Bölüm 12: Düğününe beni çağır sevgilim

27 5 4
                                    

  Ay Aslıhan Astrid  olmazsa ölecekmişim gibi oldu, dedim olabilir dhddb

    Hikaye sizi de beni olduğu kadar heyecanlandırıyor mu ben ruhumu teslim ediyorum da merak ettim dbdjd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


    Hikaye sizi de beni olduğu kadar heyecanlandırıyor mu ben ruhumu teslim ediyorum da merak ettim dbdjd

İyi okumalarkee...

    

    Bugün ağrılarım çok fazla çikolatalı popkeklerim artık takla atan bir arabadan çıktığımı bildiğime göre buna çokta şaşırmıyorum açıkçası... Ölmemem bir mucizeymiş!

    Dün ki gelen kişi uyanık halimle aklımda dönüp duruyor. Kocam olduğundan neredeyse tamamen emin olduğum bu kişinin kim olduğunu bulamıyorum. Beynim kazan hatıralarım kepçe karıştırıyorum ama bir sonuç alamadıkça vücut ağrıma eş başım çatlayacakmış gibi ağrımaya başlıyor.

   Bu 5 sene fikri kimseye belli etmesem de beni içten içe o kadar korkutuyor ki küçükken annemlerin yatağına işeyip babam işedi diye ağladığım bir anım ansızın boşluğumdan yakalıyor. Bir şeylere suç atmak istiyorum ama aklıma Metehan köpek beyefendiden başka kimse gelmiyor aşk bahçelerim...

   Camdan görünen kasvetli havada içimi oldukça karartmış durumda ki derin bir nefes alıp oflayarak dışarı veriyorum.

    Okuyabileceğin bir şeyler getirmemi ister misin?

   Annemin yanımdan gelen çekingen sesiyle dudaklarımı büzerek şımarıkça onu onaylıyorum. Nedense bu onayım yüzünde çiçek bahçeleri açtırıyor. Bu kaza dışında bir sıkıntısı var bunu bilmesem de hissediyorum. Annem asla hayatı boyunca çekingen bir kadın olmamıştır bu yüzden bu halinden şüphelenmek için haklı sebeplerim olabilir.

    Onun dışarı çıkmasıyla yalnız kalıyorum koskoca odada. Aklımı zorlasam da sadece bomboş bir duvar var. Koskoca 5 senem kayıp ve sinir krizinin eşiğinden tırmanıyorum yavaşça.

    Tam bu sırada aralık kapıdan dün ki gibi siyah bir kaban gözüme ilişiyor. Sanki içeri girip girmemek arasında kalmış gibi...

   Onu yakalamazsam kaçacağı hissi ellerimi kaşındırıyor ve bu doğrultuda zorlanarak yataktan kalkmayı başarıyorum. Önce biraz sendelesem de kaburgalarım sanki düşecek diye korkarak o kısmı tutup kapıya yürüyorum.

   
    Her şey tam bu sırada zincirleme kaza gibi karışıyor. Kapıdaki kişi benim hareketimi fark ederek hızlıca geri çekiliyor ve ben de tam o anda dengemi kaybederek popo üstü yere düşüyorum. Çok şükür ki sert bir düşüş olmadı cancağızlarım korkmayın lütfen zaten üniversite zamanımdan alışkınız biz bu tip tatlış sakarlıklarıma...

    Ama kapıdaki kişi bizim gibi düşünmüyor olacak ki hızlıca içeri girip önümde eğilerek belimden tutuyor. Soğuk ellerin çıplak dirseklerime değmesiyle irkilmemi engelleyemiyorum.

    İyi misin? Bir yerine bir şey oldu mu?

   

     Öne eğilen yüzümü kaldırıp önüme gelen saçlarımı gelişigüzel bakış hizamdan çıkarıyorum. Önümde dikilen kıvırcık saçlardan aşağı doğru gözlerimi indirdiğimde küçük dilimi yutacak gibi oluyorum.

   
    Akın diye fısıldamaktan kendimi alamıyorum. Çünkü kendisini birkaç gün önce partide görmüştüm ve aşık olduğu kızı yani beni Metehan öptüğü için onu yerden yere vuruyordu. Biliyorum ellerine sağlık demek için uygun bir zaman diliminde değiliz ama bunu demek için dilim karıncalanıyor tutuyorum kendimi, daha önemli sorunlarım var şu an için.

   
   Boştaki ellerimden biri Akın ın yanağına yerleştiğinde bakışlarında pek çok duygu birbirine giriyor. Akın ın gözleri tam bir savaş alanı gibi ama içinde korku ,özlem ve sevgi olduğunu net bir şekilde yakalıyorum.

    Dilimi kurutan bir soru kafamda dönüyor. Gerçi dün ki tanıma da uyuyor ama... sormaktan çekiniyorum.

   Neden bilmiyorum ama Akın ın kocam olması fikri beni dehşete düşürüyor. Çünkü kendisiyle ilgili aşk boyutunda hiçbir yakınlaşmam olmamıştı.

    Zaten sen kimle yakınlık kurdun ki, ah doğru Metehanla öpüşmüştünüz canımcım!

   İç sesimin azarlmasına kulak tıkamak istiyorum ama onu benden başka kim duyabilir ki.

   Dilime yapışan soru kısık bir şekilde dudaklarımdan fırlıyor.

   Ben seninle mi evliyim Akın? Sen benim kocam mısın?

    Akın ın gözlerinde değişik bir ışık yanıyor. Bu beni korkutuyor. Soruma alacağım cevabının ne olduğunu kestiremesem de canımın sıkılacağını, kafamın daha da karışacağını görmeden anlayabiliyorum.

  

Bu bölüm kısa oldu tadımlık olsun. Zaten size bol bol kaos vereceğim o yüzden rahat olun.

   Sizce Aslıhanın kocası kim?

   Aslıhanın annesi bir şey saklıyor mu saklıyorsa bu ne olabilir?

   En sevdiginiz karakter kim

    Akın

     Özge

    Alihan

    Tarık

    Betüş

    Berkant

    Metehan

    Aslıhan

Bir Sen OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin