Bölüm 7: Öğrenilmiş Çaresizliklerce...

27 6 2
                                    

    
    Size küçük bir bölüm bırakmak istedim. İçimden öyle kopuverdi hdjdhd

İyi okumalarrr...

Şuraya bir Metehan Mertoğlu bırakıyorum



     Size dediğim gibi bu kokuyu ne zaman alsam tanırım.

   Bok kokusu bu!

    Metehanın ortama giriş yapmasıyla başka bir kokunun ortama yayılmasını beklemiyordunuz herhalde çikolatalı popkeklerim.

   Metehanın önümüzde dikilmesiyle Akınla ellerimizi ayırmıştık. Gerçi ayıracaktık ama bunun için Metehana gerek var mıydı?

    Hem onun burada ne işi vardı? Az önce bir sarışını götürmüyor muydu ayak üstü? Aklıma gelen görüntüyle kaşlarımın çatılmasına engel olamayarak ona karşı diklendim.

    Ne vardı Metehan?

   Şu an Metehan dan her şeyi beklerdim , bakın her şeyi diyorum. Elimi tutup kız arkadaşım diyebilirdi ya da Akının önünde sulu sulu hareketler bile yapabilirdi ama kolumdan tutarak beni ne olduğunu takip edemediğim bir hızla Akın dan uzaklaştıracağını düşünememiştim. Arkamda şaşkın bakışlar olduğunun bilincinde Metehanın bu çıkışına karşı koyamayarak beni bilmediğim bir yere sürüklemesini dışarıdan sadece izliyordum.

   En sonunda ormanın içerisinde bir banka oturtmasıyla ona çemkirmek için hazırlandım ama o elinde yeni gördüğüm poşeti açıp içinden çıkardığı kremi dizime yerleştirdiği elimin üstündeki yaralara sürmeye başlayınca diyeceklerim o kadar hızlı kayboldu ki ben bile onun hızına yetişemedim.

   Önümde diz çökmüş bir adam vardı. Hayır evlilik teklifi etmiyordu ama evlilik teklifi etse bu kadar etkileneceğimi düşünmezdim. Metehan Mertoğlu nun bu kadar yakışıklı olduğunu ilk bu zaman fark ettim ,tam o anda dediği herkes gibi ondan etkilenmeye en yakın olduğum zamandı. Bakışlarımdaki kırılmanın az çok farkındayım. Metehanın böyle bir şey yapacağını aklımın ucundan bile geçirmemek benim hatamdı. Kirpiklerinin ardından bana bakan gözleriyle sertçe yutkunmama engel olamadım.

    Birdenbire nasıl büyüsü altına girdim bilmiyorum ama yüzünün artık daha yakınımda olduğunu biliyordum. Bu içimde bir yerleri biraz rahatsız etmişti. Gözlerimi gözlerinden ayırmadan bir sonraki hamlesini bekledim.

    Yarın evimde danslı bir parti var. Bana eşlik etmeni isteyebilir miyim?

    O kadar kibar bir şekilde sormuştu ki benim tanıdığım çapkın ve kaba Metehan olduğunu bilmesem ona inanabilirdim. Yine de yüzlerimiz arasındaki yakınlığı bozmadan ona cevap vermeyi başardım.

    Planın ne Metehan?

     Gözlerinde o an yanıp sönen ışıkları görmesem bunun tamamen masum bir teklif olduğuna inanabilirdim ama onun masum olduğuna inanmak korkunç bir tercih olurdu, yok edici.

    Sadece seninle dans etmek istemiş olamaz mıyım Aslı?

    Hayır olamazsın diyorum içimden. Sen kesinlikle yalancı bir adamsın, sadece bir dans için beni kimseleri almadığın evine davet etmeyeceğinin bilincindeyiz ikimizde, bu danslı partinin bir olayı doğuracağının bilincindeyim ama en fazla ne yapacağını görmek istiyorum.

   Bu aramızdaki oyunun bitmesini, benden uzaklaşmasını istediğimi, eski sakin hayatımı özlediğimi kalbimdeki sızıyla fark ediyorum.

   Metehan Mertoğlu ndan küçük bir yırtıkmış gibi kurtulacağımı düşünüyorum, bunun ne kadar olamayacağını bilsem de...

    Başımla onu onaylamamla bana konum atacağını söyleyerek yanımdan hızla ayrılıyor. Metehan dan uzak kaldığım günün devamı sanki geceye devrilmek ister gibi bir hızla geçiyor.

   Özgenin partiye geleceğini ,benim gelmemden ne kadar mutlu olduğunu anlattığı bir telefon konuşması geçiyor aramızda ama içimdeki sıkıntı geçmiyor. Kabarıyor, katlanıyor ilmek ilmek içime işleniyor adeta... Kötü bir şey olacağını biliyorum ve bu kötü şeyin ne olacağını bilmesem de içimdeki his uzun vadede acısını çekeceğimi, çektireceğimi bir şeyler gerçekleşmeden göstermeyi başarıyor.

  

   Ay neler de neler olacak acaba bilmem ama çektireceğim. Çektirmezsem ağzımı kırın, gelin kırın bak o derece...

    Metehanın bir planı var mı sizce?

   Aslıhanın da dedigi gibi, varsa ne olabilir fikriniz?

   Ne olacakta uzun vadeli bir yaptırımı olacak sizce, var mı tahmin eden?

    Açıkçası 5 yıl sonraya geçmek için ben ölüp bitiyorum ,yani tanıtımdan az çok belli bir şeyler amaa tahmin etmediğiniz çok manyaklıklar yapıcam ben adam olmam çünkü dhdjdn

Bu bölüm kısaydı affedin geçiş bölümü diyelim. Olaylara geçiş olsun.

  

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin