomalu jsem došel do třídy, sednul jsem si k Niallovi a vytáhnul si pití a svačinu. Niall se na mě divně koukal.

„Děje se něco, Lou?" koukne na mě se starostí?

„Ne, jenom se mám najíst. Volal jsem Edovi, doktorovi, protože jsem na záchodě zvracel. Řekl mi, že si mám jít sednout, najíst se a být v klidu." vydechnu a zakousnu se do rohlíku, který mi Harry ráno udělal.

„Panebože, jsi v pohodě? Nemám zavolat Harrymu, aby si pro tebe dojel?" šílel Niall.

„Ne, nikomu nevolej. Jsem v pohodě. Ed říkal, že se mám uklidnit a hlavně se najíst." pousměju se a znovu si ukousnul z rohlíku.

„Dobře, ale kdyby si zase zvracel tak mi to řekneš. Jasný!" s úsměvem jsem kývnul na souhlas. „Jo a podívej se na instagram, Harry tam něco přidal."

HarryStyles

1,829,729 likesHarryStyles Chtěl bych Vám oznámit, že si teď na rok, dávám pauzu s prací, kvůli rodinným důvodům

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

1,829,729 likes
HarryStyles Chtěl bych Vám oznámit, že si teď na rok, dávám pauzu s prací, kvůli rodinným důvodům. Samozřejmě dodělám rozdělané projekty. To znamená, že dodělám projekt pro pana B., který je skoro hotový a potom projekt pro manžele M.

Všem děkuji za pochopení. Klidně mi posílejte e-maily na projekty, ale čekejte, že se k tomu dostanu nejpozději za rok.

Děkuji,
Harry Styles💗

54,829 comments
malikz děláš dobře Harry
HarryStyles @malikz jo, já vím, hlavně teď chci být doma, kdyby se stalo něco vážného...

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat