S Harrym právě ležíme v obýváku na gauči a koukáme se na film. Nevnímám ho jenom kvůli tomu, že moji pozornost má Harryho ruka položená na mém břiše, kde mě hladí.
Poslední dobou jsme s Harrym na sebe neměli tolik času, jelikož já jsem se stále učil a Harry dodělával nějaký projekt.
Proto se teď nedivím, že se mi jenom z hlazení na břiše postaví. Doufáme že si toho Harry nevšimne. Nechci, aby si o mě bůhvíco myslel.
Snažili jsem se zhluboka dýchat, aby se mi problém v teplácích víc největšil, jenže Harry to pokazil tím, že rukou sklouzl na podbřišek a začal mě tam hladit.
„Ale, ale. Někdo tady má problém." zamumlal mi do krku a rukou sklouzl na můj penis.
„Já, promiň, já, to ono samo-" vydechl jsem nervózně a sedl si.
„Loueh, v klidu. Mě to nevadí. Spíš jsem rád, že na mě takhle reaguješ." pousmál se a jemně mě políbil na rty.
„J-já-" vydechl jsem.
„Chceš pomoct?" zamumlal. Jenom němě jsem přikývl. „Tak půjdeme do herny?" nervózně se na mě podíval. Věděl, jaký na to mám názor. Sice jsem řekl, že se mi tam nechce, ale dneska na to mám chuť, proto jsem přikývl.
„Dobře, lásko, tak běž do herny, svlékni se a lehni si na postel na břicho." usmál se na mě a pomohl mi vstát z gauče. Poslušně jsem si od Harryho vzal klíč od dveří a pomalu jsem se vydal do herny.
Rozklepanými prsty jsem odemknul dveře od herny a vešel dovnitř. Sundal jsem si ze sebe všechno oblečení. Úhledně ho poskládal na komodu a lehl si doprostřed postele.
Harry po pár minutách došel. Byl jsem docela rád, protože můj penis už pěkně bolel, jak jsem ležel na břiše. Cítil jsem, jak se zamnou prohnula postel a následně Harryho ruce na mých stehnech.
„Máš tak jemnou pokožku, Lou." zamumlal mi do pokožky na stehně. Jediné na co jsem se zmohl bylo tiché kňučení.
Svými polibky doputoval až na má záda, kde mě mě polibil na lopatky, kdy mě otočil na záda. Musel jsem vzdychnout když jsem se svými penisem otřel o látku povlečení. Harry se jenom zlověstně usmál a svými rty zaútočil na ty mé, které hladové a neúprosně líbal a kousal.
Musel jsme mu vzdychnout do rtů, když mi prstem přejel po vstupu.
„Musím si tě přepravit." zamumlal a odtrhl se od mých rtů. Pomalu se zvedl z postele a klekl si před ní. Za stehna si mě přitáhl blíž a jemně mi foukl na můj kroužek svalů. Nad tím pocitem jsem se jemně otřásl a zaknučel.
Začal kmitat svým jazykem na mém vchodu a já se zmohl jenom na hlasitě vzdychání.
Bylo to tak úžasné. Vzdychal jsem strašně nahlas, že bych se nedivil, kdyby na nás sousedi někoho zavolali.
„H-Harry j-já..." zavzdychal jsem, aby pochopil, že nejsem daleko od vrcholu.
„Uděláš se, až budu v tobě." zavrčel Harry, když se ode mne odtáhl. Musel jsem zaknučet, když mi odebral takovou slast. „Neboj se, teď přijde něco lepšího a většího." zamumlal mi do rtů. Harry si nademne kleknul, pořádně mi od sebe roztáhl nohy, mezi které se vměstnal. Ze zvyku jsem mu je omotal kolem pasu, aby měl lepší přístup. Pomalu svůj penis nasměroval na můj vstup a zatlačil, načež se do mě dostal špičkou. Po tváří mi stekly slzy. Sice si mě Harry připravil, ale stále to nebylo tolik, aby mě to nebolelo.
„Nelekni se." zašeptal. Než jsem něco říct, tak do mě do hrubě přirazil a díky tomu byl ve mě dost hluboko. Harry se ve mě začal pomalu pohybovat, abych si zvykl na tu bolest, která se za chvíli promění na velkou slast.
ČTEŠ
Teacher and Me l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔
FanfictionSe strachem v očích jsem vyběhl schody ke mně do pokoje a bez klepání tam vpadl. Myslel jsem, že tam najdu Louise v jakémkoliv rozpoložení, ale tohle mě dostalo. Louis ležel jenom v kalhotkách na posteli a ruce a nohy měl připoutané k posteli. Nebez...