-25-

15.3K 822 21
                                    

Heyyyooo merhabalar nasılsınız 🧡 keyifli okumalar 🧡 vote atmayı unutmayalım 🧡


Neydi bu çığlık kimindi bir kıza ait olduğunu anlamıştım ne yapıyordu şerefsizler Allahım sen aklımı koru bana güç ver. Kapı açıldığında içeriye bir adamla üstü başı yırtılmış bir kız girdi elindeki kızı bir çuval gibi yanıma attı ardından çıkıp gitti kıza çevirdim bakışlarımı tırnaklarıyla vücudunu kazıyordu düşündüğüm olmuştu. Üzerindeki okul elbisesi yırtılmış daha 14-15 yaşlarında sap sarı saçlara sahip bir kızdı ağlıyordu iç çekişlerini duyuyordu var gücümle yattığım yerden doğruldum kıza yaklaştım.

-Biliyorum çok kötü bir şey yaşadın şuan sana ne desem boş bu durumun bir tesellisi olamaz.

Küçük kız cevap vermiyordu içli içli ağlıyordu çokmu sert konuştum diye düşündüm ama doğru söylemiştim olacak olan buydu ne tür bir tesellisi olurdu bu gibi durumun ardından biraz daha yaklaştım kıza.

-Benden korkma küçük kız ben Türk askeriyim sana zarar vermem.

Elini yüzüme yaklaştırdı yarama baktı ardından tekrar geri çekti bu seferde yüzüme dikkatlice bakıyordu yine tek kelime etmemişti çok canını yakmışlardı bu küçüğün dudağının kenarı kanıyordu.

-Bana adını söylermisin?

Tereddütle suratıma baktı ardından tekrar donuk bakışlarını tekrar yere sabitle ah güzel kız elimden gelse sana bunları hiç yaşatmamayı dilerdim.

-A... Adı.. Adım Le... Le.y. Leyla.

Duyduğum sesle bakışlarımı tekrar küçük kıza çevirdim o kadar halsiz duruyorduki bayılmak üzereydi.

-Bende Umay sana söz veriyorum Leyla ben buradayken sana dokunamayacaklar.

Kafa salladı umutla baktı gözlerime ah be çocuk senin şuan burada değil okulda veya evinde olman gerekiyordu.

-Ger.. Gerçekten mi?

-Gerçekten buna izin vermeyeceğim, sen buraya nasıl geldin.

-Oo.. Okul.a gidi... gidiyordum.. Babam elim.. Elimden.. tutup bura.. buraya getirdi.

Namussuz şerefsiz kendi bokunda boğul inşallah kızını satan vatanını nasıl satmasın değil mi? Sen nasıl bir yaratıksın nasıl bir ucabesin kızını buraya getiriyorsun bir kişi daha eklendi listeye.

-Bak şimdi Leyla bana ne olursa olsun sesini çıkartma karşı çıkmaya kalkma olur mu?

Kafa salladı konuşması hatta adını söylemesi bile bir mucizeydi benim için . Bu yavşaklar neler yapacağımı düşünüyordum ben onları hayal ederken yüzümdeki gülümseme genişliyordu ki kapıdan giren ucubeyi görene kadar tam dibime girdi küçük kız arkama saklandı kolumun çekiştirilmesiyle ayağa kalktım.

-Oooo prenses arkadaşını beğendin mi?

-Sana daha öncede söyledim kısa kes Roman havası olsun.

-Bak şimdi olmadı ben anlaştığımızı hatta buraya alıştığını düşünüyordum.

-Çok berbat tesisleriniz var.

-O zaman eğlenceli hale getirelim ne dersin.

Getirelim anam bakalım nasıl getiriyoruz ben karşısında dim dik durmaya devam ediyordum Sağ eline yumruk yapıp suratıma indirdi hız kesmeden yaptığı eyleme devam etti yere düştüğüm zaman tekmelemeye başladı yerdeyken bakışlarımı küçük kıza çevirdim ağzını kapatmış korkarak bana bakıyordu Gözlerimi açıp kapattım şu an herhangi bir hamlede bulunması ikimizde  tehlikeye sokardı ve ben kendime söz vermiştim bu kıza ben buradayken hiçbir şey olmayacaktı buradan beraber çıkacaktık yaptığı eylemden yorulmuş olmalıydı yavşak herif arkasını dönüp derince nefesler aldı bitti sanıyordum ki devam etti ayağıyla elime bastırıyordu canım yanıyordu hemde fazlasıyla kahkahada atamıyordum canım çok fazla acıdığı için.

DAĞLARIN ARDINDAKİ DUMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin