Bölüm 1: Rezil olmak bir sanattır

202 12 2
                                    

5 sene önce...

Üniversiteye gittiğim zamanlar gördüğüm rüyama ithafen yazılmıştır. Keyifli okumalar...

Medya: Aslıhan

Özge gerçekten evlenmek için salak falan olmak lazım, dürüstçe soruyorum sana salak mısın kanka?

Önümdeki kolanın pipetini dişlerimle kemirmeyi bırakıp hülyalı bir şekilde parmağındaki yüzüğü süzen arkadaşıma baktım. Üniversite 1 in son demlerinde evlenmeye karar veren tek kişi ancak bu kadar şıpsevdi arkadaşım dünya tatlısı Özge olabilirdi.

Yanlış anlamayın insanlar evlensinler. Ama ben bunu hata olarak görüyorum o yüzden evlenmeyeceğim.

Hayır Aslı, annenle baban da çok mutlular, ablanla sevgilisi keza mutluluktan beş bin köşe ama sen nasıl böyle oldun? Hayır travma oluşturacak bir şey de yaşamadın.

Kaşlarımı çatarak oturduğum yerde doğrulup önüme gelen saç tutamımı elimle itekliyorum. Bakın bu ciddi bir saldırıydı. Ben şu an tüm savaş boyalarımı sürüp açsam gözümü ağzımı Özge de olacakları biliyordu. Ama canım arkadaşım şu 12 yıllık uzun arkadaşlığımızda insanların değişeceğine dair çok gereksiz küçük bir umut besliyordu.

İlla travma mı yaşamalıyız Özge tırtılım diyorum, istemsizce güzel bir giriş yaparak onun kafasındaki fikirleri örseleyebileceğimi düşünüyorum ama bu çok umutsuz bir saldırı ve o da bunu yemiyor. İlla kaşığı ağzına mı saplayayım canım arkadaşım demek istiyorum onun bu haline. Beni umursamadan heyecanla masaya eğiliyor. Çok gizli bilgiler çünkü şu an anlatacakları...

Bak Aslı, bu sefer reddetmeyeceğin kadar iyi bir teklifim var.

Sözünü tamamlamasına izin vermeden büyüttüğü mavi gözlerine kısık bakışlarımla bakarak hayır demeyi başarıyorum. Siz bakmayın onun şaşkın bakışlarına, Özgem canım arkadaşım korkunç bir ikna kabiliyetine sahip ki okuduğu psikoloji bölümününde faydası olduğunu söyleyebiliriz ama kendisi aynı zamanda lanet olası bir insan sarrafıydı.

Dı... Çünkü sevgili bir tanecik canımın ciğerimin içi arkadaşımın bana flört etmem ,tanışmam ya da her ne için seçtiği herif düpdüzgün sevgilisi Berkant in biricik serseri ,sarhoş, yavşak ve daha pek çok fazlası olan arkadaşı Metehandı.

Metehan her kızın dibinin rahatça düşebileceği yakışıklı, sarışın,mavi gözlü 3 lü paketine sahip bir adamdı. Kaslı, flörtmatik ve başarılı bir birey olması da paketine ek olarak servis ediliyordu. Görünüşte kusursuz bu adamdan okulda nefret eden tek kişi de ben olmalıydım. Çünkü adam kimsenin göremediği samimiyetsiz biriydi ve ben yakışıklılardan aşırı nefret ederdim. Babam hariç...

Babam Tarık Sayan hayatımda yakışıklı olup kandığım, aşık olduğum tek adamdı. Ona kanmamak için uzaylı olmak gerekiyordu. Sevgili babam Tarık ve annem Betüş ün tanışması da bir o kadar güzeldi ama bu sonraki mevzu...

Şu an ki mevzumuz Metehan Mertoğluydu.

Ya ama Aslımm , bak bir kere konuşsan çok şeker çocuk bak. Valla gözüm Berkant tan başka birini görse benim bile dibim düşerdi ama Berkant ahh o yeşil gozleri, kiraz dudakları...

O kendi içinde konuşurken bileğimdeki ince kahve kayışlı saatimin arkaya dönen ön yüzünü düzeltip derse on dakika kaldığını fark etmem bir oldu. Derse on dakika vardı ve biz dağ başındaki fakültemizde birbirine oldukça uzak olan dersliklerin dışında bir kafede oturuyorduk. Derse on dakika kaldığını söylemiş miydim? Ah harika şu an 9 dakika kaldı.

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin