Bölüm 20: Yalancının mumu 2 saate sönermiş

52 4 12
                                    

     medya: Aslı kuşum

 

       Ne demek sevgiliydin, ne demek Akın benim eski sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  
    Ne demek sevgiliydin, ne demek Akın benim eski sevgilim. Sen ne dediğinin farkında mısın?

   Şu an bir sinir harbinin ortasında olduğumu anlamak için kelimelerime ihtiyacınız yok çikolatalı popkeklerim. Metehan ın siniri dolayısıyla ortaya sürdüğü bu bilgi çok tehlikeli...

   Olmamalı, olamaz ya yapmam ben bunu. Ben ki hoşlandığım, öpüştüğüm bu köpeğin kuzeniyle sevgili olamam.

  Yalan söylüyorsun diye Metehanın yakasına yapışmam da bunun sonucunda gerçekleşiyor.

   Metehan ne kadar sinirini göstermemeye çabalasa da olmuyor, yapamıyor. Size demiştim Mertoğlu sakin kalabilen biri değil. Ben de zaten evliliğimiz boyunca İngiliz çayı içip klasik müzik dinlediğimizi falan düşünmemiştim haliyle.

   Ağzından tek bir kelime daha alamıyorum ama. Bileğimdeki elini çekerek öfkesinin rüzgarıyla beraber ortadan kayboluyor. Sizce ben bırakır mıyım bu işin peşini?

   Mutfaktan çıkarak oturma odasına geçen Mertoğlunu takip ediyorum, çenem de durmuyor hoy maşallah.

   Metehan eğer ki bu konuya açıklık getirmezsen Akınla konuşurum. Cidden bak, bana artık mantıklı bir şey söyle yoksa kafayı yiyeceğim ben!

   Ellerimle saçlarımı çekiştirip bırakıyorum. Sonum aşkı memnu Bihter in sonu gibi olmaz değil mi? Olmasın rica ederim, gün yüzü de mi görmeyelim Allah aşkına!

   Metahan hışımla bana dönünce korkudan bir adım geriliyorum. Sinirli hali kuduz köpek gibi beyefendinin.

    İkiletme beni Aslıhan! Akınla görüşemezsin nokta.

   Önümde durmasıyla göğsünü işaret parmağımla ittirmeden edemiyorum.
Sen bana bu konuda hüküm verebilir misin Mertoğlu, ha söyle bana. Neyi açıkladın sen bana?

   Metehan ın bir adım gerilemesiyle onu ittirmeye devam ediyorum. Çıldırdım an itibariyle, valla polis mi çağırırsınız itfaiye mi ben bilemeyeceğim ,ben artık zincirlerimi kırdım Tarkan şarkısı gibiyim şu an çok yükseliyorum.

     Ben Akınla buluşsam sen ne yapabilirsin Metehan. Ben söyleyeyim sana hiçbir şey. Sorularıma cevap istiyorum ben tamam mı, bana cevap ver artık lanet olası, bana-

   Sözüm balla kesiliyor demek isterdim ama işaret parmağımla bir köpeği dürtmek çok tehlikeli olabiliyor bazen o anlardan birindeyiz.

   Metehan onu iten parmağımdan beni kendine çekerek birbirimize şiddetle çarpmamıza sebep oluyor. Konuşmama da izin vermiyor, dudaklarımı kavrayan sıcak dudaklarıyla bana ılık bir öpücük veriyor.

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin