Bölüm 4: Cahille Sohbeti Kestik mi, Keselim Lütfen .

35 7 1
                                    

Medya: Aslıhanın kombini

Size önceden de söylediğim gibi , yılda bir denk gelen aile toplantılarından birindeyiz maalesef ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Size önceden de söylediğim gibi , yılda bir denk gelen aile toplantılarından birindeyiz maalesef ki...

Canım o kadar sıkkın ki elimin üst kısmında kaşımaktan dolayı oluşan küçük yaralara bile sinirlenemiyorum.

Metehan ın bana korkunç bir şekilde yaklaştığı günün üstünden 2 gün geçmişti ve çok şükür ki ona hiç denk gelmemiştim. Aynı bölümde, aynı dersleri alıyorduk ve muhtemelen dediklerini unutup yine her çiçekten bal aldığı döneme geçmişti. Onu az buçuk tanıyan biri olarak söylüyorum ki bir kıza bağlı kalacak son erkekti.

Bana herkes gibi olduğumu söylediğinde de aslında ondan etkilendiğimi, onu öpmek istediğimi ima etmiş ,ondan hoşlanmamamı da asla kabullenmemişti ki ondan ayrılıp eve gittiğimde ilk işim öptüğü yeri duş jeli döktüğüm lif ile kazımak olmuştu. Bu çok can yakıcıydı o yüzden de o bölgeye büyük bir bant takmakta sakınca görmemiştim.

Metehan dan ne zaman nefret etmeye başladığımı bilmiyordum , belki de üniversitenin ilk günü ona ısınamamıştım ama onun arkadaşları ile konuşurken kızlardan bir oyuncak gibi bahsetmesi beni içten içe kırmıştı.

Çünkü ,ben de onu biraz biraz beğendiğimi biliyordum. Uzaktan güzel ve aklı başında biri gibi gözüküyordu ama o gün arkadaşı Ahmetle kafede otururken konuştukları hala beynime neon ışıklarla uzak dur komutu vermeyi ihmal etmiyordu.

  Kızlar benim için aynı tipte kurmalı oyuncak, bozuldukça yenisini bulabilirim.

Bu hiç tasvip etmeyeceğim , çok aşağılayıcı bir itiraftı. Midem bulaşmıştı, herkes göründüğü gibi değildi demek ki... Metehan a ısınan kalbim bu şekilde soğumuştu ve aynı sınıfta olsakta ondan uzak durmayı başarabilmiştim.

Ama nedense canım arkadaşım Özge ve onun çok yakın arkadaşı Berkant ın sevgili olmasından sonra yan yana gelmelerimiz artmış ve onda tuhaf bir ilgi uyandırmıştım ki inanın bunun olmaması için her şeyi ama her şeyi yapmıştım.

1. sınıfın bitiminde Metehanla bu durumda olmak benim de canımı sıkıyordu. Çünkü ,onunla 3 sene daha aynı sınıfta olacağımı ve o lanet mavi uçarı bakışlarını göreceğimi biliyordum.

Acıyan boynumu yavaşça okşamamla amcamın karısı Zeynep yengemin fısır fısır beni göstererek yanındaki kızını dürtmesine gözlerimi devirdim. Kimbilir kafasında ne tuhaf senaryolar yazıyordu.

  Kız Aslıhan ,senin boynuna ne oldu da o kocaman bandı yapıştırdın oraya?

İmalı imalı konuşmasıyla önümdeki su bardağını sürahiden aldığım suyla doldurarak derin bir iç çektim.

Yara var yenge, ne yapacaksın?

Elini ağzına kapatıp oyuncu bir şekilde gözlerini büyütmesiyle sevmeyeceğim bir şey söyleyeceğinin bilincinde doldurduğum bardaktan bir yudum aldım.

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin