2.

456 19 4
                                    

Když přivezli pizzu, Tori si nakonec jeden kousek dala a ten zbytek jsme si rozpůlili s Ellie. Pak jsme jeli do nákupního centra.

Už dobrou půlhodinu jsme chodili s Tori po nákupáku a až pak se dostala řada na mikinu s unicornem pro Chloé. Zatím jsme stihli obejít drogerie a nějaké hadrárny, kde jsem si úspěšně koupila černý legíny.

Skoro během jsem se dostala do obchodu, kde onu slavnou mikinu mají. Hned jsem, dalo by se říct letěla pro velikost S přesně pro moji anorektičku Chloé. Hodila jsem sprint k pokladně a zaplatila jsem. Vyšla jsem před obchod, kde na mě čekala Tori.

„Jak si to tak rychle stihla?!" Divila se.

„Už mám natrénovanou trasu." Zazubila jsem se na ni.

„Tak to jo"" zasmála se.

„Tak a teď se jdu kompletně ztrapnit. Jdu koupit toho jednorožce." vydechla jsem.

„Nechceš se nejdřív stavit někam na jídlo? Mám docela hlad, ty ne?" zeptala se.

„Já jsem ti říkala, že si máš dát aspoň dva kousky tý pizzy. Ale asi jo. Půjdeme někam, kde je internet." Zasmála jsem se. Nakonec jsme skončili klasicky v Mekáči. Dali jsme si jen cheese a pití. Zase nám to cpali do meníčka. Na Tori jsem viděla, že má co dělat, aby je neposlala kamsi. Nakonec se překonala a i s jídlem jsme se přesunuli do boxu.

Jakmile jsem dosedla a vytáhla mobil. Najednou mi přišlo oznámení, že Chloé vydala nové video. Chloé tak trochu zpívá, totiž dělá covery písniček a točí je na YouTube. 

Na nic jsem nečekala, vytasila sluchátka a šla se podívat, co zase přezpívala. Chloé Johnson - Stay High cover. Já ji zastřelím, až přijede. Hlavně, že mi opakovaně předhazuje, jak se jí ta písnička nelíbí a teď si na ni udělá cover. Blondýna. Ale na druhou stranu ji budu muset pochválit za to, že ho udělala fakt dobře. A narozdíl od ní, já tu písničku miluju. Zamkla jsem mobil a začala jsem se věnovat jídlu.

Do deseti minut jsme se najedly a přišel čas na budoucího Garryho. Tentokrát pomalu jsem došla k hračkářství a jak jsem předpokládala, Garry tam pořád byl. A ano, už jsem ho pokřtila. Koupila jsem Garryho a vzpomněla jsem si i na Ellie, tak jsem jí koupila méďu. Nebýt Tori, vážně netuším, jak bych to všechno nesla. Před vchodem do nákupního centra jsme to ale vzdali a zavolali jsme klukům.

Po ani ne deseti minutách jsme viděli přijíždět černou Audi s Michaelem za volantem.

„To ti ji Ashton půjčil? Dostal si aspoň přednášku?" Zasmála jsem se.

„No jasně mohl jsem, tady být o pět minut dřív, kdyby mi taťka Ash nedával rady. Připadal jsem si jak sedmák jak na sexuální výchově." Protočil Mikey oči.

„Fajn, tak já jdu dát Garryho do kufru." Pronesla jsem. Po menší válce mezi mnou, úložným prostorem auta a Garrym jsem vyhrála. Nasedla jsem do auta a jeli jsme.

Po pár minutách Mike zastavil před naším domem. Dostat Garryho z kufru bylo snad ještě těžší než ho dostat dovnitř. Dotáhla jsem ho dovnitř do haly a v tu chvíli do mě všichni zabodli pohled.

„Ten je pro Chloé, až zítra přijede." Vysvětlila jsem a šla nahoru do pokoje. Garryho jsem odložila na postel a mikču ala jednoruha (jednorožec+duha) hned vedle. V tom někdo zaklepal na dveře. „Kdo je?" Zeptala jsem se, kochajíc se pohledem na ideální dárek pro Chloé.

Dveře se pootevřely a dovnitř nahlédla bloďatá palice.

„Můžu?" Zeptal se s úsměvem.

„Jasně, podívej," ukázala jsem na Garryho a mikinu, „myslíš, že se jí to bude líbit?" Zeptala jsem se.

„Jasně, že bude, jí by se líbila i guma ve tvaru jednorožce." Uklidnil mě s úsměvem.

„Pravda." Zasmála jsem se.

„Nechceš dneska něco podniknout?"

„Dneska asi ne, maximálně tak film a gaučing, Garry mě fakt unavil." Odpověděla jsem a až když se na mě Luke podíval s pozvednutým obočím a cukaly mu koutky, jsem si uvědomila, co jsem řekla. Rozesmál se a já s ním, bylo hezké, jak jsem už po tolika letech uměla přemýšlet přesně jako Chloé.

„Jako co?! Beztak ho Chloé pojmenuje Garry, tak už jsem ho rovnou pokřtila!" Bránila jsem. Tomu už se jen uchechl.

„Tak gaučing, jo? přikývla jsem.

„Okay, tak to se přidám. A nezajímá mě tvůj názor, prostě si s tebou kecnu na gauč a budeme se koukat na Mean girls. A jesli tam dáš něco jiného, tak fakt neka!" Dokončil svůj proslov na úrovni dítěte ze školky.

„Neka? Jako fakt? Kolik že ti je, pět?" Tenhle kluk je fakt ještě kluk. Úchylka na tučňáky. Fajn, každej má něco. Má rád typickej holčičí film - Mean girls. To je v pohodě. Ale ty jeho random vtipný dětinský kecy mě vážně zabíjí. „Ale ten plán je fajn, až na to že nejdu na gauč, ale na postel. Kdybych usla, tak mě nemusíš přenášet." Zaculila jsem se.

„Co jsem si myslíš, že bych tě někam nesl? Ještě bych si strhnul záda. Bych tě hezky vzbudil a šla by sis hezky po svých!" Řekl s "vážnou" tváří. Zatvářila jsem se dotčeně a dělala jsem uraženou. Otočila jsem se k němu zády a čekala co udělá. Co jsem slyšela, šel blíž ke mně a pak udělal něco, co jsem fakt nečekala..

.

.

.

Další část je na světě! Co udělal Lucas Zoe? Část o ničem AGAIN...Brzo přijede Chloé a to bude mazec:DD V médiích opět jednorožec....představte si ho tak 15627486348krát většího:DJo a sorry za chyby:D jestli nějaký jsou...:DD NE

Loučí se

Já xx

WhyMe?Kde žijí příběhy. Začni objevovat