Dnes se má rozdávat vysvědčení, které nám bude rozdávat ředitel, jelikož je naše třídní nemocná.
Je šest hodin ráno, já ležím s Harrym v posteli a hladím ho po hrudi.
„Proč jsi vzhůru tak brzo, Lou?" ozve se vedle mého ucha Harryho hlas. Myslel jsem si, že ještě spí.
„Nemůžu spát, promiň, nechtěl jsem tě vzbudit." provinile se na něj podívám. Harry se na mě unaveně usměje a vtiskne mi pusu na čelo.
„To je v pořádku." usměje se.
„Půjdu udělat snídani, klidně ještě spi." políbím ho na tvář a zvednu se z postele. Zvednu že země Harryho tričko, přetáhnu si ho přes hlavu a vydám se ke dveřím.
„V mém oblečení jsi strašně sexy." ozve se ještě Harry. Jen se nad jeho poznámkou uchechtnu a zčervenám.
Dojdu do kuchyně, zapnu si světlo, abych něco vůbec viděl. Dojdu do lednice, ze které vytáhnu salám, sýr, máslo a zeleninu. Dneska se mi na snídani nechce dělat nic moc těžkého, takže udělám normálně tousty.
Ze skříňky jsem si vytáhl toustový chleba, který jsme si lince rozložil. Ještě než jsem to začal mazat, jsem si odběhl do obýváku, abych si zapnul televizi a nebylo tady takové ticho.
Zašel jsem zpět do kuchyně a začal dělat tousty, které jsem do pár minut hotové.
Když jsem do toustovače dával poslední dva tousty, tak se kolem mého břicha obmotaly dvě mohutné potetované paže mého přátele.
Opřel jsem se o jeho hruď a zaklonil hlavu, tak, že jsem se opřel o jeho rameno. Harry na mě stočil pohled a políbil mě.
„Běž si sednout, já donesu jidlo." pohladil jsem ho po ruce a políbil ho na čelist.
„Dobře." s pusou do vlasů se ode mne odtrhnul a sednul si ke stolu. Na stůl jsem položil dva talíře s tousty a dva hrnky. Jeden s kávou, pro Harryho, a druhý s čajem, pro mě.
„Dneska vám ředitel rozdává vysvědčení, a pak máte ještě tři hodiny, že?" zeptá se Harry s plnou pusou.
„Hm... Jo, proč?" nechápavě jsem se na něj podíval.
„Budu na tebe čekat před školou a pak tě vezmu do cukrárny a oslavíme tvoje vysvědčení."
HarryStyles
906,729 likes
HarryStyles my big boy!💗 He makes me the happiest man on earth.👑❤45,820 comments
j.cordan Harry, už za mnou musíte někdy s Louim přijet!
HarryStyles @j.cordan neboj, až Louis udělá maturitu, tak přijedeme😊annetwist congratulation❤👑 I love you🥺
gemmastyles jsme v tom dva @LouisTomlinson 🥰
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...