20. Harry's birthday and a big surprise ✔

1.2K 66 4
                                    

Zítra má Harry narozeniny a já s Anne a Gemmou chystáme narozeninovou oslavu.

Harry a Des budou dneska celý den ve městě, takže budeme mít s holkama jistotu, že nás nikdo nevyruší. Harry sice nebyl zrovna nadšený, že musí být celý den s taťkou, jelikož měl už svoje plány se mnou, ale já mu slíbil, že mu to zítra na narozeniny vynahradím. Všichni víme jak.

„Lou, jaký chceš udělat Harrymu dort?" houkla na mě z kuchyně Gemm.

„Čokoládový a nahoru mu naskládat nakrájené banány na kolečka a doprostřed mu z marcipánu chci vyrobit penis." při tom posledním jsem zrudnul. Anne a Gemma se na mě překvapeně podívali, ale pak jsme společně vybuchli smíchy.

„Tak to bude Harold z toho dortu stoprocentně nadšenej." zasmála se Gemma.

„Jo, tak si myslím." uchechtla se Anne.

„Gemmo, Anne, vy přece jen Harryho znáte dýl a tak bych se s vámi chtěl poradit." nesměle jsme prohodil, když jsme zdobili dort a já zrovna dělal marcipánový penis.

„Tak povídej." pobídal mě Anne.

„Já, ehm, no, jakoby dárek už mám koupený, mám pro něj nějaký to oblečení a potom nějaký hráčky." při tomhle jsem trošku zčervenal. Holky se jen zasmály, ale vybídly mě, abych pokračoval. „No, a večer, až by všichni odešli, bych nám chtěl udělat hezký večer a chci se vás zeptat, vlastně spíš tebe Gemmo, nebo já nevím, no prostě, víte o Harryho zálibách v sexu?" radši jsem se zeptal, nevím, jestli to ví a nebo ne. Obě jenom kývli hlavou. „No, my s Harrym jsme to zkoušeli, neříkám, že se mi to líbilo, ale nechci to dělat, ale slíbil jsem Harrymu, že to můžeme někdy přidat do sexu. Myslíte, že by mu udělalo radost, kdybych mu řekl, že zítra v noci...?" nervózně jsem na ně koukal.

„No, jasný. Harry by byl strašně rád. A Lou, úplně chápu, že to není nic pro tebe." usmála se na mě Anne.

„No, a ještě mám teda prosbu. Já bych potřeboval, aby jste ho ke konci nějak zdrželi. Já bych se chtěl jít převléknout a připoutat se mu k posteli no a pak byste ho mohli pustit a říct mu, že na něj v jeho pokoji čeká překvapení. Udělali byste to pro mě?" doufal jsem v to, že jo. Tak strašně jsem chtěli udělat Harrymu radost.

„No jasný. Harry bude šťastný." vypískala Gemma.

„Děkuju moc." usmál jsem se na ne a obě je obejmul.

----

„Hodně štěstí, zdraví. Hodně štěstí, zdraví, hodně štěstí milí Harry. Hodně štěstí zdraví." zpívali všichni přítomní. Z kuchyně jsem donesl dort a postavil ho před Harryho na stůl. Když všichni uviděli ozdobu na dortu zasmáli se, stejně jako Harry.

„Všechno nejlepší lásko." zasmál jsem se a obejmul ho. Harry mi objetí oplatil a když jsme se od sebe odtáhli, tak mě procítěně políbil.

„Děkuju, a mimochodem, tvůj penis je lákavější." zašeptal mi do rtů, než mi dal dětský polibek. Nad jeho slovy jsem zčervenal. Když se Harry odtáhl, hned mi začali všichni blahopřát a dávat mu dárky.

Já se přemístil do pokoje, kde jsem vzal tašku s mým jedním dárkem pro Harryho, ten druhej bude až večer.

„Tady máš takový menší dárek ode mne, ale, neukazuj to před ostatními prosím." uchechtl jsem se a zčervenal. On si ode mne převzal tašku a očkem se nakoukl co tam je. S otevřenou pusou se na mě podíval. Jen jsem celý červený na jeho nevyslovenou otázku přikývl.

I s dárkem v ruce se ke mně nahrnul a s polibkem mě obejmul.

„Děkuju. Večer nebo někdy to vyzkoušíme." mumlal mi do ucha. Jen jsem se tomu nervózně zasmál.

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat