-17-

19.9K 940 27
                                    

Heyyyooo merhabalar 🧡 keyifli okumalar 🧡 vote atmayı unutmayalım 🧡

Yataktan çıkıp banyoya attım kendimi kısa bir duşun ardından kimseyi uyandırmadan evden çıkmayı planlıyordumki çok geç olduğunu fark ettim annem elinde böreklerle bana yaklaşıyordu telefonumu cebime attığım sırada annemde ağzıma börek sıkıştırıyordu ah anne ah elime tutuşturduğu kocaman kaba baktım.

-Anne bunu ne yapayım ben.

-Çocuklara götür anne böreği geçsin boğazlarından.

-Of anne of tamam hadi öptüm sizi akşama görüşürüz.

Kapıdan çıkıp askeriyeye ilerledim iki adımlık yere arabayla gitmeyecektim içeriye girdiğimde ilk olarak odama çıktım ardından beni bekleyen timin yanlarına ilerledim yağmur serpiştiriyordu bu çok güzel olmuştu ip gibi dizilen time baktım tekrar hepsi buradaydı bir kişi hariç oda en kısa zamanda aramıza katılacaktı.

-GÜNAYDIN

-SAĞOL

-NASILSINIZ?

-SAĞOL

-SİZLERDE SAĞOLUN BEYLER BİLİYORSUNUZ NE ZAMANDIR EĞİTİM YAPMIYORDUK BAKINIZ HAVADA BİZDEN YANA O HALDE SAĞA DÖN UYGUN ADIM MARŞ.

Herzamanki gibi önde ben arkamda Aslanlarım koşuyordu çeneleri kapanmayan tim kaşla göz arasında dedikodu bile yapmışlardı gülümsesemde beni görmüyorlardı birazdan görecektim ben onları koşumuz bittikten sonra şınav pozisyonu alındı onlar başlamıştı bende yapacaktım ama ondan önce biraz timle uğraşacaktım.

-EEE BEYLER KEYİFLER NASIL?

SERTAÇ : SÜPERRR KOMUTANIM.

Sertaçın yanına gidip sırtına baskı yaptım madem süperdi bizde daha güzel hale getirirdik.

-OOO SERTAÇ BU NE BÖYLE ÇIT KIRILDIM HAREKETLER.

Feritin kıkırdama sesini duydum son gülen iyi güler Ferit bey Sertaçtan çektiğim baskıyı bu sefer Ferite uyguladım.

-FERİT O GÜZEL KAHKAHANI TEKRAR DUYABİLİRMİYİM?

FERİT : YOK KOMUTANIM BİRDAHA GÜLMEYECEĞİM TÖVBE.

-AAA BAK ÜZÜLDÜM ŞİMDİ O GÜLÜŞÜNLE KAÇ KADINI ETKİLİYORDUN OĞLUM SEN YAZIK OLDU.

Barfikse geçiş yapmıştık yağmur şiddetini arttırmıştı yılmadan verilen emri yerine getiriyorlardı kim korkmazdı bu aslan parçalarından hey maşallah Allahınıza kurban sizi tabiki bunları içimden söylüyordum barfiksten sonra sürünmeye geçtik.

-HAYDİ BEYLER DAHA HIZLI.

-TUNÇ NE YAPIYORSUN OĞLUM SEN YATAĞINDA DEĞİL TOPRAKTA SÜRÜNÜYORSUN.

Yağan yağmurdan dolayı zemin iyice çamur olmuştu anlıyordum onları zordu bende vicdansız değildim herhalde ama onlar için hava şartlarının bir önemi olmamalıydı bunuda onlar çok iyi biliyordu.

-HAMZA SEN BİRDE DAMAT OLACAKSIN.

Gaza getirmek için herşeyi yapardım ve yapıyordum ben onlardan önce tamamlamıştın o yüzden sadece başlarında durup bakıyordum.

-EMİR GİTTİ BÜTÜN YAKIŞIKLILIĞIN BAK HER YERİN ÇAMUR OLDU.

-BURAK O NE BİÇİM SÜRÜNME POPONU İÇERİYE ÇEK.

-GÜLME BARIŞ SENİNDE PODYUMDAKİ MANKENLERDEN AŞAĞI KALIR YANIN YOK.

-ÖMER AZ DAHA SALLARSAN POPUNU AYRAN OLACAK OĞLUM.

DAĞLARIN ARDINDAKİ DUMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin