Medya: Aslıhan
Astrid aşkım 🥰
Metehanı özlediniz mi bilmem ama belki ucundan gösteririm djddjdjmrskim_k sıkı Akın fanı bölüm ithafim sana beni linçlemeyi bırak artık hdjj
Akınla yerde cevapsız bir şekilde ne kadar oturduk bilmiyorum ama kaburgalarım bu şekilde durmaktan sızlıyor kaşlarımı çatmama engel olamıyorum. Durumun farkına varıp o da şoktan çıkınca beni fark etmediğim bir anda kucağına alarak yatağıma taşıyor. Normalde bu hareketi içimi titretebilirdi zira bu tip nazikliklerin hastasıyız. Aşka inanmıyorum diye beni yargılayanlar lütfen kaba saba biri olduğumu düşünmesin.
Bedenimi yatağa yerleştirmesiyle yanıma bir sandalye çekip boğazını temizleyerek yüzüme bakıyor. Sanki söyleyecekleri hayatımı daha ne kadar etkileyebilir onun düşüncesinde, ikimizde bir şekilde etkileneceğimi biliyoruz o yüzden ona güven verircesine yüzük olan elimi yatağın üzerinde duran ellerinin üzerine koyuyorum.
Akın, bak en son hatırladığım şeyi sana anlatmam belki de seni konuşturabilir diye düşünüyorum. Doktor çok fazla şey bilmemi istemiyor. Hafızamı tetikleyen şeyin bana söylenmesi sanırım kalıcı hasara yol açabilir.
Derin bir nefes alarak onun yüzüğümü inceleyen gozlerinin gözlerime ulaşmasını sabırla bekliyorum. Nihayet bana baktığında dudaklarını alaycı bir gülüş zorluyor.
Biz evli değiliz Aslıhan ama inan seninle evlenmeyi her şeyden çok isterdim.
Söyledikleriyle dudaklarımdan hayret dolu tiz bir sesin yükselmesine engel olamıyorum. Ben başka biriyle evli olmama rağmen hala 5 yıl önceki gibi aşık bir adam Akın. Bu hem çok korkunç geliyor hem de onu reddetip kimle evlendiğimi deli gibi merak ediyorum. En son Alihan amcayla konuştuğumda bugün pek sevgili kocamın odama teşrif edeceğini öğrenmiştim ama beyefendi hala görünürde yok.
Akın ın dediklerini sindiremiyorum ama merak ettiğim bir şey var. Bu sefer gözlerimi ona çeviremeyecek kadar utanmış olduğumdan ellerimi birbirine bağlayıp baş parmaklarımı oynatıyorum.
Dün gece gelen, beni öpen kişi de sen değildin o zaman.
Kaşları derinden çatılsa da başını iki yana sallıyor. Aldığım cevap bana hala iyi gelmiyor. Kafamda bir sürü soru var ve artık midem bulanıyor. Gözlerimi kapatıp kafamı arkamdaki yastığa zoraki yaslıyorum.
İyi misin Aslıhan, ne yapabilirim senin için?
Gözlerimi güçlükle aralayarak bir damla yaşın süzülmesine sebep oluyorum. Bu onunda bakışlarının hüzünlenmesine sebep oluyor. Kendimi tutuyorum hıçkırarak aglamama az bir şey var ama Akın ı daha fazla korkutmak istemiyorum nedensizce...
Beni 5 yıl önceye götürmeyeceksen hiçbir şey yapamazsın maalesef ki Akın demekten kendimi alamıyorum. Sesim tarazlı, gözlerim asla kurumuyor bu sırada... Böyle bir bunalıma gireceğimi biliyordum ama her şey gibi o da beklenmedik bir şekilde hızlı gelişiyor. Bir şeyleri bilip engelleyememekte benim sanatım olsun madem.
Kendimi daha fazla tutamayıp ellerimi gözüme kapatarak hıçkırıklarımı serbest bırakıyorum. Omuzlarım titriyor, sesimden Akın ın dediklerini asla duyamıyorum. İçim parçalana parçalana oturduğum yerde ağlıyorum. Kaburgalarım bu şiddetli ağlamamla acıyınca daha çok ağlıyorum. Tam o sırada odada bir hareketlilik oluyor. Önce tenin tene sertçe çarpma sesini duyuyorum.
Ne yaptın doğruyu söyle şerefsiz?
Gözümdeki yaşları silip önümü biraz açarak Akın ın yakalarını tutmuş sırtı bana dönük bir adam tarafindan tartaklandığını görüyorum. İçim çekiliyor bu görüntüyle... içimde bir yer Akının üzülmemesi gerektiğini söylüyor.
Akın beni deli etme, Akın benim kafamla oynama ne dedin karıma?
Beynimde çınlayan cümleyle gözlerim şok içinde aralanıyor bir bacağımı zoraki yataktan aşağı sarkıtıyorum.
O ne dedin benim karıma mı dedi? Karım dedi bana... bana dedi.
Diğer bacağımı da sarkıtarak titrek vücudumu yatağımın başında doğrultuyorum. Midem bulanıyor ama onun kim olduğunu öğrenmeliyim. Eğer şu an ölürsem mezarıma meraktan öldü yazdırın rica ediyorum. Şu birkaç günde merak etmediğim tek bir şey yok çünkü.
Kafamı iki yana sallayarak görüşümü netleştireceğimi sanıyorum ama bu çok tehlikeli bir davranış ,dengemi kaybediyorum ve yatağımın başlık kısmına tutunarak gözlerimi kapatıyorum.
Konuştuk sadece, büyütme bu kadar kuzen.
Sert bir yumruk sesi daha oda da yankılansa da ben bugün bu işe son noktayı koyacağım. Gözlerim kapalı daha sakin olduğumu hissedince boş olduğunu düşündüğüm yere birkaç sarsak adım atıyorum. Şu andan itibaren düşersem hiçbir yere tutunamayacağımın bilincindeyim ne yazık ki.
Sen benim karımı ağlatacak ne söyleyebilirsin, onu ağlatamazsın duydun mu, Aslı ağlamayacak artık!
O sırada bir hıçkırık daha çıkıyor ağzımdan ama bu tamamen farkındalığın verdiği bir ses, duygularım karman çorman, tamamen çökmüş bir haldeyim ve odamın kapısının önünde iki adam benim için kavga ediyor. Bu adamlardan biri beni 5 sene önce ve yanılmıyorsam hala seven bir adam diğeri de kocammış.
Akının nihayet beni fark etmesiyle bakışların benim üzerimde toplandığını hissediyorum. Rüzgarın ortasında kalan ince dallı bir ağaç gibiyim rüzgar nereye eserse o tarafa bükülüyorum. Gördüğüm yüzle ağzımdan bir haykırış çıkıyor engelleyemiyorum kendimi... başıma hiç gelmemesi gereken bir şey gelmiş çünkü...
Dizlerimin arkasına vurulmuş gibi eklem yerinden bükülüyor. Bu sefer yere düşmüyorum büyük bir el beni belimden yakalayıp kendine çekiyor. Dün gece aldığım şekerli soğuk hava bulanmış koku genzime doluyor. Yaşlarla dolu gözlerimi araladığımda hiç görmemem gereken bir yüz beliriyor önümde nefret ettiğim adamın gözleri...
Daha ona nefretim soğumamışken o bana tarif etmek istemeyeceğim, konduramadığım hislerle dolu gözlerini dikerek bakıyor.Metehan Mertoğlu beni hayatındaki tek güzel şeymişim gibi sarmalıyor ve tam o anda her şeyin fazla gelmesiyle kendimi kollarına bırakıyorum.
Onun kollarında bayıldığım için içerlediğimi biliyorum ama 5 sene önce olduğu gibi hiçbir şey fayda etmiyor.
Ay nasıl yazdım ben bu bölümü
Elim kolum nasıl titredi. Metehanı size gösterdim
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi alayım?
Sizce Akın başka bir şeyler saklıyor mu?
Metehan Aslıhanın kocası evet ama Aslıhan a karşı duyguları hakkında ne düşünüyorsunuz?
En sevdiğiniz karakter?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sen Olsan
Roman d'amourBen asla evlenmem demiştim diye sesimi yükseltmeden edemiyorum. Bir hastane odasında bu şekilde görmeyi istemediğim tek kişinin burnumun dibinde olmasına içerliyorum. Yakışıklı erkeklerden nefret ederim mottoma ters bu hareketim canımı o kadar sıkıy...