Saat gecenin 4’du olmuş ben hala uyumadım. Tabii ki Umut’u düşünmedim arkadaşlar, canım istedi uyumadım ( yalan düşündüm). Neyse işte, meraktan ölmek durumuna geldim. Bu kadar önemli olan ne? Ya da önemli bir şey mi değil? Insanın aklında bir sürü soru işareti bırakıyor sonuçya. Gizemli şey! Hatta Gerizekali şey! Ay neyse, yine sinirlendim ben.
Umut’a mesaj attım face’ten:
“Yarın buluşuyoruz değil mi?“
"Yok, yarın'da işim var. Öbür Gün."
"Ee yeter be! Umut, ne söyleyeceksen söyle. Yeter, oyalayıp durma."
"Oyalamıyorum."
"Oyalıyorsun ama offf."
"offff."
"Söyle işte ya."
"Uf tamam ya. Kimden hoşlanıyorsun? Yani en son durumunda öyle bir şeyler yazıyordu da."
"Kimseden." Dedim hemen, söyleyecek değildim herhalde.
"Hmm, emin misin? Almanya'dan biri mi?" Diye sorgulamaya devam etti.
"Yok ya değil. Peki ya sen, sen kimden hoşlanıyorsun?"
"Esmer kıvırcık saçlı bir kız." Dedi direk, acaba kimdi lan.
"Kim?"
"Hayal sen yani, sen."
"Ben mi?"
"Bende senden hoşlanıyorum." Dedim. Madem söyledi, bende söyleyim değil mi?
Derken saat 4:30 olmuştu, sabah uyanamayacağım valla. Ama istesemde uyuyamam kii. Çünkü benden Umut hoşlanıyor kii. Ayy, öyle mutluyum ki böyle sanki dünya'da benden daha mutlu biri yok, o derece yani. Neyse, azcık uyuyayım, yani uyumayı deneyim. Ne de olsa saat 4:30 olmuş. Ölücen Hayal uykusuzluktan yarın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raslantı
RomanceBir insanla ya arkadaş olursun, ya ona aşık olursun veya sevgili. Ortası yoktur değil mi? Aslında var...bunun adı'da raslantı.