Bölüm 10: Bazı geçmişler hiç geçmemiş

24 5 0
                                    


  İyi okumalar...

5 yıl sonra ama Aslıhanın haberi yok jsudjud

   O zaman bunun hatırına bir Aslıhan fotisi












   Gözlerim açılmadan önce burnuma hastane kokusu ilişiyor. Size hastane kokusunu tanımlamak istiyorum cancağızlarım... zira ben küçükken birkaç yıl hastanede yatmış biri olarak söyleyebilirim ki hastane kokusu bol dezenfektan kokusuna karışmış kötü kokulu temizlik malzemelerini birleştiğinde oluşuyor.

Bu kokudan herkesten bir miktar daha fazla nefret ettiğimi açıklamak sizi gocundurmaz inşallah... Hassas kalpli bir ponçik olmamın sebebi aslında zayıf bir kalbimin olması da ondan...

Şu an burada olmamın sebebi Metehanın öpüşmesinden etkilenmem sonucu kalbimin zayıflaması değil, tamam o da etkilemiş olabilir minnoş bünyemi ama tamamen ona bağlamanız beni kırar, incitir.

Kuru kirpiklerimi zorla ayırıp bulunduğum boş odaya bakmamla bir miktar içerliyorum. Canım babamın en azından başımda beklemesini umuyordum. Neredesin Tarık Sayan kızınız yine ölmedi ay öldürmeyen Allahın anca beni öldürmeyesi varmış.

İçimden geçirdiğimle kuru dudaklarımdan bir kıkırdama kaçırmıştım. Annem olsa tövbe de diye bir yerlerimi mıncırırdı mazallah.

Neyse ne diyordum , Metehanın beni öpmesi haricinde oyuna getirilişime çok üzülüyorum çikolatalı popkeklerim, yani ben oyuna gelecek kadın mıyım ben milleti sulu götürüp susuz getiririm. Ama şerefsiz Metehan için aklımda çok güzel fikirler var merak buyurmayın hiç.

Buradan çıkar çıkmaz onun ağzından burnundan girip çıkacağım. Aklımda bir sürü sonu gelmeyen şeytanlıklar şekillenmeye başladı bile.

Metehan Mertoğlu bölüm birincisiyse koskoca Aslıhan Sayan yani ben de bölüm ikincisiydim.

Ondan daha akıllı olduğumu size gösterebilirim ,sadece her yerim kırılmış gibi hissetmekten kendimi alamadığım bu anda kaldırdığım başımı zorla yatağa inleyerek bırakıyorum.

   Gerçek hayatta olduğumuzu biliyorum ama beni de şu romantik filmlerdeki gibi biri belimden tutup kendine çekeydi de o kadar yükseklikten merdivenlerden uçup oramı buramı kırmasaydım.

Düşüncemle daha da sinirleniyorum. Adeta kaynayıpta fazla suyu püskürten çaydanlık gibiyim. İki gıdım suyu içinde tutamayan gerizekalı çaydanlık...

Ay içim soğumuyor yine en çok Metehan a sinirim yükseliyor. Bunun etkisi olarak yanımdaki monitörden yükselen sesle kalp atışlarımın hızlandığını fark edip biraz biraz sakinleşmeye çalışıyorum.

18 yaşında yüksek tansiyon hastası olmak çok yoruyor beni cancağızlarım, ölüyorum ama kimse anlamıyor ,acı verici bir an şu an lütfen benim için biraz gözyaşı dökülsün tadım tuzum yerine gelsin.

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin