Not 1: Artık her hafta cumartesi ya da pazar günü 1 bölüm yüklenecektir. Yeni bir işe başladım, alışma sürecindeyim haliyle yorucu bir süreç. Umarım anlayış gösterirsiniz.
Not 2: Bölümde koyu yazılar geçmişten Aslıhan ın hatırladıkları.
Dayanamayıp bölümü paylaşmam;)
Medya: Aslıhan kuşum
Eve yakın bir tekelin önünde zorla durduruyorum Metehanı. Bu hareketimi önce garipsese de ne yapacağımı anlamak ve atağa geçmek için biraz geç kalıyor. Arabadan hızlıca inip onun Aslıhan diye söylenmelerine kulak tıkayarak tekele giriş yapıyorum.
Bence azıcık dağıtabilirim ben. Hakkımdır yani, iki kere ölümden dönmüş bir insan olarak diyorum ki size bu dünya ayık kafayla çekilmiyor. Biraz da biz Özgecilik oynayalım değil mi ama!
Çok abartmadan birkaç kutu bira ve aldığım tekilayla çerezlerin parasını ödeyip arabaya biniyorum. Metehan onaylamazca elimdeki siyah poşete bakıp başını iki yana sallıyor.
Sen daha iyileşmedin Aslı, ilaç alıyorsun ve biraz ateşin olduğunu söyleyeli 15 dakika bile olmadı güzelim. Beni bu genç yaşımda öldürmek mi niyetin öyleyse bileyim sevgilim.
Söylediği o kadar komikti ki kıkırdayarak elimdeki poşeti yerleştirip oturduğum yerden kalkarak yanağından öpüyorum.
Metehan bu hareketimle çalıştırdığı arabayı istop ettiriyor. Çocuk haklı şimdi, biz de arada böyle ani hareketler yapmayı bırakmalıyız bence...
Sevişmeden bırakmam hayatım diyorum.
Mesela bunun gibi ani hareketler... John Locke ,rahmetlinin yattığı yerde kemikleri sızlıyordur eminim.
Allahtan araba hareket etmiyor ama Metehanın şoktan çıkması bir hayli uzun sürüyor.
Gözlerini kırpıştırarak böyle şeyler dersen diyip iyice yüzüme yaklaşıyor.
Seni adını unutacak kadar uzun soluklu öperim güzelim diyor.
Bir o kalmıştı çünkü unutmadığım, ismimizi de unutalım o zaman diye içimde yükseliyorum.
Metehanın arkamdaki cama yerleştirdiği kolundan tutup yüzüne yükselerek tatlı tatlı gülümsüyorum. İstediğinizi almakta Aslıhan Sayan Mertoğlu kadar tutarlı olun!
Bana anlatacaklarına bağlı olarak bu öpücük sayısında artışlar yaşanabilir değil mi birtanem?
Oyunu kabul edercesine omzunu silkip yönünü yanağımın yanındaki çukura götürüp içine çeke çeke öpüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sen Olsan
Roman d'amourBen asla evlenmem demiştim diye sesimi yükseltmeden edemiyorum. Bir hastane odasında bu şekilde görmeyi istemediğim tek kişinin burnumun dibinde olmasına içerliyorum. Yakışıklı erkeklerden nefret ederim mottoma ters bu hareketim canımı o kadar sıkıy...