„Já tam jdu." zakřičel Robin, když se domem ozval zvonek.
„Robine, ty palačinky jsou výborný." zakřičel jsme s plnou pusou, načež se všichni zasmáli.
„Děkuji za pochvalu Lou, ale teď běž do síně, čeká tam na tebe překvapení." zasmál se, když došel zpět do kuchyně.
„Pro mě?" netuším, co by to mohlo být, jediný, kdo sem měl přijít, tak byl Harry, ale ten by měl přijít až odpoledne, nebo aspoň myslím. Nervózní a hlavně s nechápavý pohledem jsem došel do síně, kde na mě hned vykoukl Harry s kyticí.
Zůstal jsem na něj zaraženě koukat.
„Lou, tyhle jsou pro tebe." popošel ke mně a předal mi kytici.
„Děkuji, jsou hezké." usmál jsem se na něj. Tak strašně moc jsme ho chtěl políbit, ale bál jsem se.
„Uh, pojď dovnitř, Robin dělal palačinky." uchechtl jsem se společně s Harrym.
„Dáš si s námi Harry?" optal se Robin, když jsme spolu vešli do kuchyně. Pohledy všech přítomný se přesunul na Harryho. Gemma i Anne ho sledovali zamračeným pohledem.
„Oh, jestli bych mohl, ještě jsme nasnídal." podrbal se na zátylku a sednul si na volnou židli vedle Anne.
„Jasný, udělal jsem jich hodně, doufám, ze ti budou chutnat, Louimu chutnaly, tak by mohli i tobě."
"Panebože, takhle dobrý palačinky jsem neměl ani si nepamatuju." zamumlal s plnou pusou, jako já před pár minutami.
----
„Lou, můžeme si promluvit?" zeptal se mě šeptem Harry, když jsme se zrovna všichni koukali na televizi.
„Uh, jo, jasně." přikývl jsme a s Harrym jsme se potichu a vydali k němu do pokoje.
„Asi začnu já. Lou, lásko moje jediná, chci se ti omluvit za toc jak jsme se k tobě poslední dva týdny choval, vím, že jsem nebyl zrovna ukázkový přítel a taky mě to moc mrzí. A chtěl bych ti říct důvod. Víš, jeden klient, pro kterého jsem už měl skoro hotový projekt, stačilo mi tam jen vyplnit tabulku, tak mi ráno, v ten den, kdy s jsme se pohádali, napsal, že ten dům chce jinak. Místo půlkruhové místnosti chce šesiúhelníkovou. V tu chvíli jsem ho chtěl asi zabít a hlavně jsem na něj byl naštvaný. Proto jsme tě ignoroval, nechtěl jsem ti něco udělat. Nechtěl jsem si svoji agresi vybíjet na tobě. Vím, že to bylo to nejhorší rozhodnutí, ale vážně jsme ti nechtěl ublížit." kroutil hlavou s koukal se na mě pevným, přesto nervózním pohledem.
„Harry, ale vždyť stačilo říct, abych tě nechal napokoji a stačil říct důvod a já bych tě nechal. Vím, jaký jsou z toho stresy a to teprve nerýsuju nic velkého." zakroutil jsem hlavou a pohladil ho po tváři.
„Já vím, jen jsem tě nechtěl zatěžovat mými starostmi." pokrčil rameny.
„Ale to ty přece neděláš. Já budu naopak rád, když se mi budeš svěřovat s problémy. Harry, miluju tě a chci, aby sis se mnou povídal o všem." zamumlal jsem mu blízko obličeje a upřeně mu koukal do očí.
„Taky tě miluju. A když chceš tak se ti budu svěřovat, ale ty mě taky." usmál se na mě a svoji dlaň položil na moji tvář. Naše pohledy přeskakovaly z našich oči na rty. Chvíli jsme se takhle na sebe dívali, než Harry nevydržel tu vzdálenost a jemně se přisál na mé rty.
HarryStyles
619,729 likes
HarryStyles apology for my love❤61,729 comments
johannahdeakin jo, tak s tímhle ti Louis opustí všechno❤😁
LouisTomlinson @johannahdeakin jo, už jsem mu odpustil 🥰zuky22 to je hezká omluva❤🦋
us3er taky bych chtěla takovou kytici😔🥺
„Můžu se s tebou pomilovat?" zašeptal mi do rtů Harry a zmáčknul mi zadek.
„Já si myslím, že můžeš." zašeptal jsem a sednul si mu na klín.
__________________________________________________
Dnešní kapitola trošku kratší. Jinak se omlouvám za chyby.❤
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...