18

514 36 6
                                    

„Láska to je šťastie, ktoré si dávame navzájom." - George Sand

To, že som si predĺžila môj pobyt v Monaku ani hovoriť nemusím. Otec s Alexiom odišli do Anglicka ešte v deň kedy prišiel. Ja som ostala tu, užívala som si kľudné chvíle s Maxom. Naše spoznávanie nie len po fyzickej stránke sa mohlo začať. Prvý deň sme preležali u mňa na hotelovej izbe, rozprávali sme sa, jeden druhého sme spoznávali na inej úrovni. Zmysluplné rozhovory sme viedli hodiny, taktiež nezmyselné si u nás našli miesto. Konečne som bola úprimne šťastná, dosiahla som toho čo som chcela. Mala som po boku chlapa, ktorého som si vybrala a on si vybral mňa. Rozumeli sme si po všetkých stránkach ale stále som bola v strehu. Otec sa nevzdáva tak ľahko, viem, že tu je háčik, ktorý vyjde na povrch, preto naň musím prísť skôr ako si ublížim.

"Dnes pôjde s nami na večeru aj Daniel. Nepýtaj sa odkiaľ o nej vie, votrel sa k nám ako nepozvaný hosť." ruky dal do vzduchu ako obranné gesto, že on nič on muzikant. Na tisíc percent mu o tom hovoril on, volal s ním hneď ako môj otec s Alexiom odišli a všetko mu musel zreferovať. Horší ako babky na trhu. Doteraz som si to neuvedomovala ale  s ním prichádza do môjho života aj on ako jeho najlepší kamarát. Nič s tým neurobím, len sa môžem modliť aby sme si sadli. Dve rodičovské prednášky mi od mladého Austrálčana stačili, úprimne by som bola rada, ak by sme sa vedeli porozprávať ako kamaráti.

"Počkať to chceš ísť v tomto?" prezriem si ho od hlavy po päty pričom on  prikývne. Hlavou pokrútim do strán do nesúhlasného gesta.

"Nie, nepôjdeš v tomto tričku a rifliach. Ideme do najdrahšej reštaurácie v Monaku, musíš vyzerať elegantne." upozorním ho. Nevadil by mi jeho outfit ale otec nás bude sledovať na každom kroku, preto mu musím dokázať, že aj on je hodný mňa a vie sa slušne obliekať aj správať. Aj keď s tým správaním bude ešte veľa roboty, nebudem si klamať, tam ho nezmením, jeho výbušná a prudká povaha sa ozvú vždy keď to človek najmenej očakáva.

"Nechodíme spolu ani jeden deň a už ma buzeruješ Queen, zdá sa mi to alebo začínam byť pod papučou?" dramaticky sa chytí za srdce čo ma rozosmeje. Najbližší poštár po ňom hodím, ľahko sa mu vyhne a detsky na mňa vyplazí jazyk.

"Padaj lebo budeme meškať." popoženiem ho. Na prekvapenie ja som pripravená, čakám len na neho. Ak by sa obliekol na prvýkrát normálne mohli sme byť na ceste do reštaurácie. Už teraz ľutujem Daniela, ktorý nás tam bude niekoľko minút čakať lebo už teraz meškáme desať minút. Obliekla som si ľahké bledomodré šaty s dlhými rukávmi, smotanovými lodičkami, jemný make-up a vlasy som nechala rozpustené s jemnými vlnami.

Kým som čakal na neho zamyslela som sa nad včerajšou situáciou. Šťastím som bez seba o tom niet pochýb  ale o nás čaká? Otec je rodený kráľ, vodca, generál nenechá so sebou zametať. Vypočul si ma, čo ma čaká keď prídem domov? S Maxom sme sa zhodli na tom, že sa budeme snažiť tráviť čas čo najviac spolu. Jeho návštevy Anglicka sa násobne zvýšia, moja prítomnosť na závodoch bude väčšia. Nebudeme sa ničím tajiť, žiadne skrývanie sa. Obaja sme verejne známe osobnosti, časom by na to niekto prišiel a ten výbuch okolo toho by bol zbytočný. Momentálne som ja tá zlá, podviedla som Alexia, chúďatko je zronený ale bolo mi to fuk. Vnútri som pociťovala šťastie, ktoré ma niekoľko rokov obchádzalo na kilometre. Bunky v mojom tele horeli, plamienky ožívali, motýle si lietali a šteklili ma Zažívam to čo som doteraz nezažívala. Nespútané šťastie, začínajúcu lásku. Dovolím si povedať, že ma čaká pekné obdobie v mojom živote. Po boku chlapa, ktorý ma chápe a dokáže mi pomôcť.

"Môže byť?" odtrhnem zrak z podlahy a pozriem sa Maxa, ktorý sa opieral o zárubne. Mohla som na ňom oči nechať ale to aj keď má obyčajné tepláky. Košeľu zladil s mojimi šatami, spoločenské gate mal v smotanovej farbe a spoločenské topánky v dubovo hnedej. Vyzeral elegantne, dokonalo. Postavím sa zo sedačky a podídem ku nemu. Napravím mu golier načo sa k nemu nahnem a letmo ho pobozkám. Následne mu skontrolujem pery či ich náhodou nemá zafarbené od môjho rúžu.

Právo na šťastie |Max Verstappen|Where stories live. Discover now