Metehan aşkım ya dhjdhd heluuuu ben geldiiimmk iyi okumalar çikolatalı popkeklerim dbdjdhSizi bölümle baş başa bırakmadan önce en sondaki notuma bakarsanız sevinirimm.
Üstüme giydirilen uzun kollu tişörte rağmen dişlerim takır tukur birbirine vurmaktan vazgeçemiyor. Çenemi sıkıyorum bu sefer daha çok ses çıkarmaya başlıyor ve çenem acıyor.
Odanın açık kapısından içeri giren Metehanla gülümsemeye çalışsam da nasıl yıkık bir haldeysem endişeyle elindeki ıslak bezi alnıma yerleştiriyor.
Hastaneye gitmeliyiz Aslı diyor içini çekerek. Elimi yüzüne tutuyorum biraz bilinçsizce.
Büyüyor elim bak diyorum. Metehan şok içinde bana baksa da ateşimin çıktığını bilir gibi beni tekrar kucaklayarak banyoya götürüyor.
Mete diyorum sızlanarak.
Efendim bebeğim dediğinde içim gidercesine burnumu boynuna sürtüyorum.
Ellerim büyüyor benim bak diyorum ama ellerimi çözmemle başımı güçsüzce arkaya doğru düşürüyorum.
Aslı diyor sesini yükselterek. Onu korkuttuğumu bilir gibi zoraki desteklemesiyle kafamı geri göğsüne yaslıyorum.
Bir iyileş beni bu üst üste korkutmalarının hesabını tek tek keseceğim.
Tek tek mi diyorum burnumu boynuna geri yaslayarak. En sıcak yeri bulan kedi gibi mırlamayı ihmal etmiyorum. Çünkü en sıcak yer Metehanın boynu.
Tek tek yavrum ,aynen öyle diyerek bir ayağını duşakabinin içine koyup diğerinden destek alarak yükselince kıkırdıyorum. Metehan diyorum bilinçsizce. Sarhoş gibi başımın dönmesiyle gözlerimi sımsıkı kapatıyorum.
Biz ne zaman sevişiriz tahmini?
Metehan olduğu yerde bir süre donup kalsa da birkaç anlamsız küfür ederek üstümüzden soğuk suyun geçmesine aynı dakikalarda sebebiyet veriyor.
Ay ne var ne dediysek sanki bir şekiller bir şukulllar. Hayret yani...
En sonunda dış takırdatmalarımdan bıkmış bir şekilde suyu kapatması için uyarımı yapınca yeterli olduğuna kanaat getirerek vücuduma sardığı havluyla küçük bir bebekmişim gibi vücudumu kucaklayarak odaya geri dönüş yapıyor.
Ateşin 5 kere çıktı diyerek elini alnımda gezdiriyor.
Her seferinde düşürüyorum ama geçmiyor. Doktora gidiyoruz güzelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sen Olsan
RomanceBen asla evlenmem demiştim diye sesimi yükseltmeden edemiyorum. Bir hastane odasında bu şekilde görmeyi istemediğim tek kişinin burnumun dibinde olmasına içerliyorum. Yakışıklı erkeklerden nefret ederim mottoma ters bu hareketim canımı o kadar sıkıy...