*SMUT*
•Anastasia POV•
Právě jsem jela s Minou do práce. Během našeho povídání si začala sahat do kapsy. ,,Počkej na něco jsem zapomněla." Když to vyndala nevěděla jsem k čemu to může být. Byly to dvě kovové kuličky spojené šňůrkou. ,,Na co to je?" Zeptala jsem se a ona se široce usmála. ,,Otevři pusu maličká." Zašeptala mi svůdně do ucha. Poslechla jsem a čekala co bude dělat. Obě kuličky mi vložila do úst a řekla abych je poradně naslinila. U toho mě hladila po stehně. ,,To je moje hodná holka." Dál mi šeptala do ucha. Pak je vyndala. Furt jsem na ni koukala a nejspíš jsem vypadala jako vystrašený jelen. Rukou mi začala otevírat nohy. Chtěla jsem jí říct ať toho nechá že je tady Richard ale nedala mi k tomu příležitost. Protože mi dala ruku mezi ně a odhrnula mi kalhotky z cesty. Nejdřív mi strčila jednu kuličku. ,,Dobrý?" Přikývla jsem. Vložila dovnitř i druhou a hrdě se na mne usmála. Nějak jsem nechápala na co jsou. To jsem ale brzo zjistila.Richard nás vyhodil před budovou. Mina mi pomohla vystoupit a při prvním kroku jsem zjistila co mají dělat. Musela jsem se kousnout do rtu abych nezasténala. Podívala jsem se na ni ale ona se jen usmívala. ,,Mino já-" ,,Nic neříkej a pojď." Nechtěla jsem protestovat a radši za ní hned vyrazila.
Seděla jsem ve své kanceláři a jako vždy vyřizovala nějaké e-maily a papíry. Na kuličky uvnitř mne jsem zapomněla dokud jsem nevstala a nechtěla jít do kanceláře Venable. V šoku jsem se musela chytit za stůl a zvyknout si. Zajímá mě co bude mít v plánu.
Přišla jsem tam abych viděla jak Mina dělá něco na svém počítači. ,,Někdo neklepe?" ,,Omlouvám se ale blíží se čas na oběd." Vzhlédla a řekla ať se posadím. ,,Tak jak se máš miláčku?" Přesně jsem věděla kam tím míří. ,,Dobře." ,,Hmm?" Zavřela svůj notebook aby mi mohla věnovat plnou pozornost. ,,Pojď sem ke mně." Rukou si poklepe na klín aby mi dala jasné najevo co chce. Vstala jsem a udělala jak žádá.
•Wilhemina POV•
Ana mě poslechla a posadila se mi na klín. Začala jsem jí hladit stehno a líbala na krk. ,,Co kdybychom šly dnes do baru?" Zašeptala jsem těsně u jejího ucha. Vzdálila se a podívala na mne. ,,To bych ráda." Na konci věty se trochu otřásla protože jsem jí sáhla na vlhké kalhotky. ,,Líbilo se ti to?" Řeknu s odkazem na kuličky. Přikývne na souhlas. Odhrnu je stranou a pomalu vytáhnu obě kuličky. Díky tomu zasténá. Začínám jí škádlit vchod a zároveň dělám malé kruhy na jejím klitorisu. Svoji hlavu zabořila do mého krku. Což mi přišlo jako strašně roztomilé gesto. Vždycky byla tak roztomilá když se díky mně takhle chovala. Vsunula jsem do ní bez problému dva prsty. Svůj výkřik tlumil naštěstí můj krk. ,,Když budeš chtít přijít tak to udělej." Pokračovala jsem ve své činnosti a během chvilky Anastasia přišla. Dala jsem jí chvíli aby se mohla uklidnit. ,,Můžeme se teď jít najíst?" Zvedla hlavu a přikývla. Pak jsme si daly ještě rychlý polibek.Na obědě jsme řešily snad všechno možné. I jsme vyřešily jak to bude po práci protože já dneska mám končit o hodinu později. Chtěla jsem aby jela domu a počkala tam na mne ale ona řekla že pak přijde ke mně do kanceláře a prostě tam počká. Byla jsem ráda, že něco takového navrhla. Její společnost se mi vždy líbí.
566slov
ČTEŠ
Only my
FanfictionAnastasia začíná práci osobní asistentky paní Venable. Co by se mohlo stát...