Prológ

1.5K 50 16
                                    

 „Ak chceš byť šťastný, vedz, že to záleží len od teba."- Epiktetos


Byť v živote šťastný nie je také jednoduché, keď máte okolo seba ľudí, ktorých musíte robiť šťastnými. Padá na vás bremeno, ktoré neviete ako dlho budete schopný uniesť. Všetci naokolo vás sú šťastní ale vy upadáte do temnoty, ktorá sa vytvorila navôkol vás. Tma, žiaden slnečný lúč, ktorý by rozžiaril čierno čiernu tmu. Smiech počujete len z diaľky, falošný úsmev rozdávate na každom kroku ale vnútri ste mŕtvy. Necítite nič, cítite sa ako chodiaca múmia, ktorá už nemá nárok na to niečo cítiť. Nemá nárok byť živá, plná života a šťastia. 

Na svete je niekoľko miliónov ľudí šťastných. Žijú si svoje životy, do ktorých im nikto nefrfle a nebabre. Jediná ich úloha je urobiť seba šťastným. Dvaja ľudia z celej planéty šťastní nie sú. Robia šťastných ľudí okolo seba, plnia im ich nesplnené detské sny. Mladí ľudia, ktorí by mali byť plný života, energie a šťastia prekypujú negativizmom a smútkom. Všetci navôkol nich ich vnímajú ako šťastných ale skrývať nešťastie sa darí obom excelentne. 

Max a Diana to v živote nemajú ľahké. Byť neustále na očiach niekoľko tisíc ľudí, neurobiť chybu, usmievať sa a mávať do davu je pre nich rutina, ktorú robia roky rokúce. Nalinajkovaný život od ich rodičov dodržujú do bodky. Riadia sa pravidlami, počúvajú ich pripomienky, plnia nariadenia na sto percent. Žijú život iných ľudí. Žijú a plnia sny rodičov, ktorí si ich nevedeli splniť keď boli deti. Od útleho veku sú vedení aby robili šťastných iných a na vlastné šťastie zabúdali. Nevedeli aký to je pocit šťastia, ktorý dokáže naplniť ľudské telo. Nikdy nezažili keď sa srdce rozbúcha ako o život a na tvári sa ustelie úsmev, ktorý nechce zliezť.  Vo svojom živote zažili všetko len tento pocit nie. 

Nájdu v sebe vnútornú silu vďaka ktorej by sa vzopreli a začali bojovať o vlastné šťastie, ktoré im chýba?  Nájdu si cestu, ktorá ich povedie k šťastnému živou plného pozitívnej energie? Dokážu bojovať s temnotou, ktorá ich pohlcovala a na ktorú sú zvyknutí? 

_________________

Ahojte ❤️

Áno načisto mi zahrabalo, ale nedokážem si pomôcť 😂 

Krátky prológ k novému príbehu je vonku. Prezrádza v celku dosť o novom príbehu ale zároveň málo na to aby ste zistili o čo ide. Všetko sa budete dozvedať postupne s pribúdajúcimi kapitolami. 

Dúfam, že dáte tomuto príbehu šancu a bude sa Vám páčiť. Budem rada za akúkoľvek odozvu či pozitívnu alebo negatívnu. 

P.S. vždy pred začiatkom kapitoly budem hore dávať citáty, ktoré nie vždy budú súvisieť k danej kapitole ale budú určené pre Vás. ❤️

Ďakujem za prečítanie a verím, že sa vidíme pri prvej kapitole ❤️

Právo na šťastie |Max Verstappen|Where stories live. Discover now