-41-

10.3K 566 31
                                    

Heyyyooo merhabalar nasılsınız 🧡 yeni bir yıla giriyoruz umarım hepimiz için güzel sağlıklı bir yıl olur herkese mus mutlu yıllar diliyorum 🤍

Keyifli okumalar 🧡 vote atmayı unutmayalım 🤍



Saatler 3:20 gösterirken yerimden kalkıp dolaşmaya başladım daha gelen olmamıştı. Gözlerimle sürekli etrafı kontrol ediyordum her hangi bir duruma karşı temkinli olmakta fayda vardı. Biraz dolaştıktan sonra eski yerime geçip oturdum...

-Hayırdır yerinizde duramıyorsunuz Umay hanım?

-Birşey yok, bacaklarım uyumuş onları açmak için yürüdüm.

-Hımm sen bana biraz soğusun sanki.

-Görevdeyiz ondan olabilir mi?

-Allah Allah bak sen şu işe.

-Alp iyisin değil mi?

-Evet iyiyim güzelim endişelenme.

Bunu söylemek kolay yapmak zordu benim için elbette mesleğimiz gereği ölümle arkadaş olmuştuk yarınımız belli değildi, bir kör kurşuna bakardı bunların bilincindeydim ama insanın sevdiği biri olunca bu işin ucunda daha farklı oluyordu herşey en ince ayrıntısına kadar düşünüyordum bakışlarımı Alp çevirdiğim anda onunda bana bakıyor oluşunu fark ettim. Öyle bir bakıyordu sanki yüzümü ezberlemeye çalışıyordu milimi milimine inceliyordu uzun uzun bakmıştık birbirimize bakışlarımı çekmemi sağlayan telsizden gelen ses olmuştu.

FERİT : Hadi beyler bu ne böyle okul önünde öğrenci bekleyen veliler gibi başladınız dedikodu yapmaya.

Bir kıkırtı koptu boğazımdan başımı tekrar Alpe çevirdim oda gülümsüyordu. Aradan geçen 20 dakikada sessizlik eşlik etmişti geceye nedendir bilmem hep bir ayrı sevmişimdir geceleri ayrı bir huzur veriyor insana.

SERTAÇ : Komutanım ben güzel kızın adına veda ediyorum sanırım.

Alp suratıma ne oluyor der gibi bakıyordu anlatmak için ağzımı açmışken çalılıkların arkasında bir hareket olduğunu gördüm kaş göz yaparak Alp'i bilgilendirdim. Yerimizden kalkmadan bekledik 2 dakika sonra kıpırtı durmuştu büyük ihtimalle bir hayvadı bizimkiler böyle birşey yapmazdı. 30 dakikanın sonunda uzaktan gelen grup görüş alanımıza girdi.

ENES : Komutanım verilen görev başarıyla tamamlanmıştı.

-TEBRİKLER ASKER GEÇİN DİNLENİN DİĞERLERİNİN GELMESİNİ BEKLEYECEĞİZ.

-Emredersiniz komutanım.

Onlar yere yığılırken diğerlerini beklmeue devam ettik görev saatinin bitmesine 7 dakika 10 saniye kalmıştı geldiler geldiler gelmediler burada bırakıp alaya geri dönecektim keza bunu onlarda söylemiştim.

SERTAÇ : Aşkımın katilisin Enes.

ENES : Ne diyorsun oğlum sen?

SERTAÇ : KOMUTANIM VERİLEN GÖREV BAŞARIYLA TAMAMLANMIŞTIR.

Kafa sallamakla yetindim. Sertaç Enesin grubuna yiyecek gibi bakıyordu bu durum bende kahkaha atma isteği uyandırıyordu eee tabi çocukcağız aşkının katiline bakıyordu. Diğer timlerde toplandıktan sonra gelecek olan araçları beklemeye başladık. Sessizlik hakimiyetini koruyordu ortamda bakışlarım Alpe kaydı cidden düşünceli duruyordu herkese hasret kokan bakışlarla bakıyordu sebebini deli gibi merak ediyordum. Gelen araçlara bindik 10 dakika sonra alaydan içeriye girdiğimizde tekrara araçlardan indik biran önce eve gidip dinlenmek istiyordum üzerimdeki bütün yorgunluğun suya karışması lazımdı bu yüzden harekete geçtim.

DAĞLARIN ARDINDAKİ DUMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin