Τρέχω απέναντι και μπαίνω μέσα με δάκρυα στα μάτια. Μια Helen τρέχει προς τα εμένα μόλις με βλέπει και κάθετε στο πάτωμα μαζί μου, καθώς με παίρνει αγκαλιά.
"Τι συνέβη, μωρό" μου λέει καθώς βυθίζομαι στην αγκαλιά της.
"Εκείνος..."είναι το μόνο που καταφέρνω να πω πριν βγει από το στόμα μου ένας λυγμός.
"Ο Lucas;" ρωτάει χωρίς να με αφήνει από τα χέρια της. Κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου σαν απάντηση, καθώς φεύγει άλλος ένας λυγμός. "Ο Logan;" ρωτάει ξανά και γνέφω. "Τι σου έκανε;" ρωτάει εκνευρισμένη αυτήν την φορά.
"Θέλω να μείνω μόνη μου" λέω χωρίς να της απαντήσω. Τα πράσινα μάτια της κοιτάνε δύσπιστα τα δικά μου. Στο τέλος γνέφει και με βοηθάει να σηκωθώ από το πάτωμα.
"Θα μου πεις μετά;" με ρωτάει δευτερόλεπτα αργότερα.
"Ναι" απαντάω και κλείνει την πόρτα, αφήνοντας με μόνη στο δωμάτιο μου.Γυρνάω την πλάτη μου στην στο ξύλο και σέρνομαι πάνω του μέχρι που κάθομαι ξανά στο πάτωμα. Τι νόμιζα; Θα του έλεγα με διακριτικό τρόπο πως θέλω να γίνει το αγόρι μου και θα έλεγε ναι;! Τι σκεφτόμουν;! Και θα ήμασταν ένα απλό αγαπημένο ζευγάρι;! Εγώ και ο κόπανος!; Λέω και γελάω μέσα από το κλάμα μου. Και τι πάει να πει: Δεν κάνω σχέσεις. Ιδίως με εσένα! Τι; Με δουλεύει έτσι;! Κάναμε τόσα πολλά! Δηλαδή το μόνο που ήθελε ήταν να με κάνει να έχω τον πρώτο μου οργασμό; Να αποδείξει ότι μπορεί να έχει ότι θέλει; Αυτό ήταν το θέμα;! Για αυτό εκνευρίστηκε μόλις με πήρε ο Lucas;! Είμαι τόσο ηλίθια! Ήθελε να τον βάλω στο βρακί μου, και το έκανα!
Ώρες μετά που σκέφτομαι πόσο χαζή ήμουν που τον εμπιστεύτηκα, καταλαβαίνω πως ποιο πολύ διασκεδάζω με τις ηλίθιες ιδέες μου παρά να κλαίω πια. Οπότε αποφασίζω να σηκωθώ, να βάλω πιτζάμες και να βγω από το δωμάτιο για να εξηγήσω στην Helen.
"Γεια" μου λέει και τρέχει κοντά μου, μόλις βγω.
"Γεια" απαντάω απλά.
"Πως ήταν...η ώρα που πέρασες με τον Logan;" ρωτάει κι καταλαβαίνω πως θέλει να είναι διακριτική.
"Καλά. Πήγαμε να φάμε και ήρθαμε" εξηγώ παραλείποντας μερικά πράγματα.
"Lun, ακούω. Έκλαιγες" λέει και εκείνη και μπαίνει στο δωμάτιο της. Την ακολουθώ και κάθομαι στο κρεβάτι της. "Από την αρχή" συνεχίζει.
"Μόλις έγινε ότι έγινε με τον πρύτανη βγήκα έξω να καλέσω ταξί. Εκεί είδα τον Logan και προσφέρθηκε να με φέρει. Όμως, πεινούσε και δεν μπορούσα να του πω να μην πάμε να φάμε. Δεν ήταν αναγκασμένος να με γυρίσει. Έτσι πήγαμε και ήταν καλός. Κάναμε παρέα. Μετά ήθελε να μου δείξει ένα μέρος. Κάπου εδώ. Ήταν υπέροχα. Καθίσαμε μιλήσαμε και...τα πράγματα ξέφυγαν εκεί" λέω και βλέπω στον απέναντι καθρέπτη ότι έχω κοκκινίσει.
"Τι εννοείς ότι τα πράγματα ξέφυγαν, μωρό;" ρωτάει και την κοιτάζω έντονα για να καταλάβει. "Δεν είσαι πια π-" πάει να πει αλλά την διακόπτω.
"Είμαι. Αλλά ήταν κοντά σε αυτό" εξηγώ.
"Οργασμό;" ρωτάει και γνέφω ντροπιασμένη.
"Ο Logan ενδιαφέρθηκε και ασχολήθηκε να σου προκαλέσει οργασμό;" ρωτάει ξανά και γελάει λίγο.
