„Výborně pane Tomlinsone, máte za jedna a prosím, stavte se za mnou o přestávce, rád bych s vámi něco vyřešil." usmál se na mě a já věděl, že to nebude jen tak.
„Copak jdete si zašukat?" uchcetl se Anthony, jen jsem nad ním po kroutil hlavou a sednul si vedle Nialla.
Posadil jsem se zpět na mé místo a přemýšlel, co se mnou asi bude probírat. Doufám, že tu pusu.
„Hej, soustřeď se!" drcnul do mě Niall. Potřásl jsem hlavou a věnoval se učení.
Po hodině jsem si sbalil věci a vydal se do Harryho kabinetu. Zaklepal jsem a vlezl dovnitř. Harry zrovna něco dělal na počítači, takže jsem si odkašlal.
„Oh Louisi, posaď se prosím. Něco dodělám a hned se ti budu věnovat." usmál se na mě a zase pokračoval v ťukání do klávesnice.
„Takže Louisi, asi víš, proč jsem si tě sem zavolal." nervózně se uchechtl a sednul si vedle mě.
„Chceš si promluvit o té puse?"
„Jo přesně. Chtěl bych se ti za to omluvit. Neměl jsem tě líbat. Zřejmě máš přítelkyni a prostě promiň-"jen co to dořekl, jsem vzal jeho tváře do dlaní a přitiskl moje rty k těm jeho. Harry byl chvilku zaražený, ale hned jak se vzpamatoval, se na mě víc natiskl a za boky si mě vysadil na klín. Pohybovali jsme proti sobě rty, které do sebe zapadly jako puzzle.
„Nemám přítelkyni." usmál jsem se na něj.
„Vážně?" jen jsem mu na souhlas pokýval hlavou. On se na mě usmál a vtiskl mi polibek. „Lou, co se děje?" starostlivě si mě prohlížel Harry.
„Nic, v pohodě." usmál jsem se. Nic není v pohodě. Bože, vždyť sedím na svým učiteli, se kterým jsem se před chvílí líbal. A nejhorší, že k němu asi něco cítím.
„Tak jo, promiň Lou, ale za chvíli mám hodinu a ty určitě taky, tak jestli bys prosím šel." omluvně se na mě podíval.
„Jasně, já zapomněl, Niall na mě čeká venku." usmál jsem se na něj a slezl z něj. Harry hlasitě zasténal a já se na něj hned otočil.
„Co se stalo?" uchechtl jsem se, když jsem v jeho kalhotách spatřil bouli.
„Otřel ses mi kolenem o péro." zakňučel a rychle si ho zakryl.
„Promiň. Už půjdu, uvidíme se zítra. Pa." usmál jsem se na něj a odešel z jeho kabinetu.
Šel jsem hned ven a pohledem hledal Nialla. Zahlídl jsem ho, jak sedí na lavičce a jí svačinu. Jak jinak.
„Nechápu tě. Ty furt jenom jíš, ale furt si hubený. Za to já. Já si dám jednu tabličku čokolády, a abych se dal do cvičení." pokroutí hlavou a sednu di vedle něj. Z tašky si vytáhnu mandarinku a oloupu si ji.
„Ty a tlustý?!" rozkašlal se Niall. Poplácal jsem ho po zádech, aby se tu neudusil.
„Meleš hovadiny. Jsi hubený, víc než já. Teď, ale chci vědě, co po tobě chtěl pan učitel." poposedl si ke mně a zakmital obočím.
„Chtěl se mi omluvit za tu pusu. Omlouval si mi a při tom plácal nesmysly, tak jsem ho políbil." zčervenal jsem a rozhlédl se kolem sebe, jestli to neslyšel nikdo jiný než Niall. Při rozhlížení jsem zahlédl Malika Payna, jak si to míří našim směrem.
„Nialle, jdi do školy. Nechci, aby se ti něco stalo." zašeptal jsem jeho směrem, on jenom zakroutil hlavou a zůstal sedět.
„Už tě v tom nenechám." tvrdohlavě pronesl.
„Tomlinsone. Jsem slyšel, že jsi nějak často u Stylese v kabinetu. Zašukali jste si konečně?" uchechtl se Payne a plácnul si s Malikem.
„Drž hubu." zavrčel Niall a stoupnul si přede mne.
„Ale, ale, koho pak to tu máme. Našeho Horana. Jdu z cesty, nebo se ti něco stane." zavrčel Malik a přitom se napřáhl, aby dal Niallovi facku. Payne, ho ale zastavil a odstrčil ho. Překvapeně jsme na něj s Malikem hleděli.
„Nečum tak blbě, a řekni, už jste si zašukali?" ušklíbl se Liam.
„N-ne." vykoktal jsem.
„Tak to se neboj, za chvíli to přijde." uchechtl se Zayn a s poplacáním mě po tváři odešli.
„Nialle? Co to mělo znamenat?!" podíval jsem se na něj, jak stojí kus ode mě a kouká se na Liamovi záda.
„J-já nevím.." zakroutil hlavou.
„No nic, pojď, jdeme do třídy, za chvíli máme hodinu." pokroutil jsem hlavou, vzal si batoh a šel do školy.
Ahoj, tak tu máme další díl. Snad se Vám bude líbit. Ale přijde mi takový o ničem. Pomalu čekejte, že se na scéně bude víc objevovat Larry a možná i Niam😏.
All the love xx
T.
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...