Bölüm 8: Prensesin gece kabusları bitmezmiş

28 5 0
                                    

Medya Aslıhanın parti elbisesi

Medya Aslıhanın parti elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 

       Gözlerimizi üzerimdeki elbiseden ayıramıyoruz. Bundan bir saat öncesinde üstümde çok şirin bir elbiseyle odamda kitap okuduğumu ve Özgeyi beklediğimi size anlatabilirim ama Özgenin her zamanki gibi tiyatral bir şekilde kapımı çalmadan sonuna kadar açtığını söylemek ve üstümü süzdükten sonra dizlerinin üstüne çökerek başarısız bayılma taklidini izah etmek istemiyorum.

    Metehanın teklifini kabul etmemi henüz sindirememişken bu tarz taklitleri maalesef ki hoşgörüyle karşılayamıyorum çikolatalı pop keklerim.

     Özgenin abartılı taklidinin ardından üstümdeki kıyafetle oraya gidersem üstüme benzin döküp beni yolun ortasında yakacağını söylemesi, abartılı bir şekilde ağlaması da kötü olan ruh halime tuz biber ekiyor. Gerçekten üzerimde tatlı bir elbise olduğunu söylemiştim değil mi ,tekrar etmek istemem ama bence gayet şekerdim.

   Bu çıkışıma Özgeden karşılık da gecikmemişti. Saçını arkasına atarak göz altında olmayan sahte gözyaşlarını siliyor. Üstümü modacı edasıyla süzüp dolabıma izin almadan ilerliyor ve içinden babamların evlilik yıl dönümü kutlamasında giydiğim siyah çok şık bir elbiseyi çıkartarak elinde tutuyor.

    Hayatım sen hep çok güzelsin. Ama şu an Metehanın dibini düşürecek bu elbiseyi giymeni daha çok isterim. O üstündekiyle ben neler kaybettim Allahım, belamı ver benim diyeceğini zannetmiyorum aşk bahçem, gonca gülüm.

    Özge abartmayı sever ama içimde benim de istediğim bir şey var. Metehanın gözlerinin alaycı parıltılardan arınmasını, dibinin düşmesini , düştüğü yerden kalkamamasını çokça isterken buluyorum kendimi...  Biliyorusnuz Metehan Mertoğlu na acı çektirmek beni mutlu eder , zira hala çözemediğimiz nefretlik meseleler aramızda mevcut.

    Bunun üzerine o elbiseyi giymemem kaçınılmazdı ama Özgenin beni gördüğü en güzel şeymişim, onun ustalık eseriymişim gibi gerçekten ağlayarak süzmesi içimi bayıyor. Gevşek bir topuz yaptığım saçlarımdan kurtulan tutamların önüme gelmesiyle onları ittirip arkamdaki hayranlık etkisinden çıkamayan arkadaşıma dönüyorum.

     Özgem , kalleş arkadaşım, bu elbiseyi daha önce de giydiğimi ve bunun ilk görüşün olmadığını biliyorsun değil mi?

    Ona hitabımla kaşları çatılsa da çok uzatmıyor. Yaptığı suçun farkında, biz de çokça farkındayız değil mi? 12 yıllık ilk aşkını Metehan beyefendinin ellerine teslim ettiğinde ihanetini beynime ve kalbime bu ilk yıkılışım ama son olmayacak diye kazımıştım çünkü.

    Yine de toparlanması çabuk oluyor, alışığız onun bu hallerine...

   Ay ama hayatım, ince detaylar önemli bak şimdi. Annenlerin evlilik yıl dönümü partisinde saçların açıktı , şimdi toplu, ayrıca göğüs ve sırtındaki dekolteler buradayım diye bağırıyor. Metehan Mertoğlu dekolte sever aşk bahçem ve sen bu durumda bugün gözlerini alamayacağı güzeller güzelimiz oluyorsun.

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin