Medya: Metehan Mertoğlu
Şarkı: duman-elleri ellerime dans sahnesinde dinleyebilirsiniz.Ay bu da Metehan ın alaycı yamuk gülüşü , hazır bulmuşken atayım unutuyorum sonra:)
Haydin iyi okumalar çikolatalı popkeklerim:)Üstümdeki kabanı arabaya biner binmez elime alıyorum. Son konuşmanın beni düşündürdüğünü istemsizce fark ediyorum ve bu oldukça sinirimi bozmuş durumda...
Canım kankam Özgem beni bu halde bıraktığının farkında olmadan ön koltukta sevgilisiyle cilveleşince homurdanmama engel olamıyorum.
Hanımefendi attı beni çıkılmaz bir soru çukuruna bir eli yağda diğer eli balda...
Boğazımı temizleyerek cebimdeki telefondan Metehanın 2 saat önce attığı mesajlarına bakıyorum.
Seninle dans etmek için nasıl sabırsız olduğumu bilemezsin.
Berkant sizi alacakmış. Kapıya çıktım seni bekliyorum.
Tekrar homurdanıyorum. Niye sevgiliymişiz gibi kapının önünde beni bekliyor ki, böyle bir bağlantımız var da ben mi bilmiyorum. Görmeden bu kadar sinirlendiysem bugün Metehanın canına okuyacağım demek ki...
Bileğimdeki ince ,babamın doğum günü hediyesi pırlanta bilekliği hafif düzelterek kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum. Gergin olunca anlamsız düzeltmeler nedensizce bana sakinlik veriyor. Size de öneririm çikolatalı popkeklerim.
Ama şöyle bir gerçek var ki kabanımı koltuğa bırakıp geldiğimiz büyük bahçeli evin önünde inmemizle sanki hiç sakinleşmemişim gibi tekrar gerginliğim artıyor.
Ellerimin üstünü hafifçe uzun tırnaklarımla kaşımam da bunun sonucu oluşuyor. Kendimi engelleyemiyorum, o kadar gerginim ki şu an hiçbir şey beni sakinleştiremez diye düşünüyorum.
Mertoğlu soyisminin getirisi hatrı sayılır bir zenginlikleri olduğunu biliyordum ama bu ev ve sonu olmayan bahçesi gözümü daha da korkutuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sen Olsan
RomanceBen asla evlenmem demiştim diye sesimi yükseltmeden edemiyorum. Bir hastane odasında bu şekilde görmeyi istemediğim tek kişinin burnumun dibinde olmasına içerliyorum. Yakışıklı erkeklerden nefret ederim mottoma ters bu hareketim canımı o kadar sıkıy...