Bebeğim Aslıhanİyi okumalaaar
Size şu an bulunduğum yeri anlatmayı o kadar çok istiyorum ki, adeta yerimde zıplamaya başlayıp el çırpacağımı hissediyorum.
Bu hissi en son aşk babamla date e çıktığımız gün hissetmiştim. Tarık Sayanla date e çıkma şerefine eriştim tabi ki herkesin harcı değildir bu.
En güzel elbiselerimi giydiğim date imizden belki size sonrasında bahsedebilirim. Şu an asıl konu Metehanla ne kadar kabul etmesem de benim olan bu ev!
Burası küçük tek katlı bir ev esasında, nasıl tam istediğim gibi bir yerde yaşadığıma inanamıyorum hala, küçük dilimi yutacağım utanmasam.
Her duvarda farklı resimler, bazılarında sevdiğim şairlerden alıntılar mevcut titreyerek içimi çekiyorum. Başka bir odaya giriyorum, duvarlarında gökyüzü resmedilmiş.
Bu mükemmel diye iç çekerek elimi duvarda gezdirmekten alamıyorum kendimi çikolatalı popkeklerim. Mustafa Sandal klibinden fırlamış gibi tavırlar içerisine girmem ne kadar doğru bilmesem de bu kadar kötü bir haftayı böyle güzel bir alanda noktalamak mükemmel hissettiriyor.
Bu kadar sevineceğini bilseydim ilk buraya getirirdim seni.
Metehan ın sesini duymamla biraz biraz gerçeğe dönüyorum ama yüzümde hala küçük bir gülümseme mevcut o oraya yapıştı canlarım gitmez de bir süre.
Önüme gelen saçımı kulağımın arkasına sıkıştırıp kapıya yaslanmış beni izleyen adama dönüyorum. Metehan ın bana aşkından ölürmüş gibi bakmasına bu kadar çabuk alışacağımı beklemiyordum ama ölenle ölünmüyor çikolatalı popkeklerim.
Burada mı yaşıyoruz diyerek onu işaret ediyorum sen ve ben ardından da kendimi. Bu soru biraz iğreti kalıyor, dilimde iğide eritmişim gibi salak bir his yaratıyor.
Metehanla bir gelecek planlamıyordum. Bunun olması benim için imkansızdı onun evleneceği eşine bile acıyordum ki o ben oluyorum. Neyle sınanıyorum yarabbimm!
Duruşunu bozmadan beni kafasıyla onaylıyor. Bir şeyler hatırladın mı diyerek ağzındaki baklayı da pekala çıkarıyor. Onunla ilgili güzel şeyler hatırlamamı istediğine eminim ,böylece beni yanında tutmaya bir adım daha yaklaşacak kendince ama YE MEZ LER! Yedirmem sana Mertoğlu köpeği. Havlattırmasını da biliriz.
Ben bu düşüncelerdeyken o ise ne zaman yaptığını bilmediğim kahve dolu bardağı ellerimin arasına bırakıyor.
Islandın. Yeni iyileşirken hasta olma şimdi.
Bu ilgili tavrına kanmadan kısa bir teşekkür ederek elimdeki kupadan büyük bir yudum alıyorum. Kupanın ağız kısmına parmağımı sürtmemle küçük bir anı zihnime hızlıca sızıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sen Olsan
RomanceBen asla evlenmem demiştim diye sesimi yükseltmeden edemiyorum. Bir hastane odasında bu şekilde görmeyi istemediğim tek kişinin burnumun dibinde olmasına içerliyorum. Yakışıklı erkeklerden nefret ederim mottoma ters bu hareketim canımı o kadar sıkıy...