-37-

13K 581 22
                                    

Heyyyooo merhabalar nasılsınız 🧡 keyifli okumalar 🧡 vote atmayı unutmayalım 🧡



2 gün hızlıca geçmişti mesai saatimiz dolduğunda evlerimize gelmiştik sabaha karşı yola çıkacağımız için eşyalarımızı hazırlamaya başladık çok fazla kalmayacağımız için minik bir bavul işimi görmüştü günlük kullanacağım kıyafetlerimi saçlarım için maşam ve makyaj malzemelerimide ayarlayıp kendimi tekrar duşa attım yola çıkacaktık sonuçta 20 dakikalık bir duşun ardından üzerimi değiştirdim saçlarımı havluya sarmıştım ki kapının sesini duydum kapıya ilerledim kapıyı açtığımda karşımda Alp'i gördüm.

-Hayırdır?

-Karar veremedim bana yardımcı olurmu sun?

-Tabii birazdan sende olurum.

Kafamdaki havluyla geçecek halim yoktu haremi dolaşan Hürrem Sultan gibi başımdakinden kurtulduktan sonra tepeden topuz yaptım anahtarımı ve telefonumu alıp karşı dairenin zilini çaldım kısa süre sonra Alp kapıyı açtı içeriye doğru adımlarımı yönelttim. Bir elinde lacivert bir takım diğer elinde siyah bir takım tutan Alp bakışlarıyla hangisini seçmem gerektiğini soruyordu dikkatlice takımları incelediğimde ikisininde İtalyan kesim olduğunu anladım fakat lacivert olan daha bir hoş geldi gözüme elime sol elini işaret ettim eminimki bu takım Alp'e çok yakışacaktı.

-Hazırmı eşyaların?

-Hazır güzelim,seninkiler ne alemde?

-Çoktan hazırladım sabaha karşı yola çıkacakmışız.

-Çocuklar gruptan yazdılar gördüm, onların arabasıyla yola çıkacakmışız.

-Evet daha rahat olur diye düşündük.

-Kalabalığız sonuçta hediye işini ne yaptın?

-Oradan alacağım burada vakit bulamadım, sen aldın mı?

-Bende senin gibi düşündüm hayatım oradan beraber bakarız.

Biraz daha muhabbetin ardından yerimden kalkıp evime geçtim uyumakla uyumamak arasında gidip geliyordum önümüzde 6 saatlik bir yol vardı mola verirsek ki veririz gibi duruyordu. Elime aldığım kitabın sayfalarında kaybolmuştum adeta kapının çalınmasıyla kitabımı masaya bıraktım ardından saate baktım 04:10 olduğunu gördüğümde şaşırmıştım ne ara geçmişti zaman kapıyı açtığımda Alp karşımdaydı.

-Çıkıyoruz hazırmısın güzelim?

-Hazırım canım hazırım bavulumu ve çantamı alıp geliyorum.

-Ben bavulunu indireyim sen kapını kilitle gel.

-Olur.

Alp bavulumu alıp aşağıya indiğinde bende beylik tabancamı küçük çantamı ve sigaramı alıp ayakkabılarımı giydim düğünde giyeceğim elbiseyi gamboçun içine koyduğum için onuda elime aldım kapıyı kilitleyip apartmanın dışına çıktım tim arabanın yanında beni bekliyordu gülerek yanlarına ilerledim "Günaydın" dediğimde uyuyanlar kafa sallayarak ayık olanlar sözlü bir şekilde cevap vermişlerdi arabayı ilk olarak kullanacak olan Enes olmuştu hepimiz arabaya binince yola koyulduk, derin bir sessizlik hakimdi normaldir kargalar gözünü açmadan biz yola koyulmuştuk bu sessizlikten yararlanarak kafamı cama yasladım ve gözlerimi kapattım. Kaç saat uyuduğumun farkında değildim gözlerimi açtığımda saate baktım 08:20 olduğunu gördüm içimden "yuh ne kadar çok uyumuşum" diye geçirdim.

ALP : Günaydın güzelim.

-Günaydın günaydında biz neredeyiz?

SERTAÇ : Az kaldı hemde çok az.

DAĞLARIN ARDINDAKİ DUMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin