19. Harry is fired ✔

1.2K 70 3
                                    

Předposlední den, jsem se probudil v Harryho objetí. Zamilovaně jsem se na něj usmál a polibil ho na tvář. Opatrně, tak abych Harryho nevzbudil jsem vstal z postele a šel se do koupelny umýt.

Pustil jsem na sebe teplou vodu a cítil jsem, jak se moje svaly uvolnily. Není zrovna nejpohodlnější spát na dvou sražených postelích. Z poličky, kde jsme si s Harrym vyskládali věci, jsem si vzal Harryho jablečný sprchový gel. Vymáčkl jsem si ho na ruku a začal si tím mydlit tělo. Když jsem byl celý namydlený všechno jsem to že sebe spláchl.
Do ruky jsem si vymáčkl šampon a umyl si jím vlasy. Už osušený jsem se vydal do pokoje pro věci. Harry ještě v klidu spal, takže jsem si z kufru vytáhl věci.

LouisTomlinson

76,892 likesLouisTomlinson the last day on the ski

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

76,892 likes
LouisTomlinson the last day on the ski

763 comments
johannahdeakin doufám, že si to tam užíváte s Niallem.😁 Jinak @niallhoran gratuluju k tvému příteli. Jinak, až přijedeš, vem ho sebou, musím si ho proklepnout🥰
LouisTomlinson @johannahdeakin neboj mami užíváme
niahoran @johannahdeakin neboj Jay, s Liamem přijedeme po lyžáku, takže vlastně zítra 🤭😅

MrBD sluší ti to zlatíčko, co kdyby si přijel po vašem lyžáku a mohli bychom si užíváme večer😏😈
LouisTomlinson @MrBD🖕
HarryStyles @MrBD🤜👨‍🦲

„Kdo je ten MrBD?" řekl zničeho nic Harry. Myslel jsem že ještě spí, ale teď seděl na posteli s mobilem v ruce a jenom v trenkách

„Netuším." pokrčil jsem rameny a sedl si mu na klín.

„Vadí mi, jak ti píše tyhle komentáře." zafuňel mi do hrudníku.

„Já vím zlato, mě taky. Radši bych, kdyby jsi to psal ty." zamumlal jsem mu do vlasů. „Tak teď, ale pojď, jdeme dolů na snídani. Je brzo, takže tam budeme mezi prvními aspoň." usměju se na něj a za ruku ho táhnu ke skříni aby se převléknul.

A jak jsem říkal. V kuchyni jsme byli mezi prvními. Jediný, kdo tady byl, tak to byla ta učitelka, jmenuje se paní Robinsonová, a nějaká holka že čtvrťáku.

"Dobrý den paní učitelko," pozdravil jsem, když jsem kolem ní procházel s jsem na táce k volnému stolu. Harry si šel za paní Robinsonovou, jelikož by bylo divné, kdyby seděl semnou.

Po pár minutách se ve dveřích už objevili i ostatní a mezi prvními byl samozřejmě Niall, který za ruku táhnul Liama. Nojo, Niall a jídlo.

„Ahoj Lou, dobrou chuť." sedl si ke mně Niall a Liam, později se k nám připojilo i Zayn. Gigi prý seděla se svýma kamarádkama.

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat