16. Kapitola

269 13 0
                                    

•Anastasia POV•
S Minou jsme se rozhodly že se podíváme u ní v pokoji na nějaký film. ,,Pojď ke mně miláčku." Řekla mi když ležela v posteli ve své noční košili. Mně půjčila svoje fialové nadměrné triko. Lehla jsem si a přitulila se k ní. ,, Tak na co se podíváme?" ,,Vyber ty." Řekla jsem a čekala až něco najde. Vybrala Blue Jasmine.

Na konci filmu jsem cítila že jsem ospalá. ,,Spi zlato vidím jak jsi unavená." Poslechla jsem a zamumlala tiché dobrou noc. ,,Taky dobrou noc." Pak už jsem usnula v její náruči.

Během noci mě probudil nějaký hluk v domě. Chtěla jsem probudit Minu ale ta nebyla v posteli. Což znamenalo že to ona ty zvuky musela dělat. Bylo něco okolo druhé hodiny ráno takže jsem chtěla zas spát když jsem uslyšela klavír. Poslouchala jsem a rozhodla se že půjdu za ní.

Přišla jsem dolu a viděla jak Mina sedí za klavírem a hraje nějakou pomalou písničku. Opatrně jsem přišla za ní a položila jí ruce na ramena. Trochu poskočila a přestala hrát. ,,Promiň nechtěla jsem tě vyděsit. To co si hrála bylo krásné." Otočila se na stoličce a podívala se mi do očí. Pak mi obtočila ruce okolo pasu a přitáhla si mě na klín. Bylo příjemné být takhle blízko. ,,Děkuju. Asi jsem tě probudila co?" Zeptala se trochu ustaraně. Přikývla jsem. ,,To jsem nechtěla. Nemohla jsem spát a vždycky když nemůžu spát tak hraju." ,,Ne to vůbec nevadí." Usmála se a podívala se na mé tělo. Uvědomila jsem si že mám jen její triko a kalhotky. Nevzala jsem si na sebe nic jiného když jsem šla dolu. Začala jsem se červenat a doufala, že si toho kvůli tmě nevšimne. ,,Pojď zpátky do postele je chladno." Stoupla jsem si podala jí hůl aby mohla vstát.

Ležela jsem na její hrudi a ona si hrála s mými vlasy. ,,Naučíš mě někdy hrát?" ,,Jestli budeš chtít. Jo a chtěla jsem se tě zeptat...Příští týden jsem pozvaná na jedem charitativní ples. A napadlo mě jestli bys tam nechtěla jít semnou jako můj doprovod.?" Zvedla jsem hlavu a podívala se na ni. ,,To myslíš vážně?" ,,Samozřejmě." Sedla jsem si na postel abych na ni poradně viděla. ,,Moc ráda jen no... já nemám co na sebe." Taky se posadila a chytila mi tváře. ,,O to se společně postaráme. Máme na to celý zítřek. Spíš celý týden." Nemohla jsem si pomoct a musela ji políbit.

Polibek se začal prohlubovat. Mina mě otočila, položila na zpět na postel a vlezla na mne. Pomalu mi začala hladit boky ale já ji zastavila. ,,Promiň ale dneska ne." Slezla ze mne a já se rozpačitě otočila hlavou na druhou stranu. ,,No tak maličká. Vůbec se neomlouvej jsem ráda že si mi to řekla." Vzala si moji bradu mezi prsty a otočila mi hlavu k sobě. ,,Jasný?" Chtěla jsem přikývnout ale pak jsem jí radši odpověděla slovně. ,,Jo jasný."

•Wilhemina POV•
Upřímně trochu mě to mrzelo ale byla jsem ráda že se do ničeho nenutila a řekla mi to. Když jsem si pohodlně lehla ona neváhala a přitulila se ke mně. ,,Dobrou noc Mino." ,,Dobrou noc princezno." Anastasia během chvilky usnula.

Nemůžu se dočkat až spolu půjdeme vybírat její šaty na ples. Chtěla bych jí koupit i něco jiného aby třeba měla už nějaké svoje věci i u mne. Sice jí ráda vidím ve svých věcech ale měla by tady mít i své. Už teď vím že určitě bude protestovat abych ji nic nekupovala. Já jsem ale rozhodnutá se o svojí lásku postarat.

605slov
Chtěla bych začít dělat přibližně takhle dlouhé kapitoly. Přijde mi to lepší a hlavně by mohly vycházet i častěji.💜

Only myKde žijí příběhy. Začni objevovat