"Ωραία θα σταματήσει, κάτσε κάτω μαζί μας τώρα" Λέει ο Lucas και τυλίγει τα γυμνασμένα του χέρια γύρω μου. Κάθομαι ξανά δίπλα του και πίνω μια γουλιά από το ποτό μου.
"Πάντως, το άναμμα της φωτιάς μπορεί να έχει πλάκα" Λέω στον Lucas και μου εμφανίζει ένα όμορφο χαμόγελο.
"Ε τότε μπορεί και να έρθω" μου απαντάει.
"Εμένα θα με δείτε εκεί" λέει ο Logan από την άλλη άκρη του τραπεζιού. Όλοι τον κοιτάζουν και η πουτ- η Victoria γελάει.
"Εννοείται θα πας" λέει κοιτάζοντας τον και συνεχίζει να γελάει.
"Όχι, όντως θα με δείτε εκεί. Μα πόσο για τον πούτσο μπορεί να είναι;" επιμένει ο Logan και κάνει μια έκφραση αηδίας η Victoria. Γιατί να έρθει στο άναμμα; Αφού το κορόιδευε. Λογικά γιατί είπε και ο Lucas ότι θα έρθει.Η σερβιτόρα έρχεται να μας δώσει το φαγητό μας. Μου δίνει το μπέργκερ και πραγματικά φαίνεται πεντανόστιμο. Όλοι πέφτουμε πάνω στα φαγητά μας ενώ μιλάμε για το πάρτι. Τρώω σχεδόν όλο το πιάτο μου, αν και δεν πεινάω, απλά γιατί δεν μου αρέσει να πετάμε φαγητό ενώ άλλοι άνθρωποι δεν έχουν να φάνε. Έρχεται ο λογαριασμός και με πείσμα ο Lucas καταφέρνει να πληρώσει το γεύμα μου- μια ευγενική κίνηση που δεν περίμενα- κάνοντας τον Logan να αρχίσει να εκνευρίζεται. Ο εκνευρισμός του Logan όμως μεγαλώνει όταν ο Lucas με αγκαλιάζει για να βγούμε από το μαγαζί.
"Τα παιδιά λένε ότι το πάρτι είναι ήδη γεμάτο" λέει ο Isaac μόλις κλείνει το τηλέφωνο.
"Να σε πάω εγώ;" προσφέρεται ευγενικά ο Lucas και του κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου.
"Ωω, ευχαριστώ αλλά δεν θα έρθω στο πάρτι. Θα με γυρίσουν σπίτι η Helen και η Emma. Ευχαριστώ πάντως." του λέω ευγενικά και τον βλέπω να κατσουφιάζει.
"Πάμε;" με ρωτάει η Helen μόλις έρχεται δίπλα μας.
"Μπορώ να την πάω εγώ σπίτι με το αμάξι μου" λέει ο Logan και πνίγομαι με το σάλιο μου.
"Όχι. Εγώ και η Helen θα την πάμε. Lucas μπορείς να έρθεις και εσύ άμα θέλεις" λέει χαμογελαστά η Emma. Ο Logan της πετάει ένα δολοφονικό βλέμμα που πραγματικά δείχνει τόσο πολύ μίσος που σχεδόν εκπλήσσομαι.
"Δεν θα ήταν σοφό να οδηγήσεις ενώ έχεις πιεί. Η αστυνομία της Παρασκευές ψάχνει άτομα να δώσει κλήσεις." λέει ο Logan στα κορίτσια με έναν τόνο μισός ειρωνεία και μισός ευγένεια -δεν ξέρω πως το κάνει αλλά το κάνει. Εκείνες με κοιτάνε περιμένοντας την απάντηση μου σε όλα αυτά, αφού για εμένα γίνονται. Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να βρεθώ στο αυτοκίνητο του, δεν ξέρω που μπορεί να καταλήξει. Όμως δεν μου αρέσει και η ιδέα να οδηγήσει η Helen η οποία έχει πιεί τουλάχιστον δύο μεγάλες μπύρες.
"Ότι θέλετε" απαντάω και γυρνάω στον Lucas, αφήνοντας τους να αποφασίσουν."Θα έρθω μαζί σας" λέει η Victoria και καλά ενθουσιασμένη κοιτάζοντας τον Logan. Όμως εκείνος κουνάει το δείχτη του αρνητικά.
"Θα πας με την Emma και την Helen" απαντάει, κατεβάζοντας το χέρι του, ειρηνευτικά στον ίδιο τόνο.
"Μαλάκες, απλά πάμε να φύγουμε γαμώ" λέει ο Isaac και μπαίνει στο αυτοκίνητο του, βάζοντας το κλειδί στην μίζα.
"Ναι. Πάμε Σελήνη" με φωνάζει ο Logan και κοιτάζω τα παιδιά καθώς προχωράει προς το αυτοκίνητο του. "Σελήνη!" επαναλαμβάνει και μπαίνει στην θέση του οδηγού. Με κοιτάει για μερικά δευτερόλεπτα από τον καθρέπτη και ύστερα βάζει μπρος, κάνει αναστροφή και σταματάει το αυτοκίνητο δίπλα μου, με την πόρτα του συνοδηγού να απέχει από εμένα μερικά εκατοστά. "Μπες!" λέει.
"Στείλε μου όταν είσαι σπίτι" μου λέει η Helen και κάθομαι στο διπλανό κάθισμα από του Logan, στο αυτοκίνητο του.
YOU ARE READING
He
Teen Fiction"Helen η ζωή μου πριν από αυτόν ήταν τόσο απλή! Τώρα... Τώρα όλα είναι άνω κάτω!" της λέω και πέφτω άχαρα στο κρεβάτι. Μόλις η πλάτη μου συγκρουστεί με το στρώμα την βλέπω να γελάει. "Lun" λέει και συνεχίζει να γελάει ελαφρά "Αν η ζωή σου ήταν ταινί...