46. control on gynecology ✔

901 54 23
                                    

LOUIS

S Harrym sedíme v autě a jedeme na kontrolu za Edem.

Harry vypadá strašně nervózně, netuším proč, ale prostě je. Klepe prsty o volant do rytmu písničky.

„Hej, Hazz, co se děje?" položím mu dlaň na stehno. Harry sebou trošku škubne a svůj pohled přemístí na chvíli na mě.

„Nic, jen se těším na naše miminko." pousmál se.

„A proto jsi nervózní?" uchechtl jsem se.

„Jo. Panebože, vždycky jsem si přál mít miminko, ale jelikož jsem pak zjistil, že jsem tak trochu víc na kluky, tak mi bylo líto, že miminko mít nebudu. A potom jsme potkal tebe a ty jsi mi změnil život, když nám řekli, že čekáme miminko." vychrlí ze sebe.

„Takže, jsi za to rád? Nelituješ toho, že jsi se mnou?" vydechl jsme a s nervozitou se podíval na něj.

„Ani nad tím nemysli. Nikdy, opakuji, nikdy toho litovat nebudu." Harry zastavil na parkovišti a svůj pohled přesunul na mě. Vzal si moje ruce do dlaní a upřeně mi koukal do očí.

„Miluju tě." zašeptám a políbím ho.

„Tak pojď, ať na nás Ed moc dlouho nečeká. Hlavně už chci vidět našeho broučka." Harry pomalu až vyskočil z auta a přeběhl ke mně aby mi mohl otevřít.

„Harry, neblbni." zasměju se, když mě za sebou táhne do Edovi ordinace.

„Ahojte kluci. Pojďte dál, koukám, že je Harry úplně nadšenej." zasměje se.

„Ahoj Ede." zasměje se Harry.

„Dobrý den." pousměju se.

„Tak, Louisi, běž si zase lehnout na lehátko a tričko dolů." s jeho slovy jsem se přemístil na lehátko, kam jsem se běž trička položil.

„Takže, nějaké změny od minulé. Zvracel jsi? Nebo tě bolel podbřišek?"

„Ne nic takovýho." zakroutil jsem hlavou.

„Dobře, takže, se podíváme, jak je na tom miminko." Ed mi na bříško rozpatlal gel a zapnul si ultrazvuk. Harryho jsem popohnal k sobě. Chytl jsem ho za ruku a společně jsme se koukali na obraz na ultrazvuku.

„Takže, vaše miminko je zdravé, pohlaví zjistíme až v pátém měsíci." Ed dal jezdí sondou po mém bříšku. „Budete chtít i ultrazvuk?"

„Dva prosím." usměje se Harry. Popravdě moc nechápu na co dva, když nám dvoum stačí jenom jeden.

„Dobře takže, Louisi, můžeš si utřít bříško. Ještě si tě zvážím a změřím ti obvod bříška." svléknul jsem se jenom do trenek, jo radši jsem si je vzal, aby si o mě něco Ed nemyslela i když mě už viděl i v sukni, a došel jsem za Kendall, která si už připravovala věci.

„Takže, Louisi, postav se tady na váhu prosím." Kendall si zapsala do mé karty kolik vážím, ještě mi změřila obvod bříška. Harry si mezitím o něčem povídat s Edem.

„Přeju Vám to." uchectne se mezitím co se oblékám do oblečení

„Prosím?" nechápavě se na ni podívám. Vůbec jsem neslyšel co říkala.

„Přeju Vám to." usměje se na mě mile.

„Děkujeme." usměju se

„Můžeme jet, Lou?"

„Jo, jasně." propleteme si spolu ruce a vyjdeme společně z ordinace.

„Hazzy, na co jsi potřeboval dva ultrazvuky?" zeptám se, když sedíme v autě.

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat