HARRY
Pomalu, ale jistě se blíží Louisův porod. Před třemi dny jsme byli na kontrole. Ed nám říkal, jak asi proběhne porod, že to bude trvat asi kolem hodinky, jelikož přece jenom, Louis je kluk.
Jelikož je prcek v pořádku, tak to má proběhnout hladce. U porodu bude Ed, dva další doktoři plus já a samozřejmě Louis.
No, jelikož je dneska dvacátého devátého srpna, což znamená, že Liam slaví svoje dvacáté druhé narozeniny. Takže Louis s Niallem a Nialllovo a Liamovo rodinami připravují oslavu. Já se Zaynem se snažíme nějak odreagovat Liama od toho, že má narozeniny a chce je trávit s Niallem.
S klukama jsme teď v jednom z mých oblíbených klubů. Sice je to Gay bar, ale myslím, že se Zaynem to nic neudělá, jelikož má Gigi.
Sedíme společně v boxu a čekáme na nějakého klučinu, který nám má přinést naše pití.
Tenhle klub je můj nejoblíbenější ne jen proto, že tady mají výborné pití, ale taky, že jsem se sem předtím chodil koukat na ty mladý kluky, kteří tady tančí. Teď jsme tady, ale samozřejmě jenom kvůli tomu pití, jelikož jednoho nádherného kluka mám doma.
„Tady je Vaše pití, pánové." usměje se na nás flirtovně zrzek, kterému může být kolem osmnácti let.
„Děkujeme." odpovím jednoduše. Kluci také poděkuji, ale dál už zrzka nevnímáme.
„Tak jo, co tady děláme, kluci?" řekne přísným hlasem Liam.
„Hádej? Jsme tady, abychom si my tři spolu užili a oslavili tvoje narozeniny!" vyjekne Zayn.
„Dobře, jenže já měl už plány na dnešek s Niallem." vydechne.
„Prosimtě, uděláte si hezkej den zítra, dneska budeš s námi. Hlavně pro tebe máme potom překvapení." zakmytám obočím.
„Až se mnou nebude Niall mluvit, můžete za to vy dva." řekne nasupeným tónem, ale jeho úsměv ho prozrazoval.
„Vždyť my víme," uchechtl se Zayn. „Teď se, ale jdeme gratulovat!"
„Takže, Liame, ty stará vojno. Všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví, lásky a bla bla bla. Jo a hlavně hodně šukání s Niallem! No, myslím, že vy asi kondom nemusíte používat, nebo, vlastně možná radši jo, kdyby byl i Niall, takhle zázračný. No, já vlastně už nemám co jinýho říct." všichni tři se nad Zaynovým projevem smějeme jako idioti. Zayn se natáhne za sebe a podá mu tašku s jeho dárkem. Li se se Zeem obejme a teď začnu s mým prologem.
„Takže, nevím co ten k tomu mám říct, jelikož mi Zayn vzal všechny slova. Možná ti jenom řeknu, abys teď, když se vám rozjela ta firma, nezapomínal na Nialla a víc se mu věnoval. Jinak prostě všechno je lepší ty dvaadvacátníku." Liam se mi s úsměvem vrhne kolem krku.
„Neboj, budu se mu věnovat." zašeptá mi do krku. Když se ode mne odtáhne, podám mu svůj dárek. „Moc vám děkuji chlapi!" usměje se na nás. Všichni si přiťukneme a vypijeme obsah panáku na ex.
paxnel
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...