Medya: Aslıhanİyi okumalarr çikolatalı popkeklerimm...
Kendimi mahalle kavgasına bile hazırlamıştım, olmayan fistanımın uzun eteklerini tutup Feratlar ve küpekler giremez diye çarpık bir şekilde espri yapmaya bile canı gönülden hazırdım açıkçası.
Metehanın bulunduğu noktadan attığı her adımın 9 şiddetinde Japonya depremini aratmadığını söyleyebilirim. Akının anlattıklarından dolayı açılan ağzımı geç de olsa kapatarak gergin bir şekilde dikilerek masamıza ulaşmasını izliyorum.
Sinirden olduğunu düşündüğüm çakmak çakmak gözlerini kırpmadan önce bir şunu çekelim bilader ağırlık yapmasın diyerek Akının elini elimin üzerinden neredeyse fırlatıyor. Ben bile unutmuşum o elin orada olduğunu halbuki.
Sırtın ağrımıştır diyerek Akının bakışları altında nazikçe sandalyeme yaslanmamı sağlamasını ise hiç beklemiyorum. Akınla aramızdaki 1 metreye bile tahammülü yokmuş gibi dişlerini sıkıyor Mertoğlu. Aslında şirin bulacağım bir tavır bu ama tam konunun üstüne gelmesi de bir düşündürüyor.
Sen, benim karıma öyle aşık aşık bakamazsın it oglu it eniştem ve teyzem hariç diyerek Akının yüzünü kocaman avcuyla geriye ittiriyor. Şu ortamda o kadar komik geliyor ki şaşkın olmasam kahkahalarla gülebilirdim bu duruma.
Akın Metehanın yüzünü kapatan avcunu ittirerek koluna yapışıyor.
En az Mertoğlu kadar sinirli şu anda, aksini iddia edemezdik zaten.
Eline koluna hakim ol, kırmasınlar kuzen diye tısladığında bir irkilmiyor değilim ,bu çocuk prens gibi çocuktu ya. Bildiğin kendine benzetmiş Köpekoğlu ay pardon Mertoğlu hazretleri.
Sen diyerek duruyor Metehan ama sıkılı dişleri arasından pek hayırlı bir şey döküleceğini zannetmiyorum ben.
Benim karıma yavşak gibi yanaşacaksın.
Yavşak derken bastırarak hecelemesi bir komik gelse de bu hikayedeki karı kişisinin ben olması suratımı asmama sebebiyet veriyor.
Sen kafa atmadığıma dua et kuzen diye cümlesini tükürerek bitirmesiyle Akın yerine içimden amin diyorum Metehan tükürükleriyle üfürmüş gibi oldu zaten çocuğu.
Daha fazla bu testosteron yarışına katlanamayacağımı anlayarak Metehanın kolundan tutup yanıma çekiyorum. İzin vermese zor çekerdim ama bunu umursamadan yanıma oturtarak biraz nefeslenmelerini bekliyorum.
Evet sidik yarışınız bitti sanıyorum ki diye sözü aldığımda birbirlerindeki bakışlarını çekmeden beni dinlemelerini umuyorum yine de.
Metehan a dönerek şirince gülümsüyorum. E hayatım hayırlı olsun biz Akınla sevgili değilmişiz ya. Dememle bakışları bir an bana dönüp titriyor. Neye şaşırdı bu adam dememe kalmadan Akın boğazını temizleyerek dikkatleri üzerine çekiyor.
Yalan da mı söyledin kıza demesiyle Metehan ı üzerine atlamadan elini masanın altından sıkıca tutarak zaptediyorum. Biraz zor oluyor ama halledeceğiz inşallah.
Buraya gelmeden önce bende aynı şeyi düşünüyordum Akıncım diyerek gülümsemeye devam ediyorum ama Metehan hafiften elimi sıkınca onu umursamadan devam ediyorum. Senin kışkırtıcı bakışların nedense Metehanın da bu hikayede bilmediği şeyler olduğunu düşündürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sen Olsan
RomansaBen asla evlenmem demiştim diye sesimi yükseltmeden edemiyorum. Bir hastane odasında bu şekilde görmeyi istemediğim tek kişinin burnumun dibinde olmasına içerliyorum. Yakışıklı erkeklerden nefret ederim mottoma ters bu hareketim canımı o kadar sıkıy...