Medya: Aslıhanın bar kombini
Bana sorsanız içki içmeyi sever misin diye, size evet derdim mutlaka...
Tadında olan şeyleri severdim ben çünkü.
Ama Özgeyle içmeye bir daha gider misin derseniz ,Allah belamı versin tek başıma gitmem diyebilirim artık...
Sevgili arkadaşım Özge ve biricik sevgilisi Berkant 1 senelik sevgililik döneminde ilk ve 4.5 şiddetli kavgalarını edeli birkaç saat oluyor muhtemelen..
Çünkü birkaç saattir içkimi keyifle içerek müziğin tadını çıkararak dans etmeme engel olan şey 12 senelik ben nerede hata yaptım da senin kader ortağın, canının yarısı oldum dedirten arkadaşım Özge Elmas.
O kadar değişken bir ruh hali var ki onu zapt etmeye çalışmam beni terletince , kumral saçlarımı gevşek bir topuz yaparak üstümdeki deri ceketi oturduğum sandalyenin arkasına asmaktan gocunmuyorum.
Yüzünü içkilerin olduğu yüksek masaya yaslayıp , dudağını bükmesiyle dayanamayıp yanağını hafifçe seviyorum. Ona kıymak mümkün değil... Küçükken oynadığım tavşanım Şukufe gibi aynı.
Aslı ya... Ben Berkant ı çok seviyorum.
Valla kanka iki saattir çocuğun ağzından burnuna kadar bir sürü saydırdın ama emin misin şu an?
Ya şerefsiz bir de bana savunuyor o arkadaşını, neymiş Metehan çok iyi biriymişte...
Yine söylenmeye başlamasıyla Berkant a masanın altında tuttuğum telefonla gelmesini istediğime dair bir mesaj ve konum yolluyorum.
Bunu yapmamın sebebi kesinlikle Özgeye şu andan itibaren katlanamamam ve beynimin sikilmiş olması değildi. Yanlış anlaşılmasın, yani biraz sebep olmuş olabilir tabi ama gözlerindeki o ağlamaya başlayacakmış gibi olan ifade o kadar yoğun ki benim bile kalbim kırılabilir.
Kavga sebepleri bir de Metehanın güya bana olan sahte ilgisi ve ben iken küs kalmalarına kıyamamıştım. Bu, kavga etmek için çok boktan bir sebepti.
Berkant gelene kadar Özgeyi bu konuya ısındırmak için önümdeki içkimden büyük bir yudum alıp boğazımı temizliyorum.
Bak Özge, ben ve Metehan yetişkin insanlarız. İkimizde ayrı ayrı insanlarla sevgili olabiliriz. Bak dikkatini çekerim ayrı ayrı... Ama sizin yanınızda bir araya geldiğimiz anlar harici zoraki bir birliktelik istemiyorum ve rica ederim bunun için daha fazla tartışıp birbirinizi de yıpratmayın.
Özge dediğimle omzuma sıkıca sarılıp ağlamaya başlayınca kalabalıktan içeriye süzülen iki tanıdık bedeni görmem bir oldu.
Berkant tamam da Metehanın burada ne işi vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sen Olsan
RomanceBen asla evlenmem demiştim diye sesimi yükseltmeden edemiyorum. Bir hastane odasında bu şekilde görmeyi istemediğim tek kişinin burnumun dibinde olmasına içerliyorum. Yakışıklı erkeklerden nefret ederim mottoma ters bu hareketim canımı o kadar sıkıy...