35. pregnancy 1/2 ✔

1K 59 2
                                    

Larry night💙💚
__________________________________________________

„Ahoj děti moje. Pojďte dovnitř." otevře nám Anne a hned nás zatáhne do domu. Harry se tomu jenom uchechtl a pomohl mi sundat kabát, který jsem měl na sobě.

„Děkuji." vděčně jsem se na něj usmál. S Harrym jsme se společně dostali do obýváku, kde seděla Gemma s Michalem a Robin. Anne zřejmě dělala čaj.

„Ahoj." pousměju se a chci si sednout na křeslo, které je volné, ale předběhne mě Harry, který si sedne na ono křeslo a mne si stáhne na klín. Proto vypísknu, načež se všichni začnou smát. Studem si zavrtám hlavu do Harryho krku.

„Notak, zlato, nebuď stydlín." polechtá mě po bocích.

„Nech toho!" vypísknu a omylem poskočím na jeho klíně, načež se z jeho hrdla ozval tichý stén.

„Louisi!" procedil, šeptem, mezi zuby.

„Ano, Harry." nevině se na něj zazubil.

„Tady máš čaj, Louis. A tady máš kávu, Hazz." došla do obýváku Anne s dvěma hrnky a nějakým talířem s občerstvením.

„Děkuji, mami." usměje se na ní mile Harry.

„Děkuji, Anne."

„Takže, proč jste nás vlastně zavolali? Mami, tys říkala, že je to něco důležitého." Harry se na mamku trochu zvědavě podíval a mě objal kolem pasu a hlavu si položil zboku na moji hruď.

„Oh, ano, je to důležité, ale k tomu e dostaneme později. Teď spíš povídejte co máte nového vy?" nadšeně si sedla vedle Robina.

„Já bych vlastně něco měl." nervózně se Harry podrbal za uchem. S touto větou si vysloužil překvapené a přitom zvědavé pohledy.

„No, víte jak si Liam a Zayn zakládají firmu?" všichni jsme přikývli na souhlas. „No, tak mi nabídli, že bych tam u nich ve firmě pracoval."

„To je skvělý. Doufám, že jsi to při-" začala hned vyšilovat Anne.

„Mami, uklidni se. Nevzal jsem to. Ano, sice by to pro mě byla veliká šance, ale pak bych neměl čas na Louiho. Stále bych byl jenom v práci. Hlavně zezačátku. A hlavně, oni nechtěli jenom abych tam dělal architekta, chtěli, abych byl ředitel té firmy." vydechl Harry na jeden dech. Všichni jsme na něj ohromeně koukali. Vážně by se kvůli mě vzdal takovéhle zkušenosti? Jenom kvůli tomu, aby semnou mohl trávit čas?

„Harry, tohle ne. Musíš to vzít. Nemůžu ti bránit v tomhle, v té nové zkušenosti." začal jsme kroutit hlavou. Všichni nám teď budou jenom přihlížet, jak je znám.

„Ne, Lou. Já to nechci brát. Samozřejmě, je to pro mě něco, s čím bych se mohl posunout dál, ale už takhle toho mám hodně a moc se ti nevěnuju. Neboj, mě to nevadí. Já budu radši s tebou, než celý den byt v práci." hladil mě po tváři a upřeně se mi koukal do očí.

„Pokud to tak chceš." povzdechnu si.

„No, ale teď povídejte vy. Co nového u vás." řekl Harry a pořádně mě obejmul.

„No, Gemma by vám něco rada řekla." pousmála se Anne a koukla se na Gemmu.

Michal si ji k sobě víc přísunul a ruce si položil na její bříško. V tu chvíli mi došlo, o co se jedná.

„Nene?" zašeptal jsem přičemž jsem kroutil hlavou.

„Co?" nervózně se na mě Gemma koukla. Hlavou jsem kývnul k jejímu bříšku. Nervózně se podívala na Michla a jemně kývla.

Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat