Bölüm 11: Geri ölebilir miyim doktor bey?

30 5 6
                                    


   Medya Aslıhan ın giydikleri

 

  Gece uyurken kafama tablo düştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Gece uyurken kafama tablo düştü. 25 yıllık hayatımda ilk defa korktum.

Günün anafikri: uyuduğunuz yerin üst taraflarına bir şey asmayın.

İyi okumalarkee çikolatalı popkeklerim...

  
      Şu hayatımda size en çok şaşırdığım zamanı söylemek istiyorum.  Pek sevgili canım annem Betüş Sayan ki şu an tedirgin bir şekilde sanki kafeste aç susuz bırakılmış bir hayvanmışım gibi karşımda dikilmiş bir şekilde beni izliyor. Hah ne diyordum sevgili annem Betüş Sayan henüz ben daha 12 yaşımda deli gibi kardeş istediğim zamanlarda bana ve babama dünya harikası bir haber verdi.

     Hamileyim ben galiba dedi. Birkaç kere üst üste bayılınca bir de çok acıkıp yedikleri midesini yakınca bu kanıya varmış benim sultanım...

     İşte tam böyle bir anda hepimiz mutluluktan beş bin köşe olmuştuk yani öyle böyle değil babam tüm iş arkadaşlarını arayıp Baba oluyorum beni tebrik edin demişti diye de hatırlamadan edemiyorum. Bu komik bir anı ve aklıma gelmesiyle kafam ne kadar karışık olsa da yüzümde küçük bir gülücük oluşabiliyor.

    Neyse bu olaydan birkaç gün sonra annem biraz fenalaşmış ve karın ağrısından yatamaz hale gelmişti. Öyle ki bebeği düşürecek zannetmiş korkarak arabaya atlayıp hastaneye gitmiştik. O zamanki paniğimizi bağıra bağıra ağlamamı hiç unutamam.

    Arabanın camını açıp yol boş olmasına rağmen kardeşim ölecek bekleme yapmayın bile demiştim. Şu an ki kadar akıllı olmadığım yaşımın başıma devrilmediği zamanlardı çok sorgulamazsanız sevinirim çikolatalı popkeklerim...

     İşte biz tuhaf pijamalı halimizle babamın çalıştığı hastaneden içeri girmiş ve annemin sedye üstünde saniyeler içinde gözden kaybolmasını seyirci olarak izlemiştik. Babam zaten kendine hakim olamayıp olduğu yerde dolaşıyor bu durumda eli ayağına dolandığı için kendine sövüyor ben de kardeşim olmazsa ne yaparım diyip ağlıyordum. En sonunda doktor bey annemin kaldığı odadan güler yüzüyle çıktığında ağlamama ara vererek babamın yanında durup aralık kapıdan anneme bakındım.

    Babamın arkadaşıyla konuşmasını arka perdeden dinlerken annemin neden kızarık yanaklarla utanmış bir şekilde yatakta oturduğunu anlamaya çalışıyordum.

    Betüşle bebek iyi mi Alihan?

   Alihan amca kulağının arkasını kaşıyarak annemin bağırsaklarının biraz yavaş çalıştığından dolayısıyla yemekleri de yeterince sindiremediğinden bahsediyor. Kardeşimin bu ortamda bulunması beni haliyle üzüyor. Babamın da sanırım bundan dolayı morali bozuluyor. Çocuk halimle bunu başka bir şeye yoramıyorum o sırada...

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin