~27~

28 7 5
                                    

"Α ώστε εσύ την πήγες σπίτι;" ρωτάει ξανά ο Lucas φανερά έκπληκτος.
"Ναι. Γιατί σου φαίνεται περίεργο;" ρωτάει και ο Logan. Είμαι έτοιμη η συζήτηση να γίνει πολύ άβολη.
"Πως και έκανες κάτι καλό; Απέκτησες καρδιά;". Lucas πας φιρί φιρί να σε σκοτώσει.
"Μην γίνεσαι αγενής". Παρεμβαίνω και εγώ.
"Νομίζεις ότι έχω καρδιά ή ότι το έκανα για να κερδίσω κάτι; Μάλλον ας το πω καλύτερα. Να πάρω κάτι". Θεέ μου! Δεν υπονοεί αυτό που σκέφτομαι έτσι;!
"Τι εννοείς;" ρωτάει ξαφνιασμένος ο Lucas.
"Tι καταλαβαίνεις ότι εννοώ;". Το παιχνίδι αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί!
"Εσύ...και η....Σελήνη...;" η φωνή του είναι αργή και βάζω στοίχημα πως ο κόπανος το διασκεδάζει.
"Αχα" λέει ο  Logan επιβαιβεώνοντας τις απόψεις του. 
" Logan φτάνει!" λέω θυμωμένη για να σταματήσει αλλά κάνω τα πράγματα χειρότερα.
"Δεν μπορεί να είναι αλήθεια! Δεν μπορεί! Luna, τον άφησες;! Μετά τα χθεσινά;!" ο Lucas μπορεί να χαρακτηριστεί εκτός από θυμωμένος και πληγωμένος. Δεν μπορώ να βλέπω έτσι τα μάτια του!
"Τι όχι! Δεν θα το έκανα ποτέ!" φωνάζω και πάω προς το γαλανομάτικο αγόρι.
"Ναι το έκανε! Έπρεπε κάπως να με ευχαριστήσει που δεν άφησα τον μεθυσμένο γέρο να την βιάσει" με διακόπτει ο κόπανος από πίσω μου.
"Αυτός...μου...μου είπες ότι σε βοήθησαν κάτι άγνωστοι!". Φανερά προσπαθεί να βάλει σε σειρά τις σκέψεις του.
"Logan πες την αλήθεια τώρα!" ουρλιάζω και τον σπρώχνω.
"Καλά. Η αλήθεια είναι πως μας διέκοψε σε πολύ καλό σημείο η Helen αλλά δεν πειράζει. Θα ξαναέχουμε την ευκαιρία". Στη τελευταία πρόταση μου κλείνει πονηρά το μάτι. Ύστερα γυρνάει την πλάτη του και εξαφανίζεται από μπροστά μας.
"Lucas άκουσε μ-" πάω να πω αλλά με διακόπτει.
"Άκουσα αρκετά!" λέει και μου γυρίζει την πλάτη. Τρέχω από πίσω του. Δεν μπορώ να αφήσω τον κόπανο να μου τα καταστρέψει όλα!
"Δεν θέλω να σε ακούσω! Μπορείς να το καταλάβεις αυτό;" η φωνή του είναι σιγανή, δείχνοντας μου το γεγονός ότι πληγώθηκε.
"Θέλω να σου εξηγήσω" λέω και εγώ σιγανά.
"Κάποια άλλη φορά", αυτή είναι η τελευταία του πρόταση πριν χαθεί από το οπτικό μου πεδίο.

Τα δάκρυα με πλημμυρίζουν ξανά, προσπαθώντας να ξεφύγουν από την κόγχη του ματιού μου. Ξέρω πως εν μέρη ότι είπε ο Logan είναι αλήθεια, αλλά δεν μπορώ να τον αφήσω να μου διαλύσει την φιλιά μου με τον Lucas. Τρέχω στις γυναικείες τουαλέτες πριν μπω στο μάθημα. Είμαι σίγουρη πως θα χάσω πολύ σημαντική ύλη αλλά δεν μπορώ να την παρακολουθήσω στην κατάσταση που με έφερε ο κόπανος.

"Luna είσαι καλά;". Φαίνεται πως τραβήξαμε την προσοχή.
"Ναι Emma είμαι καλά. Ευχαριστώ" λέω, και σκουπίζω γρήγορα τα δάκρυα μου για να της δώσω ένα ψεύτικο χαμόγελο.
"Δεν χρειάζεται να κρύβεσαι από εμένα, αγάπη. Όλες το έχουμε περάσει αυτό με τον Logan" λέει αγκαλιάζοντας με.
"Δηλαδή;". Δεν καταλαβαίνω στο 'όλες το έχουμε περάσει αυτό'.
"Όλες κάποτε πήγαμε να κάνουμε κάτι με τον Logan πριν βάλουμε το όριο της φιλίας. Έτσι γίνεται μαζί του. Όλα θα φτιάξουν. Θα δεις". Τα καθυσηχαστικά της λόγια με τσιτώνουν ποιο πολύ.

HeWhere stories live. Discover now