8.

341 16 2
                                    

Všichni spali, tak jsme nikoho nemohli vyhnat. Dopadlo to tak, že jsme se šli dolů koukat na televizi a na gauči jsme v objetí usnuli.

C H L O É

Asi v polovině toho hororu jsem už měla dost a pomalu jsem začala usínat.

Ucítila jsem, jak se kolem mě omotávají svalnaté ruce a najednou jsem se ocitla ve vzduchu.

Ne, neletěla jsem na Garrym, ani nic podobnýho. Ruce patřily Ashovi, který mě nesl dovnitř do domu.

Když mě zvedal, zahlédla jsem Zoe s Lukem jak jsou k sobě přitulení.

Hrozně by jim to spolu slušelo, ale kdykoliv se o tom před Zoe zmíním, uteče od tématu a je schopná se začít bavit o největší blbosti, co ji napadne. Je to škoda. No nic.

Ash mě donesl do jakéhosi pokoje, položil mě na postel a chtěl odejít. A odešel by, kdyby mi nepřeskočilo a nechytila bych ho za ruku."Zůstaň, prosím." zamumlala jsem nesrozumitelně.

Znáte takový ten polospánek, kdy jakože normálně fungujete, ale později si nic nepamatujete? Právě to se mi stalo, akorát trochu jinak.

Potom už si jen pamatuju, jak si Ashton lehle vedle mě a já se k němu přitulila. Doteď cítím jeho vůni oldspice (dendržón plz).

Ráno mě probudil jakýsi pohyb. Pootevřela jsem jedno oko a pousmála jsem se. Vedle mě ležel spící Ashton. Proč jsou kluci tak roztomilý, když spí.

Ještě asi dvě minuty jsem ho zasněně pozorovala a potom jsem se zvedla z postele, načež Ash nespokojeně zamručel.

"Ještě nikam nechoď."
"Musím, ty ještě spi. Je teprve čtvrt na sedm ráno. A je pondělí." vysvětlila jsem.

"Tak tam dneska nechoď, radši něco s partou podnikneme. Zoe určitě taky nepůjde." přemlouval mě.
A povedlo se mu to.

Ashton se rozkoukal a společně jsme vyrazili vzbudit ostatní.

Nejdřív jsme si to namířili k Zoe do pokoje s domněnkou, že tam bude Zoe s Lukem. Našli jsme tam Michaela s pizzou. Klasika.

"Vstávej!!!" doslova zařval Ash. Mikey sebou prudce trhnul a otevřel oči.

"Co je? Hoří snad?" zeptal se otráveně. Úspěšně jsme mu zkazili ráno, myslím, že na sebe můžeme být pyšní.

Tentokrát i s Mikem jsme se vydali do Mikeyho pokoje, kde se převaloval Calum s Tori.

"Vstávejte. Jdeme vymejšlet program na dnešek! A bez protestů." řekla jsem 'tvrdě'. Oba celkem v pohodě vstali a vydali se s námi na budící misi.

Prolezli jsme snad všechny pokoje, ve kterých je možné spát, ale Luke se Zoe nikde.

"Třeba usnuli na zahradě." ušklíbl se Cal. Žádné odpovědi se mu nedostalo. Sešli jsme schody a ještě jsme se porozhlédli po přízemí. Vešli jsme do obýváku a koho nevidíme?

Ti dva spí v objetí na gauči a spokojeně oddechují. Začali jsme se nad nimi kochat a fotit je.

Zoe ležela na boku a hlavu měla zabořenou v Lukově hrudi. Ten ji jednou rukou objímal kolem ramen a druhou kolem pasu.
Jestli oni dva neskončí spolu, tak je Angela chytrá. Všichni víme, že je úplně tupá, že?

Pořád jsme se nad nimi rozplývali, dokud Zoe nezačala něco nesrozumitelně žvatlat.

"Mmmm." pak se zhluboka nadechla a pootevřela její šedomodrá kukadla. Její první pohled byl zaměřen na Luka.

WhyMe?Kde žijí příběhy. Začni objevovat