"Ναι. Γιατί;". Δεν καταλαβαίνω
"Ο Logan απλά τις γάμαγε. Δεν ήθελε να νιώσουν εκείνες καλά" εξηγεί.Ώστε ήθελε να με κάνει να νιώσω καλά; Να μου αρέσει;
"οκ. Μετά από αυτό;" συνεχίζει.
"Με ανάγκασε να μην πάω στην δουλειά και κάτσαμε να φάμε. Ξανά" απαντάω απλά.
"Ναι. Μετά από αυτό πεινάς, η αλήθεια είναι" λέει και κάθεται στο κρεβάτι μαζί μου. Δεν είχα παρατηρήσει πως τόση ώρα έφτιαχνε την ντουλάπα της.
"Μετά απλά φάγαμε και γυρίσαμε" λέω πριν ρωτήσει.
"Τίποτα άλλο;" ρωτάει δύσπιστα.
"Helen". Παρακαλάω να μην με αναγκάσει να της πω αλλά...
"Πες μου". Αυτή είναι η απάντηση της.
"Καθώς ερχόμουν, το τηλέφωνο μου χτύπησε και ήταν ο Lucas. Ο Logan νευρίασε και μου έσπασε το τηλέφωνο. Μετά του είπα κάποια πράγματα" εξηγώ χωρίς πολλές λεπτομέρειες.
"Σελήνη!" με μαλώνει και αναστενάζω.
"Μου πέταξε το τηλέφωνο και ρώτησα τι συνέβη, απάντησε πως δεν ήθελε να του μιλήσω μετά αυτό που έκανε." εξηγώ
"Τι έκανε ο Lucas;"
"Είπε ψέματα ότι τον χτύπησε. Μαζί και εσύ" απαντάω.
"Εκείνος το άρχισε" απαντάει και εκείνη, θυμωμένη.
"Τέλος πάντων. Μετά του κάνω, 'Ας έλεγες την αλήθεια' και απαντάει 'θα ήσουν μαζί μου τώρα αν τους έδινα'. Και η αλήθεια είναι πως όχι" λέω και παίρνω μια ανάσα.
"Όπως και να 'χει. Δεν μπορεί να σε ελέγχει" με διακόπτει πριν συνεχίσω.
"Αυτό είπα και εγώ!"
"Τι απάντησε;" ρωτάει ξανά
"Το ότι μπορεί. Η απάντηση μου ήταν ότι δεν είναι το αγόρι μου κι πως αν ήθελε να με ελέγχει να γινόταν" λέω και προσπαθώ να το πω με τρόπο που να μην το προσέξει.
"Κάτσε! Θέλεις να γίνει το αγόρι σου;!" ρωτάει έκπληκτη.
"Λίγο" απαντάω σιγανά και κάνω ένα μικρό χώρισμα ανάμεσα στα δάχτυλα μου.
"Τέσπα ναι;" συνεχίζει κουνώντας δεξιά - αριστερά το κεφάλι της.
"Είπε...πως δεν κάνει σχέσης... Ιδίως με εμένα" λέω και προσπαθώ αν σταθεροποιήσω την φωνή μου.
"Τι;" φωνάζει ξαφνιασμένη. "Τα έκανε όλα αυτά για να σου πει πως δεν κάνει σχέση μαζί σου;!" ρωτάει και γνέφω. "Το ήξερα πως ήταν κόπανος, αλλά με την ιστορία σου φαινόταν...πως άλλαζε" συνεχίζει.
"Ναι! Θεέ μου!" λέω και παίρνω μια βαθιά ανάσα. "Helen η ζωή μου πριν από αυτόν ήταν τόσο απλή! Τώρα... Τώρα όλα είναι άνω κάτω!" της λέω και πέφτω άχαρα στο κρεβάτι. Μόλις η πλάτη μου συγκρουστεί με το στρώμα την βλέπω να γελάει.
"Lun" λέει και συνεχίζει να γελάει ελαφρά. "Αν η ζωή σου ήταν ταινία θα λεγόταν 'Βefore Him'" μου λέει τελικά και γελάω στιγμιαία με την ιδέα πως κάποιος θα το έβλεπε αυτό και θα μας έβριζε για τις αποφάσεις μας.
YOU ARE READING
He
Teen Fiction"Helen η ζωή μου πριν από αυτόν ήταν τόσο απλή! Τώρα... Τώρα όλα είναι άνω κάτω!" της λέω και πέφτω άχαρα στο κρεβάτι. Μόλις η πλάτη μου συγκρουστεί με το στρώμα την βλέπω να γελάει. "Lun" λέει και συνεχίζει να γελάει ελαφρά "Αν η ζωή σου ήταν ταινί...