Bölüm 21: Covid mi, şeker markası mı?

46 5 2
                                    


    Helü ben geldiğğmm. Valla bir arkadaşa bakıp çıkacaktım gibi oldu buraya uğramam ama Aslıyla Metoyu özledim ben baya... Siz de özlemişsinizdir diye bakıp çıkamadım e haliyle. O zaman size iyi okumalar çikolatalı pop keklerim:)

  Medya Aslı kuşumun buluşma kombini ,ay bayılıyorum kombinlere. Yiyip bu kadar zayıf olmak istiyorum duamı da enterlayıp bölüme geçiyorum.

   

Peki Metehan ,sen kuzeninin sevdiği kıza göz koymuşken neden Akınla sonrasında sevgili olmamızı- ki buna hala inanmıyorum dert ediyorsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Peki Metehan ,sen kuzeninin sevdiği kıza göz koymuşken neden Akınla sonrasında sevgili olmamızı- ki buna hala inanmıyorum dert ediyorsun?

   Bu çok önemsiz bir soru gibi gözükse de benim şu an kilit noktam. Metehan da bunun bilincinde sert bir şekilde yutkunuyor. Yine bir ikilemde kalıyorum. İki bilinmeyenli denkleme dönen yaşantıma yeni bir sırrın daha fütursuzca iliştirildiğini görüyorum. Karşımdaki adamın göz bebekleri titrerken bana yalan söylememesini diliyorum.

    Eğer ki Metehan bana bir yalan daha söylerse bu evde daha fazla kalabileceğimi ve hatta devamında onunla bir evliliği devam ettirebileceğimi pek sanmıyorum.

    
     Üzerimi aynanın karşısında düzeltirken üstümdeki kazağın yumuşaklığıyla ağzımı aça aça esniyorum. Elimdeki ten rengi ruju da bu şekilde çene hattıma yedirmeyi başarıyorum.

  
    Zaten kimse kusursuz olmamalı, gerektiğinde makyaj malzemeleri kullanım amacı dışına da hizmet etmelidir. Bunu yürürlüğe koymasakta başımla kendimi onaylayıp masadan aldığım ıslak mendille çenemi boylu boyunca çitileme görevine başlıyorum.

    
      Metehanla konuşmamızın üzerinden neredeyse yarım gün geçmişti. Ona söylediğimle bana en azından biraz da olsa mantıklı bir açıklama yapacağına inancım yüzde 50 nin üzerindeydi ama o omuz silkerek ellerini kayıtsızca cebine yerleştirip

  
    Akın ın sana saçmalayacaklarını dinlemek istiyorsan buyur seni tutmayayım demişti.

   
      Hayır, ne kadar kayıtsız kalmaya çalışsa da çenesini öyle bir sıkmıştı ki kulağıma hayali çatırtı efektleri maalesef yerleşmişti.

  
    Ya sen kimi kandırıyorsun acaba dercesine gözlerimi devirip onu başımla onaylamıştım. Cevap vermeyeceği belliydi. Biz de kaza kaza su bulurduk bu kuyudan evelallah sen tasasına düşme Mertoğlu köpeği.

   
      Baloya gidiyorsun herhalde,  bu kadar süslenmene gerek var mıydı sence?

   
     Dün ki konuşma sonrası yemek boyunca sürdürdüğü gergin tavrını katmerlemiş, bu sabahta devamını getirmişti paşamız. Ben seni çıldırtacağım sen dur ve o kayıtsız tavrının sonuçlarını gözlerinle gör bebeğim.

   
     Sonunda dudağıma lanet ruju sürmeyi başardığımda arkama dönüp sahte bir gülümsemeyi yüzüme kondurmayı ihmal etmiyorum.

    
     Yok hayatım ben İngiltere kraliçesine 5 çayına giderim diye düşünmüştüm  ,o olmaz mı? Diyerek kollarımı önümde bağladığımda aynı hareketlerimi kopyalarak alaylı bir şekilde tek kaşını kaldırıyor. Bu hareket ona o kadar yakışıyor ki avuç içimde istemsizce sıkıştırdığım ruju kafasına atmama birkaç saniye falan kalıyor.

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin