Düsüncelerim

104 8 2
                                    

Ay çok uykum geldi valla! Ee normal, iki gündür çok çalıştım. Birde Cenk diye bir bela var tabii, Umutu da daha tam unutmuş değilim. Ama diyorum ki, bunların hepsi geçecek, merak etme. Hepsi. Ve herkes yaptıklarından az da olsa pişmanlık duyacak. Çünkü gün gelecek, sen onlardan daha tepede, daha yükseklerde olacaksın. Neden mi? Hayallerini gerçekleştireceksin. Hedefine ulaşacaksın. Sen ne olmak istiyorsan, o olacaksın. Yeter ki sabret ve kendine güven. Çünkü bunların hepsi er ya da geç, geçecek. Sadece Allah'a inan ve dua et. Her zaman. Eğer en derinden dillersen ve allahıma inanıyorsan olur. Unutma, allah her zaman hayırlısını nasip eder. Aslında bir yandan da iyi oldu Umutun bana yaptıkları. Yoksa onu iyi biri sanmaya devam edecektim. Bundan sonra ben sadece hayalime ulaşamak için elimden ne geliyorsa onu yapacağım. Bir gün gelecek, oyuncu olacağım, hayırlısıyla. Ve benim yapamayacağımı sananlar, bana inanmayanlar, uçmuş bu diyenler, sadece yanılacak. Geçecek bunlar Hayal, er ya da geç. Benim kendi Babam bile benim oyuncu olacağımdan şüphe ediyor. Yetenekten değil de, işte bir rol falan kapmazsam falan da filan. Ama Allah nasip ettirmeyeceği şeyi hayal ettirmez. Birde şunu öğrendim, pişmanlık duymayın. Çünkü pişmanlığınızın nedeni bir zamanlar en çok istediğiniz şeydi. Hayat kısa, inanın kendinize, hayaller ulaşılmaz değildir. Valla, bakamayın böyle arada isyan ettiğime. Ben Allahıma inanıyorum, benim için en hayırlısını nasip ediyor. Sizde inanın. Tamam belki Allah'a fazla inanmıyor olabilirsiniz bu sizin inançınız ama kendinizde güvenebilirsiniz. Neden mi? Çünkü kendimize asla ihanet etmeyiz. Ben her gün dua ediyorum ve içimden diyorum ki, başaracaksın. Tamam, belki aranızda daha tam ne yapmak istediğini bilmeyenler var, bu doğal birşey. Belki yeteneğinizin olmadığı bir işin peşinden koşuyorsunuz, ne yazık ki olmayınca olmyyor bazı şeyler. Ama onların yerine başka şeyler oluyor. Bu olmazsa başka birşey olur, asla vazgeçmeyin. Bende öyle yapıyorum ama çaktırmıyorum. Çünkü gün gelecek, ben oyuncu olacağım ve herkes pişman olacak beni kırdığına, üzdüğüne. Tamam susuyorum hadi kısa keseyim. Kendinize, allah'a inanın ve asla vazgeçmeyin hedeflerinizden ve hayallerinizden. Ulaşılmaz değiller. Bazıları belki gerçekten çok uçuk olabilir mesela yüzmeyi bilmeyen birinin yüzme birinci olmak istemesi gibi birşey. O çok istediğimiz şeyler kendimize inanırsak, dua edersek ve allah'a inanırsak olur bence. Hayatımda ilk defa kendimi haklı hissettim lan. Ve boş konuşmadım? Kesin kafamı gizli gizli bir yere çarptım ben...

RaslantıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin