23. Kapitola*

283 10 0
                                    

*Smut*
•Wilhemina POV•
Došla jsem nahoru za Anou a nemohla jsem si pomoct. Šla jsem za ní a objala jí ruku okolo pasu. ,,Jsi neuvěřitelně krásná." Řekla jsem a jí se na tvářích objevil růžový odstín. ,,To samé bych mohla říct já." Potichu promluvila. Rukou jsem jí začala hladit boky a svým tělem víc zatlačila na to její. Pak jsem rukou zajížděla do jejich teď už tepláků. Chtěla jsem ji teď hned hodit na postel a užívat si s ní celou noc.

Any ruka zastavila tu mou v hlazení její kůže. ,,Co se děje?" Podívala jsem se na ni v odraze zrcadla. ,,Já...měla bych ti něco asi říct." Pustila mi ruku a já ji vyndala. ,,Jsem panna." Řekla a začala odvracet svůj pohled. Něco jsem tušila. Nebo spíš jsem věděla že nebude moc zkušená ale že bych měla být první s kým to bude dělat. ,,Miláčku nemusíš se stydět. Pokud nechceš nemusíme dělat vůbec nic." Řekla jsem a opatrně si ji otočila čelem k sobě. Podívala se na mne s těma srnčíma očima. ,,Chci ale trochu se bojím." ,,Čeho přesně?" Pohladila jsem ji po tváři aby věděla že jsem se vším v pořádku. ,,Že to bude bolet a... že budu dělat něco špatně." Usmála jsem se a vložila ji jemný polibek na čelo. ,,Věříš mi?" Přikývla na souhlas. ,,Tak si sedni na postel."

•Anastasia POV•
Mina někam odešla. Nevěděla jsem proč. Vrátila se s jednou ze svých fialových kravat. ,,Svlékneš se pro mne?" Udělala jsem jak žádala. Styděla jsem se ale snažila jsem se být v klidu. Podprsenku jsem neměla takže jsem zůstala jen v těch fialových kalhotkách. ,,To je hodná holka. Teď si lehni." Mina na mne vlezla a vzala mi obě ruce. Dala mi je nad hlavu a začala svazovat kravatou. Když byla spokojená zůstala sedět na mých bocích a prohlížela si mě. ,,Teď poslouchej. Ruce budeš mít tam nahoře ano?" Přikývla jsem. ,,Až budeš chtít přijít musíš mě požádat jestli můžeš. A hlavně když budeš chtít abych přestala tak řekni fialová." Vše jsem jí odsouhlasila.

Naklonila se ke mně a hladově mě políbila. Začala mě koukat do rtu. Její ruce se pohybovaly po mých bocích. Přesunula se na můj krk kde našla moje sladké místo a proto jsem zasténala. To se jí asi líbilo protože můj krk pak začala okusovat a sát. Bylo mi jasné že tam zanechala stopu. To mi teď bylo jedno. Její ruka se mi pak otřela o prsa a začala je mačkat. Vydala jsem další slabé zakňučení. Udělala stopu polibků az k mé hrudi kde si do úst vzala jednu z mých bradavek. Chtěla jsem se jí dotknout. Proto jsem pohnula svázanýma rukama. ,,Hele maličká něco jsme si řekly ne?" Řekla když na mne vzhlédla. ,,Promiň nemůžu si pomoct."  ,,Tak ať už se to neopakuje jinak je budu muset přivázat na pevno k posteli." Přikývla jsem.

Svoji pozornost po dalších pár minutách škádlení přesunula z mých prsou dolu k mému bříšku. Skončila u lemu mých kalhotek. Vzhlédla na mne aby se ujistila, že jsem v pořádku. Přikývla jsem na souhlas.

Roztáhla mi nohy a prohlížela si moji mokrou skvrnu na kalhotkách. Olízla si rty a sklonila se mezi ně. Dávala mi polibky na stehna a na jednom zanechala další stopu. Pak mi sundala promočené kalhotky. ,,Vypadáš tak krásně miláčku." Řekla a sklonila se. Nejdřív mi olízla celou mou délku. Zasténala jsem a ona udělala to samé čímž mi poslala příjemné vibrace do mého středu. Svoji pozornost pak začala věnovat mému klitorisu. ,,Mino prosím." Nemohla jsem si pomoct. ,,Co chceš miláčku?" ,,Tebe." Vydechla jsem. Šibalsky se na mne usmála a já cítila jak můj vchod začíná škádlit jedním prstem. Pak ho do mne bez varování vsunula. Trochu jsem vykřikla. Ze začátku pomalu přirážela ale pak své tempo zrychlila. ,,Prosím...v-víc." Moji prosbu poslechla a vrazila do mne druhý prst.

Začalo toho být moc. Její prsty uvnitř mne a rty na mém klitorisu. ,,J-já už...už jsem blízko." Nějak se mi podařilo dát dohromady větu. ,,Můžu p-přijít?" ,,Tak to pusť." To bylo přesně to co jsem potřebovala. Během chvíle jsem jí přišla na rty a prsty.

Mina si po chvíli lehla vedle mne a hladila mě po pase. Já mezitím uklidnila svůj dech. ,,To bylo úžasné." Usmála jsem se na ni. ,,To jsem ráda." Řekla mi a dala mi polibek na čelo. Já si ji ale přitáhla k mým rtům. Vlezla jsem na ni ale ona se ode mne odtáhla. ,,Co to děláš?" Zeptala se. ,,Chci tě taky potěšit." Pohladila mě po tváři. ,,Necháme to na jindy. Teď to bylo o tobě. Hlavně už bychom měly jít spát. Je pozdě." Slezla jsem z ní s lehla si zas vedle. Hlavu jsem si položila na její hruď. Měla na sobě už její hedvábnou noční košili. Mina si začala hrát s mými vlasy. ,,Miluju tě." Řekla jsem z ničeho nic. Okamžitě jsem toho litovala. V místnosti se najednou udělalo obrovské ticho. ,,Promiň nevím c-" ,,Taky tě miluju." Řekla a já se na ni podívala. Usmála se a zas mi položila hlavu na její prsa. ,,Něco mě napadlo." Řekla. ,,Hmm?" ,,Nechceš se ke mně nastěhovat?" To mě úplně překvapilo. ,,Nemusíš je to jen nápad." ,,Ráda bych." ,,Tak zítra to probereme víc." Přikývla jsem. Dál mě hladila po vlasech a já cítila jak pomalu usínám.

881slov
Jsem absolutně nadšená. Doufám že se líbí.💜

Only myKde žijí příběhy. Začni objevovat