Rozdział 72

77 7 12
                                    

Andrzej Duda obserwował te sceny z ukrycia. Walka Marka z Gowinem, śmierć najpierw pierwszego a potem drugiego z mężczyzn, tłumy dziennikarzy, wylewających się z boksu i biegnących w stronę zwycięzcy Igrzysk, zabójcy Jarosława i... osoby, którą od tak dawna szukał Andrzej. 

Był on szczupłej budowy, niewysokiego wzrostu, o smutnej twarzy. Oczy miał duże, niebieskie. 

- Oto nasz zwycięzca! - zakrzyknęła przez megafon Szydło.

Dziennikarze dopadli do zwycięzcy. Podkładali mikrofony tuż pod jego usta. W tle grała muzyka, z nieba leciało konfetti.

- Jak się nazywasz? - pytał każdy z osobna, jak gdyby tylko na ich pytanie miałby odpowiedzieć. 

Zwycięzca pochylił się lekko do przodu. Otworzył usta i przedstawił się cicho:

- Alanek.

Zapanowała cisza.

A potem salwa braw, zagłuszających szum nadciągających z oddali niemieckich samolotów.  


Koniec.

W tym miejscu pozwolę sobie na chwilę refleksji. 

Kiedy pisałem kolejne rozdziały pierwszego tomu Opowieści z sejmu, nie wiedziałem, dokąd powiedzie mnie fabuła. Powieść, którą właśnie czytacie, miałem już bardziej zaplanowaną. Z ostrożnością otwierałem nowe wątki, nie zapominałem o nich i wszystkie je rozwiązywałem. Mam nadzieję, że docenicie zawiłość fabuły, która ostatecznie okazała się w miarę jasna. Mam także nadzieję, że czytanie Opowieści z sejmu sprawiło wam przyjemność. Starałem się utrzymywać jako takie standardy gramatyczne. W razie jakichkolwiek niejasności, na wszystkie pytania z chęcią odpowiem.

Ale co dalej? Co dalej z III wojną światową? Co pocznie Janusz Korwin-Mikke? Kto wygra walki o władzę w PiS-ie? Jak potoczą się losy organizacji Donalda Trumpa i Kuby Wojewódzkiego? Aż wreszcie: Co dalej z Alankiem?

Nie pozostaje mi więc nic innego, jak zaprosić do OPOWIEŚCI Z SEJMU - TOM 3: WOJNA, których datę premiery postaram się podać jak najszybciej . 

Dziękuję wam, czcigodni Czytelnicy, że dotrwaliście do tego momentu. 

Ukłony

TheBestPolishBook - Zajebiste Książki 

OPOWIEŚCI Z SEJMU - TOM 2: IGRZYSKA ŚMIERCI, KOD KACZYŃSKICH I ILLUMINATIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz