~6~

51 10 5
                                    

Την επόμενη μέρα γυρίσαμε σπίτι και έπεσα για ύπνο κατά τις 11. Το ξυπνητήρι μου χτύπησε στις εφτά και έκανα ένα ντους. Έπλυνα τα δόντια μου και ξύπνησα κατά τις εφτά και μισή την Helen. Φτιάξαμε μαζί πρωινό και ντυθήκαμε διαλέγοντας η μία τα ρούχα της άλλης -ξανά. 

Κατά της οχτώ παρά πέντε ήμασταν εκεί. Πρώτο μάθημα, μαθηματικά. Έπιασα μια θέση και δίπλα μου κάθισε η Helen. 

"Στο διάλειμμα θα σε πάω στους φίλους μου μην εξαφανιστείς" μου λέει μόλις μπαίνει ο καθηγητής στην αίθουσα.

-

"ελεύθεροι" μας λέει αρκετή ώρα μετά και η Helen πιάνει το χέρι μου
"Πάμε" μου λέει και ακολουθώ. Με πηγαίνει σε ένα παγκάκι που υπάρχουν δύο παιδιά. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Η κοπέλα είναι αρκετά όμορφη μπορώ να πω, τα ρούχα της μοιάζουν με της Helen. Το αγόρι και αυτό πολύ όμορφο. Ψηλό, ξανθό και με πράσινα μάτια. Μακάρι να μην μοιάζει καθόλου στον κόπανο που έφερε στο διαμέρισμα.
"Γεια" λέει χαρούμενη και τους αγκαλιάζει. Δεν με συστήνει. "Θα περιμένω μέχρι να έρθουν και οι άλλοι για να μην τα λέω εκατό φορές" εξηγεί μόλις βλέπει το παραξενεμένο βλέμμα μου και των παιδιών. Το ξανθό αγόρι μου χαμογελάει και ανταποδίδω. Όπως και η κοπέλα. Μερικά λεπτά αργότερα έχουν μαζευτεί άλλα τέσσερα άτομα. Μεγάλη παρέα. Εγώ παλιά έκανα παρέα με ένα άτομο.

"Πια είναι αυτή;" ρωτάει μια κοπέλα ευγενικά και μου χαμογελάει.
"Είναι η συγκάτοικος μου. Luna!" με συστήνει και χαμογελάω "Από εδώ ο Liam" λέει δείχνοντας μου το ξανθό παιδί "Emma" συνεχίζει κοιτώντας την κοπέλα και αυτή με αγκαλιάζει "Olivia" η κοπέλα που ρώτησε ποια είμαι "Lucas" ένα όμορφο αγόρι που θα έπρεπε να είναι μοντέλο "Victoria" συνεχίζει με μια κοπέλα που δεν μου δίνει σημασία  "Isaac" Ένα αγόρι που καρφώνει το στήθος μου και όχιιι. Εκείνη την στιγμή έρχεται ο κόπανος! Γιατί;
"Τι χάνω;" ρωτάει, και μόλις με βλέπει ξινίζει
"Μας γνωρίζει την Lun" απαντάει ο Liam 
"Α τίποτα δεν χάνω λοιπόν" σχολιάζει με αγένεια και κάθεται.
"Και ο γνωστός σου Logan!" παίρνει τον λόγο ενοχλημένη.
"Γνωστός! Γνωρίζεστε; Από που; Πότε; Εγώ που ήμουν;"  μας βομβαρδίζει με ερωτήσεις ο Isaac
"Πήδαγες μια άγνωστη!" απαντάει με αστείο τόνο η Emma. Όλοι γέλασαν εκτός από εμένα.

Μόλις τελειώσαμε με τις συστάσεις, ξανά άρχισε το μάθημα και ο Lucas πριν μπω μέσα με ρώτησε αν θα με ξαναδεί όλη την υπόλοιπη μέρα. Απάντησα ευγενικά πως θα ξανά έρθω στο παγκάκι -αν και δεν θέλω καθόλου- και το πανέμορφο πρόσωπο του φωτιστικέ. 

HeWhere stories live. Discover now