11.

366 16 5
                                    

Rozběhla jsem se ze schodů, abych se s ním po dlouhé době zase přivítala.

Ale to, co jsem spatřila se mnou málem šlehlo.

Stáli tam všichni. Adam, Michael, Luke, Ashton, Calum, ale taky Brad, James, Connor a Tristan. Všichni na mě upínali svůj zrak a nějakou dobu mě pozorovali.

Jako první se z transu probral Adam.

"Ani nepřivítáš svého milovaného strýčka?" zasmál se Adam.

"A to musím?" řekla jsem 'otráveně'.

"Nedělej, že ti to vadí. Úplně cejtim, jak ses na mě těšila." zasmál se znovu.

"Okay no. Těšila a hodně." uznala jsem.

"To je dobře. To koukáš, koho jsem vám přivezl, viď?" uculil se.

"No to koukám. Včera jsem byla vyděšená z toho, že si spolu píšem. Vy mě chcete zabít." protočila jsem očima.

"To bychom neradi. Takže oficiálně, ahoj já jsem Connor. Těší mě krásná Zoe." políbil mi hřbet ruky. Zasmála jsem se.

"Fajn a teď vážně, ahoj." zaculil se zatímco mě objímal.

Postupně jsem se objala se všemi a když přišlo na Jamese pošeptal mi něco do ucha.

"Aby mě Luke nevykostil." zašklebil se.

Fajn tohle bylo divný. Ještě divnější, než když na mě Luke zíral. Když jsme u Luka, ten můj Méďa propaloval všechny pohledem za to, že mě obejmuli. Bože to je roztomilý.
"Aby mě Luke nezabil a nepověsil do průvanu za koule. Vy jste spolu?" zeptal se potichu Connor.

"Nejsme, jsme jen nejlepší kamarádi. Těžko se to vysvětluje, je mi z celý party nejbližší." vysvětlila jsem, nebo jsem se o to aspoň pokusila.

"Jo takhle. Tak jen aby jenom kámoš. Znám tyhle 'kámoše'." řekl ironicky.

"Luke takovej fakt není. Tohle bych si mohla myslet i o tobě." nakrčila jsem čelo.

"Už mlčím. Jen aby se o tebe s Jamesem nepoprali." zasmál se.

"No to fakt nehrozí." pousmála jsem se. Tím jsme naši debatu zakončili.

Za chvíli jsme se přesunuli do obýváku na gauč, kde se ke mně vecpal Luke. Omotal mi ruku okolo ramen a přitáhl si mě k sobě.

Popravdě mi to bylo trochu trapný, ale položila jsem si na něj hlavu a poslouchala jsem jeho zrychlený tep.

Cítila jsem na sobě něčí pohled. Byl to Connor, který pusou naznačoval 'jen kamarádi'.

'Správně' naznačila jsem naoplátku. On se jen zasmál a věnoval se ostatním.

Všichni se mezi sebou bavili a já jsem jen tiše přihlížela. Vtom se ozval zvonek.

"Rychle se všichni schovejte, to je Chloé!" křikla jsem.

Všichni zalezli neznámo kam a já se vydala otevřít. Chloé vpadla dovnitř a spustila.

"Prosím, prosím, viď, že mě seznámíš s Bradem. Prosím!" nahodila 'puppy' face.

"Teď se připrav na tvoje životní ztrapnění. Kluci pojďte sem!" zavolala jsem na ně do obýváku.

První vyšel Tris, hned za ním James a úplně vzadu Connor s Bradleym.

"A kurva." zasekla se Chloé. Musela být rudá až na zadku. Nedivím se jí.

"Chloé tady máš Bradleyho, seznamuj se." strčila jsem do ní směrem k Bradovi.

WhyMe?Kde žijí příběhy. Začni objevovat