27. Kapitola*

246 11 0
                                    

*VÝPRASK,SMUT*
•Anastasia POV•
Šla jsem si pro telefon abych zjistila kdo to je. Byla to Eliz. ,,Kdo je to Ano?" Zeptala se Mina od jídelního stolu. ,,No...To je Eliz." Řekla jsem a zvedla jsem telefon. ,,Ahoj?" ,,Ahoj kotě. Dlouho ses neozvala. Stýská se mi." řekla mi Elizabeth. ,,Ty jsi zas pila?" Zeptala jsem se naštvaně. Nevím o co jí furt jde. ,,Jen trochu." Začala se smát. Viděla jsem jak se Mina zvedla a šla ke mně. Vypadala naštvaně. ,,Co chceš?" ,,Tebe lásko." Když to řekla Wilhemina stála už u mně takže to slyšela. Varovně se na mne podívala. ,,Víš ty co já budu muset. Zkus mi radši příště zavolat až budeš střízlivá." Nečekala jsem na odpověď a zavěsila.

,,Co to bylo?" Viděla jsem jak je naštvaná. ,,Já nevím." ,,A proč říkala že chce tebe?" Chytila mě okolo krku a přišpendlila na nejbližší zeď. Cítila jsem jak mi mezi nohama roste vlhkost. ,,Na něco jsem se tě ptala." Více mi zmáčkla krk ale dávala si pozor, aby mi neublížila. ,,J-já nevím Mino. Omlouvám se." Zakňourala jsem. ,,Dobře jdi nahoru do pokoje. Svlékni se a klekni si před postel." Sundala ruku z mého krku. Nechápavě jsem na ni koukala. ,,Nebudu to opakovat." Radši jsem vyběhla nahoru do pokoje.

Nahá jsem klečela zády ke dveřím a čekala až se objeví Mina. Slyšela jsem jak se otevřely dveře pokoje. Ani jsem se neotáčela abych ji víc nenaštvala. ,,Taková hodná holka." Cítila jsem jak mi její studené ruce jezdí po ramenou. ,,Lehni si hlavou dolu na postel." Udělala jsem jak žádá. ,,Jaké je bezpečné slovo?" ,,Fialová." Řekla jsem a čekala co bude následovat. Najednou jsem ucítila štiplavou ránu na zadku. ,,Počítej Ano." ,,Jedna." Druhá byla ještě tvrdší. ,,D-dva."

,,D-deset." Teď už jsem nepřetržitě brečela a vzlykala. Byla tvrdá a neměla žádné slitování. Wilhemina odešla k šuplíku a něco z něj vytáhla. To něco hodila na kraj postele a stoupla si za mne. Chytila mě za ramena. ,,Byla si moje šikovná holčička. Teď si lehni na zadá." Nad tou přezdívkou jsem se začervenala ale poslechla. Trochu jsem při prvním pohybu zasyčela bolestí ale dělala jsem jakoby nic. Konečně jsem uviděla co Mina vytáhla. Bylo to fialové lano. Vzala ho do rukou a sedla si mi na boky. Nejdřív mi setřela slzy a něžně se na mne usmála. ,,Všechno dobrý?" ,,Ano paní Venable." Začala mi vázat ruce a připevnila je k rámu postele.

Vstala a znovu šla do šuplíku. Otočila se a v její ruce jsem viděla fialový vibrátor. Už jen díky tomu pohledu se mi do mého středu nahrnula další vlna vlhka. Vlezla na postel a začala mě líbat na rty. Pak putovala k mému krku kde zanechala určitě další cucfleky. ,,Jsi tak rozkošná. Celá nahá jen pro mne." Pustila vibrátor a přejížděla po mých prsou, přes břicho až k mému středu. V očekávání jsem zvedla boky a hledala nějaké tření. Tvrdě mě chytla volnou rukou za jeden bok. ,,Jestli něco chceš musíš o to prosit." ,,Prosím potřebuju tě uvnitř sebe. Prosím." Zoufale jsem prosila. Nečekala a vibrátor přistihla k mému klitorisu. V šoku jsem otevřela pusu do O. ,,Komu patříš?" Zeptala se přísným tónem. ,,T-tobě." ,,Řekni to znovu." Bylo strašně těžké v tomhle stavu mluvit. ,,Tobě mami." Tohle jsem říct nechtěla. Mina na mne vzhlédla a já chtěla jen zmizet. ,,O-omlouvám se to jsem ne-" ,,Řekni to znovu maličká." Vyzvala mě. ,,T-tobě mami." Dál mi třela klitoris a naklonila se k mému uchu. ,,Líbí se mi to. Chci abys mi takhle v posteli říkala vždy." Pak jsem ucítila jak její dlouhé prsty škádlí můj vchod. Začala do mne tvrdě přirážet. ,,Jsi tak těsná Anastasie." Zakňučela jsem na její slova. ,,Přijď pro mámu." A to byl konec. Přišla jsem na její prsty.

Mina ze mne vyndala dva promočené prsty a vložila si je do úst. Zasténala nad mou chutí. ,,Chutnáš výborně." Řekla když vytáhla své prsty. Rozvázala mi ruce a políbila mě na rty. Věci šla uklidit a pak zamířila do koupelny. Já alepoň uklidnila svůj dech. Když se Mina vrátila měla v ruce sklenici vody a nějakou mast. ,,Tady. Napij se." Až teď jsem si uvědomila jakou mám žízeň. ,,Otoč se na břicho namažu ti zadeček." Poslechla jsem a otočila se. Zrzka mi začala pomalu hladit zadek. Mast byla úplně ledová takže to opravdu pomohlo. ,,Pojď si ke mně lehnout." Přitulila jsem se a ona si mi začala hrát s vlasy. ,,Jsi v pořádku?" ,,Neměla jsem se líp." Řekla jsem. Pak jsem slyšela jak u naší postele mňouká Marmeláda. Otočila jsem se na bok abych viděla jak sedí na kraji postele. Byla malá takže nahoru opravdu nemohla vyskočit. Zvedla jsem ji a dala do postele. ,,Ale malý vetřelec." Řekla Mina smíchem. Já si šla lehnout zpět na své místo. Marmeláda se k nám připojila. ,,Odpočiň si. Pak můžeme jít sníst tu snídani."

809slov

Only myKde žijí příběhy. Začni objevovat