27

353 32 10
                                    

Pozerám na neho neveriacky. Klamala by som ak by som povedala, že sa ma jeho slová nedotkli. To čo práve vypustil z úst bolo odporné, neúctivé a hrubé. Nič zlé som mu neurobila, to že on nedokázal minútu držať jazyk za zubami a počúvať ma to bola jeho chyba. Ak by vydržal dozvedel by sa, že som s nikým nič nemala a jeho prehnaná reakcia mohla ušetriť nás oboch energie a smútku. V skutku si nezaslúžim tieto slová, ktorými ma obdaroval. Nie ja som klesla v jeho očiach ale on v tých mojich. Pekelne hlboko až tak, že do takej hĺbky nevidieť. Urobím krok od neho čím sa oddialim od neho. Razom mi vadí jeho prítomnosť, jeho dotyk ma páli ba aj samotný pohľad, ktorý mi venuje mi je nepríjemný. V jednoduchosti povedané sklamal ma na plnej čiare.

"Myslela som si, že si iný ale práve si ma presvedčil o tom, že si rovnaký ako všetci chlapi na planéte. Si prešpekulovaný, slizký klamár, ktorý ženu využije vo svoj prospech a potom ju nechá napospas osudu. Si ten o ktorom som čítala v novinách. Sukničkár, ktorý nevydrží pod jednou sukňou dlhšie ako pár týždňov. Ani riadne dni neubehli od nášho rozchodu a už si dobiedzal za Kelly, tvojou vernou, posadnutou fanúšičkou." pokrútim nad ním hlavou pričom si ho prezriem od hlavy až po päty a sama seba v duchu prefackujem za to aká som bola hlúpa.

"Želám ti veľa šťastia Verstappen, v tvojom skurvenom živote ho budeš potrebovať." pri vyslovení jeho priezviska sebou mierne trhne. Ním som mu hovorila v nutných prípadoch alebo keď ma nahneval. Teraz som ale nebola nahnevaná, doslova som zúrila. Vytočil ma do nepríčetnosti, ktorú som však musela skrývať pod maskou pokoja a kľudu.

Otočím sa na podpätku a vykročím ku dverám ale on mal ako vždy iné plány. Dlaňou oblapí moje chudé zápästie čím ma zastaví v chôdzi. Znudene sa na neho pozriem, trhnem rukou aby som ju vyslobodila z jeho zovretia, ktoré pálilo.

"Máš dačo na srdci?" spýtam sa ho nadvihujúc obočie nahor.

"Tento šampionát vyhrám pre teba." povie smrteľne vážne čo ma rozosmeje na plné kolo. On je pomätený prisahám bohu, že sa pomiatol.

"Prečo?" ruky si založím cez prsia pozerajúc na neho. Ozaj by ma zaujímal pravý dôvod jeho vyhlásenia potom ako ma nazval, že som horšia ako hyena.

"Pretože si mi od začiatku verila, podporovala ma a i keď sme skončili rozchodom som ti za tú podporu vďačný. Dodávala si mi silu každým závodom." povie s vážnosťou v hlase čo by mi asi pred desiatimi minútami prišlo roztomilé, teraz som tým bola otrávená. Neviem akú zvrátenú hru to na mňa hrá ale ja som z nej vonku. Tento chlap je pre mňa nepodstatný ako rohožka u nás na paláci.

"Daj sa vypchať Verstappen, venuj ho svojej doživotnej láske ja oň nestojím." ako som predtým bola na odchode tak teraz som ho aj dokončila. Nezabudla som za sebou tresknúť dverami, že to otriaslo celou budovou čo mi bolo úprimne jedno. Aj keby sa to tu rozpadne, mala by som to na háku. Môj hnev prevyšoval všetko ostatné. Zatienil mi mozog ako nič predtým. Ak som si myslela, že môj otec so mnou jedná ako s debilom, pekelne som sa mýlila. Max ho prevýšil o štyri úrovne. To čo povedal ostane vo mne dlho, ťažko sa tých slov bude zbavovať. Slová ublížia viac ako facka, tu sa to pekne ukazuje, pretože bolesť, ktorá prechádzala mojím telom bola neskutočná. Pichanie v srdci sa zväčšovalo, intenzitou, ktorou sa mi malé ihličky zabárali do dominantného svalu tela bola nevydržateľná, nepoznaná.

Do boxov McLarenu som sa vrátila na pohľad v poriadku avšak vnútri som kričala. Leo hneď spozoroval, že nie som v poriadku ale nepýtal sa ma. Pohľadom ma kontroloval vždy keď sa dalo. Daniel sa spýtal, tomu som pravdu nepovedala. Max a on sú priatelia a posledné čo by som chcela bola hádka medzi nimi dvomi. Sú priateľmi už pekných pár rokov, preto ho nechám v sladkej nevedomosti, po závode odídem a už ani jeho nebudem kontaktovať. Obľúbila som si ho ale nebudem ho stavať do zložitej situácie. Ak by som s ním ostala v kontakte tak by si musel medzi mnou a Maxom vybrať. V našom prípade nešlo aby sa bavil s obomi naraz, pretože nenávisť, ktorú medzi sebou máme je veľká. Uľahčím mu rozhodnutie a tak ho nechám s jeho dlhoročným priateľom. Nie som sebec, nebudem si privlastňovať niekoho kto mi nepatrí.

Právo na šťastie |Max Verstappen|Where stories live. Discover now